TAG - 11 guestions


Zostałam otagowana przez Czarownicującą Łojotokową Głowę, za co serdecznie dziękuję :D:*

Zasady:
1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez Tagera, odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 osób,które tagujesz i zamieszczasz linki do nich.
3. Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby otagowane.
4. Powiadom osoby przez ciebie wybrane ze zostały otagowane.
5. Daj taga osobom , które jeszcze go nie miały.

To lecim na Szczecin :P

 Pytania od Wiedźmy:
1. Czy grzebiesz w kosmetykach - mieszasz, poprawiasz?

Ba, no pewnie, znacie już moje dokonania na tej płaszczyźnie :P Kręcę mgiełki do włosów, sera do twarzy, toniki, wody micelarne, podrasowuje maseczki... Sporo tego :P

2. Czy masz ulubione zioło / mieszankę ziołową do użytku na skórę?

Siemię lniane - mój skalp kocha ten żelik, zawsze potem jest zadowolony i dopieszczony ;)

3. Czy istnieje kuracja / zabieg, którego bałaś się / brzydziłaś a okazał się czymś wspaniałym i teraz to czysta przyjemność?

Chyba takiego nie mam. Niewiele rzeczy mnie obrzydza, a jak już taka się trafi to na pewno tego nie spróbuje.

4. Lakiery do paznokci - neutralna klasyka czy jazda po bandzie na granicy przesady? Ulubiony kolor?

Jedno i drugie, w zależności od nastroju ;) I tego, gdzie mam wyjść :P Krwista czerwień, bezapelacyjnie!

5. Makijaż wg Ciebie - to lekkie poprawienie natury czy płótno mistrza i tło zabaw z kolorem i światłem?

Lekkie poprawienie natury. Maluję się prawie zawsze naturalnie, melodię na ostrzejsze zabawy makijażowe mam rzadko ;)

6. Czy lubisz gotować? Co najbardziej i dlaczego :)

Lubię gotować(nie lubię dla równowagi piec:P). Szczególnie lubię działać z zielonymi zupami: brokułowa, z zielonej sałaty, ogórkowa... ;)

7. Opisz, co słyszysz w tej chwili :D

W tej chwili słyszę śpiew ptaków za oknem, moje pieski szczekające na kury, moją bratanicę narzekającą na przypaloną słonecznie skórę i tatę mieszającego herbatę ;)

8. Czy stosujesz płukanki na włosy? Jakie?

Pewno! Przede wszystkim z siemienia lnianego - solo lub z sokiem z cytryny czy octem jabłkowym. Zrobiłam też raz płukankę z solanki kolagenowej, ale nie polecam :P.

9. Najprzyjemniejszy wg Ciebie sposób na zdrową skórę?

Samoakceptacja ;) Mówta co chceta, ale nasze podejście do siebie ma wpływ na wygląd i zdrowie naszej skóry/włosów i tak dalej ;)

10. Czy jest taki zakątek Polski, który chciałabyś zobaczyć? :)

Chcem w Bieszczady! Byłam tam do tej pory 2 razy, i chcę znów ;)

11. Zapach dzieciństwa?

Zapach białego, dopiero co zrobionego sera ;)

Pytania od Łojotokowej Głowy :

1. Czy masz swoje ulubione kosmetyki?
 
Pewnie, że mam ;) Na pewno jest to szampon BD i korektor do twarzy Bell. Reszta się zmienia ;)
 
2. Czy masz swoje ulubione półprodukty?
 
Keratyna, cysteina, pantenol, kolagen z elastyną, kwas hialuronowy, ekstrakt przeciwtrądzikowy. Na dobrą sprawę powinnam tu wypisać wszystkie :P
 
3. Co ostatnio ukręciłaś? (jeśli nic - planujesz zacząć się bawić w tworzenie swoich kosmetyków?)
 
Wczoraj ukręciłam płyn micelarny, niedługo będzie relacja i recenzja ;)
 
4. Od kiedy trwa Twoja przygoda z blogowaniem i pielęgnacją?
 
Z pielęgnacją - od lipca 2011 roku, blogowanie przyszło później ;)
 
5. Na co zwracasz uwagę przy zakupie kosmetyków?
 
Na skład. Unikam zapychaczy silikonów, SLSów i tym podobnych. Za to nie rozumiem obawy przed parabenami - chyba żaden konserwant nie jest tak dobrze obadany jak one.
 
6. Jaki musi być Twój "kosmetyk idealny"?
 
Musi mieć jak najbardziej naturalny skład, nie może mnie uczulać/zapychać/drażnić. Może mieć zapach jaki chce - byleby się nie utrzymywał :P
 
7. Jak wygląda Twoja pielęgnacyjna rutyna?
 
Przemycie twarzy hydrolatem, serum pod oczy i przeciwtrądzikowe na twarz, na to krem tonujący zmieszany z nawilżającym, tusz, korektor, skrobia i wio ;)
A wieczorem demakijaż, znów sera, ale tylko sam krem na noc. 
Co do włosów do zawsze jest mycie BD i maska/odżywka do spłukiwania - reszta się zmienia ;)
 
8. Czy są jakieś zabiegi pielęgnacyjne, których nie lubisz, a które musisz wykonać?
 
Depilacja. Moja skóra nie lubi, a obecnie musi przeżywać codziennie :(
 
9. Czy zwracasz uwagę na włosy osób, które mijasz na ulicy? (Pytam, bo zastanawiam się, czy to tylko ja tak mam... :P)
 
Notorycznie:P  I jak idę z jakąś znajomą wtajemniczoną w moje dokonania, to jeszcze je komentuję, więc nie jesteś sama :P
 
10. Jak na Twoje hobby (kręcenie kosmetyków, naturalna pielęgnacja) zareagowało najbliższe otoczenie?
 
Kobiety w moim otoczeniu się ze mnie śmieją, mężczyźni szanują i potrafią pomóc - dostałam nawet amlę w pudrze od kuzyna czy maski Bingo. Paradoks :P 
 
11. Największa pielęgnacyjna wpadka ;) d
 
Nałożenie drugi raz kwasu migdałowego po 3 dniach, bo zapomniałam o wcześniejszym zabiegu :P Obeszłam ze skóry jak wąż :P

Moje pytania:

1. Eksperymenty z mieszaniem - były/nie były? udane/nieudane? ;)
2. Walczysz z kompleksami czy akceptujesz je z czasem?
3. Ulubiony zapach to... ?
4. Największy kosmetyczny popełniony błąd ?
5. Możesz być kim zechcesz i mieszkać gdzie zechcesz - co wybierasz?
6. Kosmetyki i pielęgnacja - to jedyna pasja i hobby?
7. Urodowy ideał męski i kobiecy?
8. Tatuaże, piercing - masz, nie masz, chcesz mieć ?;)
9. Tipsy - cudo czy kicz?
10.Ulubiony rytuał pielęgnacyjny to... ?
11. Kolor włosów, jaki chciałabym mieć to... ?

Otagowuję:
http://mm-world-of-women.blogspot.com/
http://ania-recenzuje.blogspot.com/
http://hihi-6.blogspot.com/
http://bajzelkosmetyczny.blogspot.com/


Komentarze

  1. No masz, jak zaczynałam odpowiadać na swojego TAGa, to tego jeszcze nie było...
    Otagowałam, ale za późno :(
    http://lojotokowaglowa.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  2. mam to samo, gotować mogę, nawet ciągle, bylebym nie musiala piec ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w ten weekend będę musiała jedno, i drugie :P

      Usuń
  3. Nie wszystkich kosmetyków które zamieściłam używam np odżywka wzmacjaniająca z apteczki babuni, balsam nawilżająco - regenerujący joanny, balsam przeciw wypadaniu włosów green farmacy, odżywka odbudowujaca do włosów bardzo zniszczonych isana, serum ziołowo - witaminowe radical do włosów zniszczonych i wypadających, mgiełka wzmacniająca radical do włosów zniszczonych i wypadających.
    Dopiero się uczę więc polecasz jakieś strony na zgłębienie wiedzy biochemicznej, jak łączyć półprodukty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociażby Bingacze są na parabenach. Chodzi mi tylko o to, że wpadnie do Ciebie na bloga jakiś laik, będzie używał tego co Ty i twierdził, że jest bezsilikonowcem i bezparabenowcem ;)

      Wizaż to skarbnica wiedzy, plus forum laboratorium urody.
      I własne eksperymenty ;)

      Usuń

Prześlij komentarz