Wielkie podsumowanie, bo gdyby nie Wy...



... nie trafiłabym do Złotej Pięćdziesiątki polskich blogów kosmetycznych w rankingu stworzonym przez Lusterko Em (KLIK!). Moje miejsce w tym plebiscycie zawdzięczam Wam, bo gdybyście nie chcieli mnie czytać nie spotkałby mnie taki zaszczyt ;). Obiecuję nadal się rozwijać i tworzyć dla Was (mam nadzieję) ciekawe posty na różne, około-kosmetyczne tematy ;).

Mój blog istnienie od października 2011 roku, czyli w zasadzie 2,5 roku. W tym czasie fanpage bloga na Facebooku zebrał prawie tysiąc dwustu fanów, a Blogger - 1916. Nigdy nie spodziewałam się Aż takiej popularności, tylu wyświetleń (ponad 1200k)... Bez czarowania mogę rzec, że jestem w szoku. 

Najpopularniejszymi wpisami tego bloga na dzień dzisiejszy są:

Jeśli chodzi o wpisy, najbardziej jestem dumna z serii "Problemy włosowe":
 
Problemy włosowe I- rozdwojone końcówki, mimo pielęgnacji 
Problemy włosowe II: suche końcówki, mimo pielęgnacji
Problemy włosowe III: jak zlokalizować proteiny i aminokwasy w składzie kosmetyku?
Problemy włosowe IV: jak dobrać mocno oczyszczający szampon/myjadło ?
Problemy włosowe V: jak często używać szamponu mocno oczyszczającego? 
Problemy włosowe VI: co najefektywniej przyśpieszy porost włosów?
Problemy włosowe VII: czy warto nakładać olej/maskę/wcierkę na włosy potraktowane wcześniej silikonami i innymi filmformerami?
Problemy włosowe VII (b): jak długo można przechowywać napar z kozieradki i inne samorobione wcierki?
Problemy włosowe VIII: czy można olejować włosy olejem rzepakowym, słonecznikowym... czyli czy "Kujawski" nada się na włosy?
Problemy włosowe IX: czy stylizatory niszczą włosy?
Problemy włosowe X: czy filmformery (silikony, polyquateria, quateria, guar, parafina) niszczą włosy ?
Problemy włosowe XI: czy olej może wysuszyć/zniszczyć włosy?
Problemy włosowe XII: czy oleje nawilżają? 
Problemy włosowe XIII: czy można włosy całkowicie "zasilikonować"?
Problemy włosowe XIV: ile oleju nakładać na włosy?

oraz z rozpoczęcia tworzenia podobnej serii dotyczącej problemów ze skórą:

Problemy skórne I: czy oleje nawilżają? 
Problemy skórne II: od czego zacząć świadomą pielęgnację?
Problemy skórne III: jak dobrać mydło Alepp/Alepia do potrzeb swojej skóry?

Sercem jestem chemikiem i być może dlatego szczególnym sentymentem darzę wpisy tematyczne:


Kilka domowych patentów (wybranych) też znalazło poczesne miejsce w mojej pielęgnacji:
Sprawiłam Wam mały przegląd-podsumowanie, a sama odświeżyłam sobie swoje stare post - aż łezka się w oku kręci, gdy pomyślę, ile ja już z Wami przeżyłam ;). Nie mówiąc już o tym, ile postów pominęłam, żeby to podsumowanie nie było nadmiernie obszerne xD

Dziękuję jeszcze raz!

Moja przyjaciółka S. także sprawiła mi z tej okazji niespodziankę (w komplecie była jeszcze wuzetka, ale zjadłam ją od razu xD):


28 komentarzy:

  1. gratulacje :) miejsce w rankingu jak najbardziej zasłużone, bo posiadasz niewątpliwie ogromną wiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zasłużyłaś na miejsce w Złotej piędziesiątce! :)
    Piszesz bardzo ciekawe posty! :) Pomagasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :) zasłużyłaś w pełni :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) zasłużone wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Nagroda zasłużone po stokroć! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Jak najbardziej zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dziwnego, że znalazłaś się w tym zestawieniu! :) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i pisz dla nas dużooo :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Kasiu :-) zasłużyłaś na złoto jak mało kto!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!
    W tym roku na pewno dobijesz do 2014 obserwatorów, a pewnie nawet przebijesz spokojnie jeszcze przed wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By w wakacje prawdopodobnie zawiesić na 2-3 miesiące działalność xD

      Dziękuję :*

      Usuń
  11. Super, gratuluję :) Zawsze wpadniesz na jakiś prosty, ale genialny pomysł (peeling kawowy w kostce to mój hit) i z zimnym naukowym obiektywizmem rozprawisz się z nową manią włosomaniaczek (silikony be, chelatowanie itp). To są wg mnie Twoje największe atuty (jako blogerki oczywiście, nie znam Cię osobiście, więc innych atutów nie znam :P więc się nie wypowiadam :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ruda Henno!

      Jam człowiek naszpikowany wadami jak dobra kasza skwarkami xD

      Usuń
  12. Gratuluję :) Zasłużyłaś na wyróżnienie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zasłużyłaś bo Twoje wpisy są bardzo pomocne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. witaj. mam pewnien problem/dylemat i mam nadzieje że pomożesz mi go rozwiązać. Na co dzień używam łagodnego szamponu babydream dla dzieci ale słyszałam, że z tej samej serii są kosmetyki które świetnie nadadzą się również jako szampon, a są bardziej ekonomiczne. W rossmanie zauważyłam 2 produkty które mogą się nadawać, ale nie jestem pewna który bardziej sprawdzi się w charakterze szamponu dlatego mam nadzieję że pomożesz mi wybrać odpowiedni.

    Pierwszy z nich to ten: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=13945 - Rossmann, Babydream, Kopf-bis-Fuß Waschgel (Uniwersalny żel do mycia) => obecnie chyba ma trochę inny skład ale przypuszczam że nie zmienił się drastycznie

    A drugi to: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=30802 - Babydream, Pflegebad (Pielęgnacyjny płyn do kąpieli) => widziałam go nawet w wersji 1000 ml, ale skład również nieco różnił się od tego który jest na wizażu.

    Czy warto wybrać któryś z nich, czy lepiej jeśli pozostanę przy klasycznym szamponie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimku, obu wymienionych przez Ciebie produktów możesz użyć do mycia włosów. Czy sprawdzą się lepiej od szamponu u Ciebie - na to pytanie nikt nie jest w stanie odpowiedzieć, testy musisz przeprowadzić na sobie ;)

      Ze swej strony mogę Ci jeszcze napisać że Emulsja Babydream fur mama też nadaje się do mycia włosów ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. To i ja gratuluję i dziękuję za podlinkowanie :) Aktualizując listy do rankingu zauważyłam, że Twój blog bardzo szybko się rozwija, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto, to ja dziękuję. Odwalasz kawał znakomitej roboty!

      Usuń

Szablon dopasowała Karolina Gie