Kaścysko wybrało się do domu...



... i stety-niestety mijała po drodze krakowski SuperPharm :P. Nie byłabym sobą, gdybym tam nie zajrzała wiedząc, że w nowej gazetce (KLIK!) na lakiery obowiązuje promocja 1+1 za grosz!

Od razu (miałam jakieś 15 minut do odjazdu autobusu :P) udałam się do regału z produktami Life. Jakież było moje zdziwienie, gdy zobaczyłam nowe wersje brokatów i piórek (pewnie pojawiły się już jakiś czas temu, ale ja nadal mam luki w opatrzeniu nowości ;)). Oczywiście nie przeszłam obok nich obojętnie w obliczu promocji :P.

Wraz z moją przyjaciółką przygarnęłyśmy łącznie 8 sztuk, z czego 7 należy do mnie xD. Mimo tego, że na niektórych egzemplarzach widnieje cena promocyjna to w zasadzie w przeliczeniu na sztukę 
(4,99zł + drugi za grosz) wszystkie kosztowały 2,50zł za sztukę.




Nr 11: biało-błękitne heksokropki ;)


Nr 13: biało-żółte heksokropki.


Nr 14: biało-żółto-niebieskie heksokropki.


Nr 15: biało-pomarańczowe heksokropki.


Nr 17: białobłękitne piórka.


Nr 18: biało-czerwone piórka (takie patriotyczne :D).


Dobrze, że nie miałam więcej czasu (ale chyba po powrocie to nadrobię :P), bo SP kusi wieloma promocjami:
  • Garnier Czysta Skóra 30% taniej (a micel nadal kusi);
  • produkty Argan Oil 45% taniej;
  • produkty Biodermy 30% taniej (a micel Sensibio też kusi... muszę sobie jakąś kolejkę zrobić :P);
  • produkty Dermedic 35% taniej;
  • maskara + drugi produkt do makijażu oczu w ramach tej samej marki za 1 grosz;
 a także sporą gamą promocji typu 1+1 za grosz (gazetka KLIK!) np.:
Chodzą również pogłoski o tym, że w listopadzie w Rossmannie znów ma się odbyć akcja promocyjna -40% na kolorówkę oraz pielęgnację (oczywiście w odstępach czasowych ;)). Obecnie z kosmetyków interesujących mnie (lub znanych w blogosferze) przecenione są:
Sieć ta informuje także o nowościach:
Boże chroń mój portfel! Niemniej jednak zamierzam wykonać w najbliższym czasie porządne denko, więc trzymajcie kciuki za powodzenie tego projektu ;).

Interesuje Was promocja lakierowa SP czy nie bardzo? ;)





36 komentarzy:

  1. Te lakiery kuszą mnie od dawna, ale dobrze że mam daleko do SP ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby też mam daleko, ale ten przybytek znajduje się przy dworcu xD

      Usuń
  2. Ja ostatnio stawiam na prostotę jeśli chodzi o paznokcie :P
    Chyba przez brak czasu i .. lenistwo :P
    Ale te chętnie zobaczę u Ciebie :D Pokazuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dwóch miesiącach lakierowego postu nadeszły dni tłuste xD

      Usuń
  3. Czasami ciesze się ze te wszystkie drogerie nie są mi do drodze, a czasami strasznie żałuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to rozdwojenie jaźni z drugiej strony xD

      Usuń
  4. Takich szukam, a nigdzie u mnie znaleźć nie potrafię :(

    OdpowiedzUsuń
  5. -40 % chyba znów mnie zrujnuje, a miałam nie kupować nic na zapas. Zobaczymy jak z moją silną wolą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak co najwyżej capnę jakieś lakiery ;)

      Usuń
  6. nie przeglądam gazetek, nie wchodzę do drogerii. mam listę kosmetyków, które chcę kupić ale dopiero po tym jak coś mi się skończy. ładne lakiery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z racji, że to jedno z nielicznych moich wariactw nie kontroluje go aż tak ;)

      Usuń
  7. Mnie też by taka promocja skusiła! Ciekawe kolory i topy wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukuję tylko ciekawych egzemplarzy ;)

      Usuń
  8. U Nas beda otwierac rosmanna i sa przewidziane jakies promocje :D Cieszę sie bo miescina nie duza i przy - 40% bedzie pole do popisu. Będę musiala juz pomyslec co by kupic :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusisz tymi lakierami, a ja jutro jadę do Krakowa i znając życie ( i mnie ) jak będę przechodzić przez Krakowska to wstąpię do SP :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęści SP mam na drugim końcu miasta i za chorobę nie chce mi się tłuc przez całe miasto :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten pierwszy niebieski lakier:) szkoda tylko,że tak ciężko się je zmywa :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam ostatnią gazetkę SP i... chyba tam zamieszkam :) Bardzo fajne promocje, zwłaszcza na pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
  13. Eh te promocje, co one z nami kobietami robią :P

    OdpowiedzUsuń
  14. zgodzę się z koleżanką wyżej że promocje to dla nas zguba;) szkoda że nie mamm gdzies bliżej siebie SuperPharm -najbliżej hmm jakieś 90 km....Ale Rossmanna mam 3 kroki od siebie więc czekam do listopada;)
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dopasowała Karolina Gie