Dietetyczno-kosmetyczny piątek ;) + łupy wyprzedażowe po raz drugi



Mamy kolejny piątek, więc tradycji stanie się zadość. Na diecie przeszłam już pełne 15 dni ;). Z powodu urlopu mojego dietetyka nie byłam w tym tygodniu na kontroli - będę za tydzień, więc wtedy przedstawię kolejne zestawienie wagowo-wymiarowe. Dziękuję Wam też za propozycje rybno - twarogowe! Znalazłam już kilka swoich smaków dzięki Wam :D. Dodatkowo przypałętały się do mnie kolejne łupy ciuchowo-kosmetyczne, o których poczytacie pod koniec posta ;)

Dietetycznie kusi mnie:
https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-20-07-2015,14960/1/
https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-20-07-2015,14960/2/
https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-27-07-2015,14967/7/
 
https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-27-07-2015,14967/8/

https://kaufland.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-kaufland-23-07-2015,15033/13/


Kosmetyczne oferty prezentują się następująco:

Lidl (gazetka KLIK!) proponuje:
https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-27-07-2015,14967/10/
https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-27-07-2015,14967/11/

Kaufland (gazetka KLIK!) oferuje:
https://kaufland.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-kaufland-23-07-2015,15033/1/
https://kaufland.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-kaufland-23-07-2015,15033/10/

Tesco (gazetka 1 KLIK, gazetka 2 KLIK!, gazetka 3 KLIK!) oferuje:
https://tesco.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-tesco-23-07-2015,15001/2/
https://tesco.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-tesco-23-07-2015,15001/8/

Auchan (gazetka KLIK!) proponuje:
https://auchan.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-auchan-22-07-2015,15017/3/

Carrefour (gazetka 1 KLIK!, gazetka 2 KLIK!, gazetka 3 KLIK!) oferuje:
https://carrefour.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-carrefour-22-07-2015,14994/3/

E.Leclerc (gazetka KLIK!) proponuje:
https://eleclerc.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-eleclerc-21-07-2015,14997/5/


Rossmann (gazetka KLIK!) proponuje:
https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-20-07-2015,14976/2/
https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-20-07-2015,14976/3/
https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-20-07-2015,14976/3/
https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-20-07-2015,14976/4/

Hebe (gazetka KLIK!) oferuje:
https://drogeria-hebe.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogeria-hebe-23-07-2015,15008/2/
https://drogeria-hebe.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogeria-hebe-23-07-2015,15008/4/

 Drogerie Natura (gazetka KLIK!) proponują:
https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-23-07-2015,15013/2/
https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-23-07-2015,15013/2/

Przyznaję jednak, że nic mnie jakoś szczególnie nie podnieciło... Raczej za niczym nie pobiegnę w podskokach ;)

Moje bratanice odwiedziły dziś Kraków (jedna z nich zapisywała się na studia), więc nie omieszkałyśmy sprawdzić "ostatnich wyprzedaży". Skończyło się to dla mnie dość nieoczekiwanie większymi zakupami :P.


Kurtka z ekoskóry, Terranova, 59,90zł


Sukienka w kwiaty, Tally Weijl, 29,90zł


Różowa sukienka, Pretty Girl, 39,99zł


Sukienka, Pimkie, 40zł


Spódnica, Terranova, 15,90zł

Dodatkowo z drogerii Kosmyk przyniosłam dwie maseczki do twarzy Łaźnia Agafii: na bławatkowej wodzie i dziegciową:





Za obie razem zapłaciłam 11,98zł.

Czuję się zaspokojona xD. A jak tam Wasze łupy kosmetyczno-wyprzedażowe?

19 komentarzy:

  1. Kuszą gazetki, śliczna kurteczka, mi też wpadło parę rzeczy w tym miesiącu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi olejek GP i szampon Hipp, a reszta bez porywu..
    I pewnie kupie pesto z Lidla za 2zł bo lubie ten smak ;) moze skusze sie tez na szynke szwarclandzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie oferty w tym tygodniu kończyn nie urwały ;)

      Usuń
  3. Mnie ograbiono w sklepie z naturalnymi kosmetykami i nawet mydełko Aleppo nie poprawia mi humoru :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Ostatnio byłaś u dietetyka i na pewno słyszałaś o piciu wody. I tutaj nasuwa się pytanie. Jak myślisz, czy kupowanie wody w butelkach ma sens? Niektórzy piją kranówkę. Wiadomo, jest badana, ale w jakim stanie są rury? A może przegotowana kranówka jest lepsza niż najtańsze wody w butelkach? A może napiszesz o tym post, co Ty na to? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Anonimku, nie chcę nikogo nawracać - pod postem na pewno rozwinie się dyskusja o tym, co lepsze ;). Od dzieciństwa jestem pijaczem nieprzegotowanej kranówy, żyję, mam się dobrze ;).

      Ale przemyślę, może napiszę ;)

      Usuń
  5. Czy jak do serum z witaminą C (z zsk) dodam konserwantu FEOG to koniecznie muszę trzymać je w lodówce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - witamina C jest wyjątkowo wrażliwa na temperaturę ;)

      Usuń
  6. Wczoraj przed snem weszłam na Twojego bloga a dzisiaj rano byłam przekonana, że mi się śniło, że Kascysko kupiła sukienki i kurtkę. Musiałam wejść drugi raz i sprawdzić czy to sen czy rzeczywistość. :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak się łupy wyprzedażowe mają do odchudzania? ;) ja mam tak, że nie kupuję, bo "przecież schudnę" :D nie jest to dobre,bo kończy się niestety na pobożnym życzeniu i braku ciuchów :/
    chociaż mam nadzieję, że moja bieżąca walka jest tą ostatnią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, bo od głowy do talii nie mam możliwości schudnąć: szerokie ramiona zostaną, biustu i tak nie mam (:P), a podbiuście też nie schudnie, bo mam tam żebra zniekształcone krzywicą ;). Wybrałam kroje tak, że spadek wagi nie przyczyni się do ich wywalenia z szafy ;)

      Jedynie jedna para spodni - ale to było koniecznością ;)

      Usuń
  8. Sukienka w kwiaty z Pimkie bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dopasowała Karolina Gie