Poza granicami Internetu... ;)



Moi Drodzy Czytelnicy,

Chciałabym Wam życzyć szampańskiej zabawy sylwestrowej bądź spędzenia tego dnia dokładnie tak, jak sobie życzycie. Dla mnie będzie to pierwszy Sylwester spędzony z moim M. i chcielibyśmy z tej okazji odpocząć (taaa, zgrzybieliśmy już w tym wieku, na bal nas nie ciągnie ;)) i spędzić ze sobą więcej czasu. Nasze zobowiązania zawodowe zwykle nam na to nie pozwalają, więc zamierzamy się przez 3 dni byczyć, zajadać smakołykami i zwiedzać moje wiejskie okolice. Jeśli M. się zgodzi - pokażę Wam trochę efektów jego talentu fotograficznego ;).

Mnie również przyda się trochę przerwy od wszystkiego, bym mogła z nową energią wrócić w Nowym Roku do pisania dla Was. Zapowiada się troszkę zmian ( i to już na początku roku ;)) - mam nadzieję, że przyjmiecie je dobrze ;).

Wszystkiego dobrego w 2016!

P.S. A taki oto widoczek złapałam z okna dziś rano:


Komentarze

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Udanego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bycz się, bycz :) Dobrze Ci to zrobi :)
    A Twój M. to ficugraf tak jak mój J. Dobrze wiedzieć :D Czekam zatem na ten pokaz talentu :)
    Szczęśliwego Nowego Roku, Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęścia w Nowym Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;) Z okazji 1 stycznia postanowiłam zadbać o moją cerę. I mam w planach kupić Skinorem, oto skład: (1 g kremu): 200 mg kwasu azelainowego, kwas benzoesowy, estry polietylenowe kwasów tłuszczowych, mieszanina mono-, di-, trójglicerydów wyższych kwasów tłuszczowych, oktanonian cetearylu, glikol propylenowy, glicerol 85%, woda oczyszczona. Tak się zastanawiam, czy te wszystkie trójglicerydy są potrzebne w tym żelu i czy nie lepiej samodzielnie ukręcić coś kwasowego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimku, jeśli Twoja cera nie jest nadwrażliwa na działanie trójglicerydów (czytaj - nie reaguje na ich użycie wysypem) to nie bawiłabym się w samodzielne kręcenie w tym przypadku ;)

      Usuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz