Wyniki konkursu mikołajkowego z kosmetykami Cera PLUS! :D



Bez zbędnego gadania przedstawię Wam zwycięzców konkursu mikołajkowego z kosmetykami Cera Plus ;). Wybór był bardzo ciężki, obrady burzliwe, ale doszliśmy do porozumienia ;).


Oto trzech zwycięzców:

Czarna Kawa

"Z chęcią spróbuję!
Można powiedzieć, że konkurs spadł mi z nieba... Zestawem z największą chęcią obdarowałabym moją ukochaną mamę, która ma dziś urodziny. Akurat skończyła 50 lat, więc zestaw 50+ byłby dla niej idealny. Niestety z powodów finansowych byłam jedyną córką, która nie obdarowała jej prezentem :(. Wiem, że ona się nie gniewa, lecz mi jest strasznie przykro... Chciałabym sprawić jej taki prezent - spóźniony od serca :)."

Dora L.

"Gdyby udało mi się wygrać w konkursie, prezent dałabym mamie. Nie jestem przez to oryginalna, bo prawie wszystkie moje poprzedniczki również chciałyby obdarować nim swoją rodzicielkę. Moja jednak, przez to że swoją pracę wykonuje w domu przestała dbać o siebie tak jak kiedyś. Mówi że" nie wychodzę do ludzi to komu mam się podobać, ojciec nadal widzi we mnie tę szaloną 18 " dodaje z błyskiem w oku. Ja chciałabym aby zrozumiała,że należy dbać o siebie przede wszystkim DLA SIEBIE, żeby spoglądając w lustro widziała tę "szaloną 18", nie tylko tata, ale również Ona. Wersja a sprawiłaby że jej sucha skóra nabrałaby blasku, a podkrążone i zmęczone oczy zobaczyły jak naprawdę jest piękna."

Anonimowy 6 grudnia 2015 17:13

"Obdarowałabym tym zestawem moją ukochaną Babcię. Wychowała mnie i mojego brata, bo rodzice pracowali do późna, żeby nas utrzymać i zebrać pieniążki na zakup własnego kąta. Zawsze wspiera Nas w chwilach zwątpienia: Mamę gdy robiła zaocznie studia pracując i ze mną na ręku, mnie w mojej nauce, brata w marzeniach o studiach. Zawsze sugerowała mi, żebym poszła na studia związane z moja pasją, a gdy się bardzo mocno potknęłam w edukacji, była za mną. Jest bardzo inteligentną kobietą - mimo prawie 70 lat uwielbia oglądać filmy popularnonaukowe, czytać książki, a nawet nauczyła się obsługi komórki i komputera. Zawsze jest zadbana, każde wyjście poprzedza użyciem perfum i szminki. Jest dla mnie wzorem i jestem najdumniejsza wnuczką z posiadania takiej Babci. Chciałabym obdarować ją tak dobrymi prezentami, a jako studentka muszę liczyć się z pieniążkami."

Gratuluję serdecznie! Zaraz wyślę do Was maile dotyczące wygranej ;).

A Was wszystkich zapraszam do udziału w kolejnych konkursach, które... już niedługo ;).

Komentarze

Prześlij komentarz