Miss Sporty Precious Pearl nr 050 - nocne niebo na paznokciach ;)



Tak uwielbiam malować paznokcie, a tak bardzo mi z tym rytuałem nie po drodze ;). Przejechanie płytki bezbarwnym lakierem jest szybsze (także w usuwaniu), a do hybryd nie mam przekonania ze względów "ideologicznych" ;). Lato działa jednak nawet na mnie i na moich paznokciach wylądował lakier Miss Sporty Precious Pearl nr 050, kojarzący mi się z rozgwieżdżonym, wieczornym niebem ;).


Jak na osobę, która w tym roku ledwie drugi raz pomalowała paznokcie kolorowym lakierem jego aplikacja była bezproblemowa. Dodatkowo ułatwił mi to wąski pędzelek - z "maxi brush" nadal się nie lubię i chyba nie polubię nigdy xD. Schnie szybko, a pokryty warstwą top coat'u Quick Dry od Golden Rose przez 3 dni wyglądał bez zarzutu. Nie testowałam jednak dłużej jego trwałości - czwartego dnia musiałam go zmyć przed egzaminem ;). Pomimo drobinek jego usunięcie tym sposobem (KLIK!) nie sprawiło mi żadnych problemów.

7ml lakieru kosztuje w Rossmannie 9zł, a na obecnej promocji 7zł ;).


Jak się Wam podoba? Tęskniliście może za paznokciowymi postami? ;)

Komentarze

  1. ekstra, uwielbiam "taki brokatowy" efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, szczególnie, jeśli nie łączy się z trudnym zmywaniem ;)

      Usuń
  2. Wypróbowałam kiedyś ten sposób i potwierdzam, jest najlepszy. xd
    ale obecnie nawet raz w tym roku nie pomalowałam paznokci u rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niedużo brakowało do takiego wyniku xD

      Usuń
    2. Haha, przypomniałyście mi, że ostatni raz malowałam paznokcie 14 lipca... zeszłego roku, czyli dwa dni przed swoim ślubem.:)

      Usuń
  3. To bardzo odważny look. Szczególnie teraz, gdy najpopularniejszy jest manicure w pastelowych, delikatnych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, niezbyt trzymam się trendów w tej materii ;)

      Usuń
  4. Ładnie wygląda, ja mam mnóstwo lakierów do paznokci, ale ciągle mi brakuje jakiegoś koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te pazurki ;) I kolor mega ;)
    Obserwuje i Zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny kolor i paznokcie. Ja akurat kompletnie nie maluję paznokci, bo mam niestety obgryzione... Stary nawyk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go ostatnio dorwałam <3 Zakochałam się od pierwszego wejrzenia i nie było mowy, żebym wyszła ze sklepu bez niego ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie kolorki zwłaszcza zimą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? On mi się taki niezimowy wydaje :D

      Usuń
    2. tak mi się kojarzą właśnie perłowe lakiery, a szczególnie te wpadające w granat ;)

      Usuń
  9. Dla mnie jest taki średni, a inne z tej serii w ogóle mi się nie podobają :) Ale to kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, do reszty zamierzam dopiero podejść ;)

      Usuń
  10. Ja od jakiegoś czasu wolę czerwienie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tęskniłam! teraz uczę się manicure hybrydowego na zestawie semilaca :p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz