Wyprzedażowe łupy: CCC, House, Terranova, H&M, Mohito



Ci z Was, którzy są ze mną dłużej, wiedzą pewnie, że w czasie wyprzedaży zdarza mi się spuścić ze smyczy mój zakupoholizm. Czasami dość poważnie ;). W tym roku jednak cierpiałam na impotencję zakupową, w zasadzie to nawet nie miałam ochoty (i siły) na łażenie po sklepach. Urlop jednak się zbliża, a moje bratanice wyraziły chęć wspólnego shoppingu ;).

Spodziewałam się raczej tego, że nic nie kupię - 26 lipca to już trochę późno na szukanie okazji ;). Życie jednak zaskakuje i po odwiedzinach w Galerii Krakowskiej i Bonarce przytargałam do domu 6 sukienek i buty. Za całe zakupy zapłaciłam ledwie 218zł bez paru groszy.

Najpierw jednak mam dla Was małą podśmiechujkę - oto co zobaczyłam w sklepie Sinsay. Aż wybiło mnie to na chwilę z życia :D. Jednorożec na szczęście :D.


Czas na moje łupy ;).


Do CCC poszłam w zasadzie tylko dlatego, że moje bratanice chciały odwiedzić ten sklep. Nie spodziewałam się spotkać pod koniec wyprzedaży jakikolwiek rozmiar 35 wśród butów, które by mi się podobały. A tu zaskoczenie: cicho-biegowe sandałki za 18zł. Ochrzciłam je już dziś na długiej trasie, stópki są zadowolone ;).


Letnia sukienka z H&M za 20zł. Mam już taką z innym motywem (biała w kwiaty, z zeszłego roku), która nosi się świetnie, więc decyzja była bardzo szybka ;). I co ważne - nie mnie się, więc zniesie przebywanie w walizce na urlopie ;).



Dwie sukienki o identycznym kroju z Terranovy, każda po 14,90zł. Pierwsza jest z bardziej dzianinowego, sweterkowego materiału, druga jest bawełniana. Odkąd odkryłam, że w tym fasonie naprawdę dobrze wyglądam, tego typu kiecki mnożą się w mojej szafie...


... w tempie wręcz sprinterskim, bo nabytek z House'a różni się od tamtych jedynie materiałem (imitacja jeansu). Podobnej sukienki poszukiwałam od dawna i w końcu, za 40zł, stała się moją własnością ;)


Sukienka w kolorze fuksji jest jednym z moich łupów z Mohito. Pierwszy raz odwiedziłam sklepy tej marki w tym roku i jedno jest pewne - szkoda, że wcześniej nie dopisałam ich do zakupowej wycieczki ;). Intensywny kolor połączony z pięknie układającym się dekoltem z odsłoniętymi ramionami w cenie 40zł skradły mi serducho...


... ale gwiazdą tegorocznych letnich zakupów została ta jasnoróżowa sukienka w kwiatki na ramiączkach (Mohito, 50zł). W Bonarce przymierzałam rozmiar mniejszą (myślałam, że się uduszę :P), ale miła pani z obsługi sprawdziła dla mnie dostępność w innych salonach. Odpowiedni rozmiar dorwałam w Galerii Krakowskiej (tak nawiasem chyba w życiu tak żwawo do niej nie pojechałam :P) i powiem Wam tyle - to jedna z najładniejszych sukienek w mojej szafie ;).

Ze swoich zakupów jestem bardzo zadowolona, a jak było u Was? Upolowaliście coś ciekawego? ;)

Komentarze

  1. te z h&m są świetne, taki krój, który leży dobrze na każdej figurze :) mam chyba z 4 :) tylko te w tym roku są jakoś dziwnie krótsze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, nie zaobserwowałam, ale chyba aż przymierzę xD

      Usuń
  2. świetne zakupy
    a mohito uwielbiam - to mój ulubiony sklep !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że i na mojej liście będzie jednym z ulubionych ;)

      Usuń
  3. Prześliczne sukienki. Chcę! <3 Ach, a ja całą wiosnę szukałam wygodnych sandałów, ale swoje znalazłam aż w USA. Za to jestem z nich w pełni zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szybko zdzieram buty (ach to chodzenie na piętach <3), jednak w tym roku już dwukrotnie dorwałam wygodne sandały ;)

      Usuń
  4. Wszystkie ładne ale dwie ostatnie sukienki - cudo! ;)
    Ja ostatnio głównie zakupy kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne łupy. Widzę, że dominują sukienki. Ja w tym roku poszłam spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to w sukienkach w ogóle nie chodzę. Tylko na jakieś większe okazje :D Sandałki śliczne, u mnie w CCC nie było już nic ciekawego jak poszłam na wyprzedaże :D Kupiłam w tym roku tylko spodnie w Stradi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się jakoś w liceum sukienkomaniactwo pojawiło xD

      Usuń
  7. Te sandałki z CCC i kwiecista sukienka z Terranovy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne sukienki, w CCC kupiłam kilka par butów, skórzane i zwykłe baleriny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie :D Mnie niestety nic poza tymi sandałkami tam nie urzekło albo... nie było mojego rozmiaru ;)

      Usuń
  9. Nie wierze ze nie znałaś Mohito - maja jedne z lepszych gatunkowo ciuchow. Uwielbiam ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana poszalałaś :) Te sandałki są super :) i jaka cena ! :) wow :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo piękne ciuszki! Ja się zdecydowanie zakochałam w sukienkach - koszulach :D
    https://rudyszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię spódnice z Mohito :) Mają też sklep w Futurze, można trafić na ciekawe okazje, tylko trzeba się nachodzić :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz