Okazja - Himalaya Herbals w Biedronce i do -40% na pielęgnację włosów w Hebe!



Moja wola silną jest... póki nie zwietrzy kosmetycznej promocji ;). Już od jutra (18.01.2018r.) w Hebe startuje akcja "do -40% na pielęgnację włosów" - skusicie się? ;). Mnie raczej będzie do tego przybytku nie po drodze - ale może to i lepiej xD.


Wczoraj pokusiłam Was nieco na FB i IG moim najnowszym nabytkiem. Wybrałam się do Biedronki po coś na ząb, a wróciłam z...


... zestawem kosmetyków Himalaya Herbals w zawrotnej cenie 10,45zł :D. W jego skład wchodzą:
  • Maseczka oczyszczająca Neem i Kurkuma
  • Żel oczyszczający Neem i Kurkuma
  • Mydełko Neem i Kurkuma
Cała seria ma właściwości oczyszczające - może się sprawdzić przy cerze skłonnej do zanieczyszczania oraz trądzikowej.



Z racji, że całe opakowanie jest zabudowane - przed podejściem do kasy radzę sprawdzić, czy wybrany przez Was box jest kompletny ;). Cena jest przezacna - już sama maska jest warta więcej :D.


Z produktami Himalaya Herbals miałam do czynienia w przeszłości (np. tonik stosowany na skórę głowy - zamiast do twarzy: KLIK!). Testowałam także żel z tego zestawu - nie zachwycił mnie szczególnie, ale kolejne opakowanie mogę zużyć do mycia ciała (a miałam do niego nie wracać... recenzja KLIK! ;)).


Maseczkę z Neem i Kurkumą wielbię już od dłuższego czasu i właśnie opieprzam się w myślach za to, że jeszcze jej nie zrecenzowałam. Muszę to jak najszybciej nadrobić ;).


Kaolinowo-bentonitowa baza wzbogacona w sporą ilość ekstraktów z Neem i kurkumy może się podobać ;). Wśród konserwantów znajdziemy parabeny, do których mam jednak przyjazny stosunek. Glikol propylenowy występuje tutaj w roli nawilżacza.


Nieco zarzuciłam stosowanie mydeł w pielęgnacji mojej cery - koniecznie muszę to zmienić i będę mieć ku temu okazję w trakcie testów tego mydełka ;). 


Tutaj przed zapachem znajdziemy jedynie dwa mydła, a interesujące ekstrakty z kurkumy, Neem i cytryny zostały dodane w niewielkich ilościach. Nie nastawiam się jednak źle - mydła niejeden raz już mnie pozytywnie zaskoczyły pomimo składowych wątpliwości ;). Warto także zaznaczyć, że jest to prawdziwe mydło - a nie tylko z nazwy ;). Więcej informacji na ten temat znajdziecie  TUTAJ.

Spodziewam się niestety, że tych zestawów nie znajdziecie we wszystkich Biedronkach, aczkolwiek w tej mojej było ich naprawdę sporo ;). Będziecie na niego polować?

Komentarze

  1. Fajny zestaw dorwalas :) następnym razem w Bierze zwrócę na to uwagę; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w tej cenie warto go mieć na uwadze ;)

      Usuń
  2. Ja muszę się wybrać też na małe kosmetyczne zakupy, widziałam, że w Pigmencie też pojawiały się jakieś promocje.
    P.S zapisałam się do Twojego fryzjera na piątek :D w końcu mi się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak się sprawił :D

      Usuń
    2. Świetnie :) byłam zaskoczona cięciem ale efekt super! niedługo postaram się przygotować jakiś post z aktualizacją bo dawno takiego u mnie nie było ale na razie pochłoneła mnie sesja i praca ;(
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Dawid potrafi przekonać do wszystkiego :D

      Usuń
  3. Dosłownie kilkanaście minut przed wejściem do biedronki przeczytałam Twój wpis na facebooku, wchodzę do sklepu, a tam jest ten zestaw :) Wzięłam, bo maseczka mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie się skończyły kilka dni temu i wzięłam tylko jeden zestaw, a chciałam jeszcze jeden na potem, skoro takie tanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Akurat Biedra, w której byłam, miała ich naprawdę sporo ;)

      Usuń
  5. Świetny ten zestaw kosmetyków z biedronki

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ich kosmetyki i miałam takie szczęście, że wygrałąm u nich roczny zapas ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z kolei do Biedronki mam nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz