2+2 gratis w Rossmannie: Odsłoń nogi na lato! Moje typy, pytania i... co odradzam ;)



Nie lubię zajmować się stopami - to dość dziwne wyznanie biorąc pod uwagę moją urodomanię ;). Robię tylko to, co muszę: obcinam i piłuję paznokcie, ścieram naskórek, czasami stosuję złuszczające skarpety i przy balsamowaniu ciała je także traktuję odpowiednim preparatem natłuszczającym. Nienawidzę wręcz malowania paznokci u stóp xD. Skąd się ta niechęć u mnie wzięła - nie wiem. Niemniej jednak w dniach 9-19 czerwca w Rossmannie w promocji 2+2 gratis zakupimy, w ramach akcji "Odsłoń nogi na lato", produkty do depilacji oraz pielęgnacji stóp i paznokci. Wybrane produkty kupione z aplikacją Klub Rossmann muszą różnić się kodami kreskowymi (nie mogą być takie same).

promocja czerwiec 2018 Rossmann

Pomimo moich skomplikowanych relacji z pielęgnacją stóp mam dla Was kilka podpowiedzi, pytań i... porad, czego nie kupować ;).

Czym warto się zainteresować w czasie trwania akcji?

Naturalny spray do stóp na bazie wody z Morza Martwego White Flower's

White Flower's spray

Odkrycie tego sezonu! Moje stopy mają srogą tendencję do nadpotliwości, ale ten preparat cudnie trzyma je w ryzach. Nie ma jednak najładniejszego składu - jest to produkt głównie etanolowy, więc może powodować przesuszenia mimo bogactwa ekstraktów, olejków eterycznych i minerałów.

Produkty Fusswohl

Fusswohl marka kosmetyki

Marka własna Rossmanna Fusswohl wypuszcza naprawdę świetne składowo kosmetyki w niezwykle przystępnych cenach, które jak dla mnie nie odbiegają jakością od dużo droższych marek ;).

Kosmetyki do stóp Evree


Bardzo dobrze wspominam tłuste formuły serum i kremów do stóp Evree z dużymi dodatkami mocznika. Może z okazji promocji do nich wrócę, kto wie ;).

Pianki i żele do golenia Isana

Isana pianka żel depilacja

Są ze mną od początku studiów i zawsze mam którąś w łazience ;). Wydajne, o gęstej formule, należytym działaniu i niskiej cenie - czegóż chcieć więcej ;).

Odżywki do paznokci: Sally Hansen, Killys, Eveline

Sally Hansen odżywka

Killys odżywka

Eveline odżywka paznokcie

Lubię odżywki Wibo, Lovely i Miss Sporty, ale to produkty do pielęgnacji paznokci marek Sally Hansen, Killys i Eveline wywołują u mnie wręcz niekontrolowany wzrost paznokci ;). Jak każdy produkt - nie są do preparaty dla wszystkich (np. niektóre odżywki Eveline ze względu na formaldehyd), a szkoda!

Lakiery: Wibo, Lovely, Miss Sporty, Eveline i... Ados!

Ados lakier

Wibo lakier

Eveline lakier

Miss Sporty lakier

Nigdy mnie nie zawiodły, a bogactwo odcieni zadowoli każdego ;). Często żałuję, że nie mam już tyle czasu na malowanie paznokci (a nienawidzę ubytków w manicure xD) - ta operacja bardzo mnie relaksowała ;).

Skarpetki złuszczające

skarpetki złuszczające

Pozwolę sobie tutaj nie podawać konkretnych marek, bo ile osób - tyle opinii ;). Swoje ostatnie miałam z Marion (chyba?) i uwielbiam ten efekt porzucania skóry za sobą (xD), jednak teraz, gdy już śmigam w sandałach, nie stosuję ;). 

Chciałabym również, abyście mi poradzili:

Czy elektryczne pilniki do stóp są warte uwagi?

elektryczny pilnik do stóp

Najpopularniejszy jest oczywiście Scholl, ale podobne urządzenie ma w swojej ofercie Fusswohl w sporo niższej cenie. Pytanie jednak, czy warto?

Macie jakieś doświadczenia z lakierami winylowymi Eveline?

Eveline lakier winylowy

Mam średnie doświadczenia z CND Vinylux (więcej TUTAJ), co nie oznacza, że na inne rozwiązania, będące bezlampowymi alternatywami dla hybryd, nie spoglądam łaskawym okiem. Może już testowałyście winylki od Eveline i powiecie mi o nich coś więcej?

Nie polecam: zestawu do manicure Ideenwelt

Ideenwelt zestaw manicure

Kupiłam go w ramach jednej z promocji i pomimo tego, że mam kilka naprawdę świetnych i bezawaryjnych sprzętów tej linii (gofrownica, czajnik, opiekacz, blender), to ten zestaw pozostawia naprawdę wiele do życzenia. Moc za mała, końcówki nie takie - nie polecam z bólem serca :(.

Planujecie jakieś zakupy w czasie tej akcji? Pewnie się przejdę, ale czy coś zakupię - nie wiem jeszcze ;). 

Komentarze

  1. Ja nie polecam tej fioletowej pianki z Isany - zacinała mi się, gaz się skończył i wyrzuciłam pełną do połowy, bo już nic nie leciało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hesusie, miałam różne rodzaje i nigdy mi się to nie przydarzyło :O

      Usuń
  2. O pilniku z scholl słyszałam wiele dobrego, dużo osub go poleca. Byłam już w Rossmannie i kupiłam 4 lakiery hybrydowe z Eveline:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę pomyśleć o tym pilniku w takim razie ;)

      Usuń
  3. Ja mam elektryczny pilnik z fusswohl i całkiem zacnie daje radę :-) A cena jest sporo niższa niż z scholla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę głównie o tym Fusswohl'u, bo cena zachęca ;)

      Usuń
  4. Akurat denkuję jagodową piankę do golenia Isany :) Tania i przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie ten spray do stóp i chyba mu się przyjrzę bliżej :) A elektryczny pilnik do stóp też mam i polecam :) Wbrew pozorom nawet przyjemnie się go używa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten spray i u mnie świetnie się sprawdza. Również jako dezodorant

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? :O Nie pomyślałam, o takim zastosowaniu, spróbuję!

      Usuń
  7. też mam ten pilnik z Fusswohla i całkiem się sprawdza, ale wiadomo - regularnie trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba go kupię, po tak intensywnym zachwalaniu :D

      Usuń
  8. Może jeszcze się załapię na jakieś zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam dokładnie ten lakier winylowy Eveline :) kolor jagodowy, nasycony, bardzo oryginalny. Trwałość całkiem dobra, oczywiście nie jak hybryda, ale przyzwoita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, to mam świetną okazję żeby go przetestować. Anonimku, dzięki za opinię :D

      Usuń
  10. Nie wiedziałam, że w tą promocję wchodzą lakiery do paznokci... Uwielbiam buteleczki Miss Sporty są świetne, niektóre bardzo trwałe no i te kolory ;-)
    Mam jeden lakier z serii Vinyl gel od Eveline, jest to odcień 202 czyli jasny beżokrem :-) lakier trochę smuży i trzeba się przyłożyć do malowania bo ma tendencję do nierównomiernego pokrywania płytki ale co do trwałości i wysychania nie mam zastrzeżeń. Ciemnych odcieni z tej serii nie miałam więc nic nie doradzę ale ogólnie uważam, że można spróbować szczególnie na tej promocji ;-)
    Godne polecenia są też kremy i peeling do stóp z serii Fusswohl oraz odżywki do paznokci Sally Hansen :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzą, wchodzą :D. Umieściłam Twoje polecenia w zestawieniu ;)

      Usuń
  11. Mam pilnik Scholla od roku. Moc mała, ale diamenty pierońsko ostre i w sumie daje radę. Od roku na jednej i tej samej rolce - po użyciu myję szczoteczką i mydłem antybakteryjnym. Nie obraziłabym się za większą moc.
    Kusiły mnie rajstopy w sprayu Sally hansen ale w sumie... to mam w nosie kolor swoich nóg. Jakoś mnie nie porywa obecna promo :(
    P.S. bajeczny gommage z Flos Leku na merlin.pl za rozsądne pieniądze! a jeżeli się coś dobierze (ja wzięłam aloes Holika Holika) to wysyłka do kiosku za darmochę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam winylowy lakier czerwony. Musiałabym nic nie robić żeby nie schodzil. Przy dobrych wiatrach 3 dni ok. Lepsze już są te zwykle winylowy bez topu. Dłużej się trzymaja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam Evree - ten czerwony krem jest świetny, nakładam go na noc i zakładam do tego jeszcze bawełniane skarpetki - bo tak jak mówisz, formułę ma dosyć tłustą.
    Kupiłam też na promce zasypkę do stóp taką zieloną fusswohl i teraz ją testuję, może będzie lepsza niż produkty z alkoholem :) A no i jeszcze te lakiery z wibo - 1 coat manicure - są dla mnie rewelacyjne. Krycie mają super i nie zasychają w buteleczkach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten krem evree, jest naprawdę świetny! Dobrze zmiękcza stopy i naprawdę czuję że są bardziej wypoczęte. I ma miły, delikatny zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za info chciałam kupić sobie zestawu do manicure Ideenwelt, ale teraz będę się trzymać od tego z daleka :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz