Ślub z Aliexpress (1)



Nasz ślub zbliża się wielkimi krokami - gdy ustalaliśmy jego datę oboje myśleliśmy, że to tak dużo czasu, a tu... już powinniśmy zagęszczać ruchy w kwestii organizacji ;). Nie zamierzam utopić Was tutaj tematem ślubnym, ale wiem, że akurat temat zakupów na Aliexpress staje się coraz bardziej popularny - może niektórym z Was rozwieję wątpliwości w kwestii zakupów w Chinach ;). 

Ślub to oczywiście wielkie wydarzenie dla nas, ale rozum zawsze górą - to tylko jeden lub dwa dni zabawy i są tematy, na których chcemy przyoszczędzić. Sukni Wam nie pokażę przed ślubem z wiadomych powodów (;)), ale mogę się pochwalić już tym, co dotarło do mnie z Azji. Wrzucę Wam linki do sklepów, w których dokonałam poszczególnych zakupów ;).

sznurek z juty

Czerwony sznurek jutowy - miał być do zawieszek na alkohol, ale okazało się, że dużo lepiej pasuje do nich zwykła dratwa ;). 

topper na tort

Topper na tort - jako fani Gwiezdnych Wojen nie mogliśmy przejść obojętnie obok toppera z Hanem i Leią :D.

ozdoba do włosów

Ozdoba do włosów - świetnie wykonana i naprawdę piękna! Fryzury nie mam jeszcze opracowanej, ale będę chciała ją tam gdzieś wkomponować ;).

numeracja stołów

Numery na stoły - proste, ze sklejki i za grosze ;).

biżuteria aliexpress

Biżuteria - na razie dotarło do mnie jedno zamówienie, na bazie którego robię następne. Do kolczyków dokupię naszyjnik i bransoletkę w tym samym stylu, a do widocznych tutaj bransoletki i naszyjnika - kolczyki ;). Jeden z zestawów posłuży mi na poprawinach.

lak pieczęć

Pieczęć, lak i łyżki do laku - zamarzyło nam się samodzielne wykonanie zaproszeń oraz pieczętowanie ich lakiem ;). Wybraliśmy wzór pieczęci, dosłaliśmy inicjały oraz datę i... jesteśmy bardzo zadowoleni. Obsługa laku nie okazała się taka trudna, a sama pieczęć jest ciężka i świetnie wykonana.

lak łyżki

alkohol zawieszki

Zawieszki na alkohol - zamierzamy dorobić do nich tylko lakową pieczęć i pętelkę z dratwy ;). Gruby, biały, nieco kredowy karton jest całkiem wytrzymały ;).

obrączki pudełko

Pudełko na obrączki - uważam je za ogólnie zbędny wydatek, ale to spodobało mi się tak bardzo, że nie mogłam się oprzeć ;).

mankiety spinki

Spinki do mankietów - kolejna inspiracja Gwiezdnymi Wojnami ;). Taki grawer będziemy mieli też na obrączkach.

ślubna podwiązka z koronki

Podwiązka - kolejny zakup, za który nie zamierzałam przepłacać, a najtańsze warianty w Polsce niezbyt mi się podobały i wyglądały dość tanio. Tutaj - elastyczna koronka, trzyma się na udzie... niczego więcej nie oczekuję ;).

Co jeszcze planuję kupić?

  • Sukienkę na poprawiny (jest już wybrana, pozostaje się wymierzyć i zamówić).
  • Biżuterię, o której wspominałam w poście.
  • Welon (miało go nie być, ale chyba do mojej sukni za bardzo pasuje xD).
  • Ewentualnie - klipsy do butów. 
Zdarza Wam się zaszaleć na Aliexpress czy też jest to dla Was portal nieodkryty? ;)

Komentarze

  1. Całkiem, całkiem to wygląda ;)

    https://sugarlevels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lata temu kręciło mnie Ali, teraz nawet nie zaglądam ;) Pomysł z lakowaniem świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No no miło popatrzeć na przygotowania do tak wielkiego dnia...niby takie drobne rzeczy ale jak ważne
    ... Czekam na dalszą relacje....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, dla mnie to kolejny etap - i mam nadzieję, że będziemy mieć w życiu sporo piękniejszych dni ;)

      Usuń
  4. Coś fajnego :) Ja również kocham zamawiać na Ali, obojętnie czy na ślub czy tak po prostu :) Trzymam kciuki, aby ten dzień był najpiękniejszy na świecie! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne i ciekawe rzeczy wybraliście 😄 Ja na Aliexpress zamawiałam do tej pory pyłki do paznokci, wzorniki i tyle. Ale asortyment jest bardzo ciekawy i taniutki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, no świetne zakupy! Najbardziej chyba spodobała nam się ozdoba na tort ^^ Widać, że macie głowy pełne pomysłów! Szczęścia życzę :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nic stamtąd nie zamawiałam Fajne rzeczy wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie zamawiałam na tej stronie, chyba czas na nią zajrzeć :D
    Cudowne podwiązki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam podwiazke z alie i spinki z inicjałami i data ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Często zamawiam w Alie :) Szkoda przepłacać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na ALIEXPRESS można kupić wiele fajnych gadżetów. Ja jestem zachwycona bardzo modnymi broszkami typu kotylion.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rzeczy kupiłaś na Ali! Życzę udanego ślubu!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żałowałam przed samym ślubem, że nie zamówiłam rzeczy z Ali. Ale bardziej miałam na myśli balony, konfetti, tego typu drobne rzeczy. Miałam wianek z prawdziwych kwiatów i też na taki dzień chciałam mieć delikatną srebrna bizuterie, nie sztuczną. Podobno wyszlo ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie sztuczność biżuterii różnicy nie robi na ten jeden dzień ;)

      Usuń
  14. Po pierwsze - gratuluję.
    Po drugie - wow! Może i jak wreszcie zaryzykuję i po prostu kupię to, co mi się podoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakowanie zaproszeń? Wow, super pomysł, nie pomyślałabym że tak fajnie można ozdobić zaproszenia, chociaż roboty co niemiara:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zamierzamy mieć bardzo proste zaproszenia, ale właśnie lakowane ;)

      Usuń
  16. Ale supwer pomysł z zalakowanymi zaproszeniami!! Powiem szczerze, że przerażają mnie ceny tych detali, człowiek nie myśli, że tyle musi wydać na jakieś tasiemki, wazoniki, naklejki i serwetki - masakra. Ale dobry pomysł z tym Ali - o ile biżuterii bym nie kupiła, bo wolę jednak srebro (jestem uczulona), to jakieś winietki i ozdoby jak najbardziej TAK :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na szczęście sztuczna biżuteria (jeszcze) nie uczula ;)

      Usuń
  17. Jeszcze nigdy nie zamawiałam stamtąd. Czas rzucić okiem ;)
    Te drobiazgi w temacie Star Wars - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe produkty, również uwielbiam kupować na ali. :)
    Pozdrawiam i obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Osobiście nie jestem fanką zamawiania na ali, ale ciekawi mnie ile można było by zaoszczędzić zamawiając jak najwięcej rzeczy, wystroju na ali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie jesteś fanką? ;)

      Mam dekoratorkę, ale niektóre rzeczy chcę mieć ;)

      Usuń
  20. Wszystkiego dobrego :)
    Lubię kupować na Ali :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem przyjemnie, styl wintige, bardzo mi to pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Według mnie te produkty mają za słabą jakość jak na takie wydarzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E no gdzie - w sklepach nic lepszego nie widziałam, a naprawdę - za jeden weekend nie zamierzam przepłacać ;)

      Usuń
  23. Nam do ślubu zostały 3 tygodnie a jeszcze dokupuję różne dodatki :D na aliexpress nic nie zamawiałam na tą uroczystość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 tygodnie przed już nie zamierzam kombinować ;)

      Usuń
  24. Spinki do mankietów, rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kontrowersyjny wpis - ślub z aliexpress to niemal pewny rozwód. Paczki często są uszkodzone. Bez pośrednika bądź kogoś kto dobrze pakuje, mam fatalne doświadczenia..

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślub z Aliexpress to kontrowersyjna teza. Produkty świetne, wyglądają solidnie i ciekawie. Spinki do mankietów wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz