Wizyta u fryzjera - po długiej przerwie ;)



Ostatnio byłam u fryzjera... w październiku zeszłego roku xD. Nie planowałam tak długiego rozbratu z nożyczkami, jednak niewiele później obiecałam mojemu M. zapuszczenie dłuższych włosów na ślub, resztę zrobił brak czasu i... tak jakoś wyszło. Z dużą ulgą jednak umówiłam się po raz kolejny do pana Dawida w Trendy Hair Fashion na ul. Karmelickiej 33 w Krakowie. Zapuściłam się srodze - moje proste włosy sięgały zapięcia stanika.

włosy kręcone cięcie na mokro

Do drastycznych zmian jednak nie doszło - nadal zapuszczam, żeby było z czego urzeźbić jakieś ładne upięcie ;). Tak w ogóle - bardzo chętnie przytulę Wasze inspiracje na upięcia z włosów półdługich. 

Końcówki zostały lekarsko podcięte, a cieniowanie - delikatnie odświeżone. Nawet łagodniej niż zwykle - pan Dawid stwierdził, że skoro długość jest "zadaniowa", to i kształt cięcia powinien takowy być ;). Moje włosy zostały podcięte na mokro (nic się nie zmieniło przez te 4 lata mojego uczęszczania do tego salonu) - w kwestii strzyżenia ufam mojemu fryzjerowi w 200%, bo:
  • dla niego x cm to dokładnie x cm;
  • nie namawia na drastyczne cięcia przy braku przekonania/potrzeby u klienta;
  • kształt fryzury jest zawsze przedyskutowany przed - i trzyma się ustaleń;
  • fryzury po domowych myciach układają się wręcz same;
  • jest otwarty na nowinki - przy okazji tej wizyty opowiadał mi o tym, jak próbował żel lniany na włosach kuzynki (by móc go potem polecać klientom :D);
  • uwielbia to, co robi - już od 13 lat, jak się okazało w rozmowie ;).
Nowe cięcie ocenię po 2-3 myciach, bo jak zawsze pokusiłam się o wyprostowanie włosów na szczotce. Samej nie chce mi się tego robić, a odmiana kilka razy w roku każdemu się przyda ;). Pomyślałam też, że na poprawiny wyprostuję sobie włosy (może nawet prostownicą) - czy macie jakieś własne patenty na to, żeby prosta fryzura się utrzymała przy "dzikich densach"?

Po cięciu i prostowaniu moje włosy wyglądały... jak nie moje ;).


włosy kręcone prostowanie na szczotce

U fryzjera byłam w czwartek, dzisiaj jest sobota - a one nadal takie same :O. Miła odmiana, ale jakoś bardziej przemawiają do mnie loki na mojej głowie ;). Fryzurę ocenię w pełni jak już się same ułożą ;).

Jak się mają Wasze włosy? Jakieś podcinania, zmiany koloru i... inne? ;)

Komentarze

  1. Ładne masz te włosiska :) ja chodzę jakoś co dwa miesiące na farbowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam akceptowalną ilość siwków, ale pewnie i ja zacznę regularne farbowanie... kiedyś ;)

      Usuń
  2. Faktycznie Ty w prostych ja nie Ty,choć też ładnie :D
    U mnie wieje nudą,ciągle kocham się w długich włosach (obecnie do zapięcia stanika),jednak częściej modyfikuję grzywkę,cieniuję ją krócej niż zwykle żeby coś tam opierało się o czoło (mimo przedziałka na środku) :) A farbować się będę właśnie zaraz,tylko dopiję kawę :D Odrosty-czekoladowy brąz,na resztę brąz marsala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włoski odpoczywają, cały czas je zapuszczam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że znalazłaś zaufanego fryzjera i w 200% mu ufasz. Ja jeszcze takowego szukam... Od paru dni noszę się z zamiarem odwiedzenia jakiegoś salonu i chyba zrealizuję ten plan w najbliższym czasie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za daleko do Krakowa? ;)

      Usuń
    2. Jeżeli w Szczecinie to polecam oxy beauty i szefa ich. Scielam włosy jakieś 10miesięcy temu u to pół metra a są tak dobrze ścięte że do tej pory się dobrze układają; )

      Usuń
    3. Do Krakowa ok. 160 km, do Szczecina klika razy dalej ;-) Ale dzięki za polecenia :-)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie, też muszę się do fryzjera wybrać na delikatne cięcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatni raz byłam rok temu... A to dlatego, że po prostu się boję. W moim mieście obskoczyłam już chyba wszystkich fryzjerów jednak każdy z nich, wydaje mi się nie ma pojęcia o swoim zawodzie. Pracują tylko wyłącznie według schematów, których ich ktoś nauczył. W ogóle nie słuchają klienta. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, statystyczny fryzjer dokładnie tak działa -.-. Sama zaliczyłam zbyt wielu, którzy nie znali się na swoim fachu.

      Usuń
  7. Ja od praktycznie dzieciństwa chodzę do tej samej fryzjerki podcinać. Raz poszlam do innej i ... nawet mojej odrośniętej grzywki nie podcięła, bo po co. Myślę, że przy dziki densach nic ci nie pomoże zwłaszcza jeśli spocisz się na karku. Możesz próbować wyprostować włosy na piankę i suszarkę, aby się trzymały proste, ale nie wiem jak szybko twoje włosy się "odprostowują".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, myślę, że wprawne upięcie da radę ;)

      Usuń
  8. Ja właśnie w piątek miałam wizytę u fryzjera. Standardowe podcięcie i tym razem trochę inny blond, bo platyna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie bardzo, tak naturalnie.. ja nie cierpię fryzjerów którzy nie słuchają i na sile upieraja się przy swoim ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem jakąś topową fanką naturalności, ale akurat swoje kudły lubię ;)

      Usuń
  10. Ładnie, ładnie! To musi być przyjemne i wygodne mieć fryzjera, który słucha, o co się go prosi. Niestety ja tyle razy zawiodłam się na fryzjerach, że teraz wszystko z włosami robię samodzielnie. Czekam aż przyjdzie paczka - w tym tygodniu keratynowe prostowanie. Moje loki nie układają się tak, jak bym chciała, a w prostych czuję się lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Keratynowe prostowanie też robię... koleżance :D

      Usuń
  11. Ale bym chciała mieć taki naturalny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci zrobiła włoski, cudny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak komentarz z doskoku :D

      Usuń
    2. Blondynka jak zawsze z charakterystycznym dla siebie taktem i inteligencją gasi innych komentatorów. Gratulujemy, level master.

      Usuń
    3. Mój fryzjer chyba zmienił płeć, i... z kolorem nic nie robił ;)

      Usuń
  14. Piękne włosy :D Ja jestem na etapie zapuszczania najdłuższych jak tylko się da, ale pewnie niedługo też musze się wybrać na drobną korektę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zapuszczanie z kosmetycznym podcinaniem co jakiś czas ;)

      Usuń
  15. Super wygląda :) tez tak chce

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie, pasuje Ci ta fryzura kochaniutka :*

    OdpowiedzUsuń
  17. nawet super wygladasz:) nie zeby wczesniej slabo:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz