2+2 gratis w Rossmannie: Zachowaj energię lata! Moje łupy ;)



Jeszcze do 29 sierpnia możecie wziąć udział w kolejnej akcji drogerii Rossmann 2+2 gratis (więcej informacji znajdziecie TUTAJ), a swoje typy w kategoriach pielęgnacja włosów (KLIK!), ust (KLIK!) i paznokci (KLIK!) już Wam przedstawiłam ;). Moje zakupy są nieco przerośnięte - z promocji można skorzystać tylko raz (czyli w koszyku mogą wylądować 4 kosmetyki), jednak ja wykorzystałam kartę mojego M., wydałam około 45zł i mam 8 cudów :D. Nie żałuję - takich małych przyjemności raz na jakiś czas sobie nie odmawiam ;).


Delia Zmywacz do paznokci w kremie


Skład:


Mój zachwyt składem już przedstawiałam w zestawieniu (to naprawdę zmywacz pielęgnacyjny!), teraz czas na wykorzystanie w praktyce. Jeśli jednak przypadnie mi do gustu to niestety - jest w CND ("cenie na do widzenia") -.-.

Odżywki Isana: Silk Gloss, Colour Shine i Intensive Care


Skład:



Skład:



Skład:


Solidne, emolientowe bazy bez filmformerów wzbogacone, w zależności od wersji: proteinami pszenicznymi, ekstraktami roślinnymi czy miodem. I do tego w cenie 4,99zł! Nic tylko brać :D.

Garnier Fructis Oil Repair 3 Butter Maska Wzmacniająca 3w1


Skład:


Jest emolientowo, ze sporym dodatkiem oleju kokosowego ;). Pozostałe dobroci występują już po barwnikach (oleje makadamia, migdałowy, jojoba, masło shea ekstrakty z trzciny cukrowej, herbaty chińskiej czy jabłka), jednak i tak ta maska może mieć spory potencjał dociążający ;). Zamierzam korzystać z niej oszczędnie xD.

Loton Oil Therapy Coconut&Sweet Almond Oil


Bez rozgadywania się - świetny produkt, a jego recenzję znajdziecie TUTAJ ;).

Evree Instant Help Multifunkcyjny balsam


Skład:


Dużo olei, maseł i wosków przeplecionych lanoliną, lecytyną i witaminą E. Zamierzam ratować nim moje usta, łokcie i kolana jesienią i zimą. A może testowaliście go? Jak u Was się sprawdzał? Skład przekonuje, ale nie zawsze idzie za nim świetne działanie ;).

Evree Regenerujące serum do paznokci


Skład:


Oleje, oleje i jeszcze raz oleje wraz z emulgatorami i witaminami A, C i E tworzą kuszącą kosmetycznie całość, która może się nieźle sprawdzić. Moje paznokcie zaraz wejdą w nie najlepszy dla siebie okres jesienno-zimowy, więc ratunek bardzo im się przyda. Czy to serum Evree się sprawdzi - zobaczymy ;). 

Pochwalcie się swoimi łupami koniecznie :D

Komentarze

  1. odżywki z Isany nie dla mnie - moje włosy lubią, gdy odżywka ma więcej naturalnych olei. ale serum Evree do paznokci jest genialne! gdy ściągam hybrydy robię sobie czasem tydzień-dwa tygodnie przerwy i wtedy smaruję całe płytki, gdy mam hybrydy - tylko skórki. moje paznokcie uratowało po złym ściągnięciu hybryd, a skórki ratuje prawie codziennie. szalenie wydajne - swoje serum mam już blisko pół roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie dzisiaj odpalam opakowanie Anonimku :D

      Usuń
  2. No taa to poszalala. Karte mezowi zabrala i teraz sie chwali na blogu ;)
    Zartuje ;)
    Super, supeer lup. Ja nie mam kiedy ostatnio do rossmanna isc.
    Az szkoda.
    I przepraszam za brak polskich znakow. Z telefonu tak mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również skorzystałam z tej promocji :)
    Moje łupy to maska-kuracja Isana (polecałaś ją ostatnio), odzywka Gliss Kur Oil Nutritive w sprayu żeby ułatwić rozczesanie moich długich włosów, odżywka w piance Biovax Gold ponieważ byłam bardzo ciekawa tej formy (nie miałam nigdy odżywki w piance) no i serum Radical bo zawiera olej i rycynowy i zioła w składzie ☺️ pozdrawiam, stała czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak sprawdzi się w praktyce odżywka w piance Biovax, bo po średnich doświadczeniach z odpowiednikami od Farmony zarzuciłam temat testów tej grupy mazideł włosowych ;). Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Hej, to znowu ja :) póki co użyłam dopiero raz tej odżywki w piance więc nie mogę za wiele powiedzieć ale po pierwszym użyciu jestem zadowolona- pięknie pachnie, ma puszystą konsystencję,po nałożeniu na włosy oczywiście jest bardziej lekka niż standardowe odżywki i maski ale na szczęście nie znika z włosów (tego się obawiałam) tylko pokrywa włosy taką przyjemną "powłoczką" :) ułatwia rozczesywanie, włosy po użyciu były błyszczące. Dodam, że mam kudły wysokoporowate, długie do talii i falowane, z tendencją do okrutnego plątania i puchu :)
      Dam jeszcze znać jak sprawdzi się po dłuższym czasie, póki co przez najbliższe kilkanaście dni mam w planach używanie wyłącznie serum wzmacniająco-regenerujące zarówno na skórę głowy jak i na długość (z Twojego polecenia, a jakże :D)
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Całkiem nieźle brzmi ta odżywka :D

      Usuń
  4. Udane łupy, ja czekam na promocję do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę rzeczy Ci przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam w Rosku, ale nic nie kupiłam tyle tego mam :) Zajrzyj i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja własnie mojego chłopa dziś zamierzam zaangażować w ściągnięcie aplikacji Rossmanna :D
    Zrobiłam na razie raz zakupy,dwie odżywki i dwie maseczki do buźki,kusisz mnie tym serum do paznokci Evree:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy używałaś już wcześniej tych tanich odżywek z Isany? Nadadzą się solo do wygładzania na długie, plączące się włosy średnio/niskoporowate, czy co najwyżej tuning? W składzie nie ma ani olejów, ani silikonów, dlatego mam wątpliwości, ale cena kusi :) Np. ta złota kuracja z Isany (kiedyś w malutkiej tubie, teraz w okrągłym opakowaniu) była dla mnie zdecydowanie za lekka, ale chciałabym spróbować ograniczyć silikony w odżywkach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tamta Isana była dla Ciebie za lekka, to te odżywki też nie dadzą rady :(. Mam podobne włosy i olejowa Isana bywała za ciężka, a te powyższe były wq sam raz.

      Usuń
    2. Używałam kiedyś innych wersji, w dość zamierzchłych czasach i pamiętam, że były dość lekkie. Z tych niestety jeszcze nie korzystałam ;).

      Usuń
  9. Też polowałam na ten olejek kokosowy i niestety, nigdzie nie znalazłam. :(
    Daj znać, jak odżywki Isany. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś sprawdzać dostępność w danych drogeriach przez internet?

      Usuń
    2. Niestety, nie, nawet na to nie wpadłam XD

      Usuń
    3. Polecam szczerze to podejście ;)

      Usuń
  10. Niezłe te Twoje łupy. Super wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. w rossmanie to ja bym mogla siedziec i siedziec !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz