2+2 gratis w Rossmannie: Zacznij dzień z czystą przyjemnością! Moje łupy ;)



Jeszcze do 19 września możecie zaopatrzyć się w Rossmannie w produkty do higieny jamy ustnej, antyperspiranty i żele pod prysznic w czasie promocji typu 2+2 gratis ;). Tym razem też nie byłam twarda i... zrobiłam zakupy na dwie karty ;). Na swoje usprawiedliwienie mam jedynie to, że tym razem mój M. także minimalnie skorzystał ;).

Tym razem postanowiłam nie tworzyć zestawień produktowych, bo akurat wybór w tych kategoriach rzadko chodzi razem z dobrym składem - nawet... u mnie ;).


Dezodorant i żel pod prysznic Adidas - M. zużywa już kolejne opakowania tych wersji zapachowych - widać mu odpowiadają ;). Niemniej jednak składowo jest to typowa, drogeryjna półka i pielęgnacyjnych wodotrysków nie będę się tutaj doszukiwać :D.

Antyperspiranty w kulce Nivea i Garnier - pomimo wielu podejść do bardziej naturalnych rozwiązań muszę rzec, że najlepiej sprawdzają się u mnie produkty antyperspiracyjne bazujące na związkach glinu. Wszelkie inne rozwiązania na początku sprawują się ok, by po jakimś czasie przestać dawać jakiekolwiek efekty. Jedyne, na co zwracam faktycznie uwagę to dopisek o "braku śladów na ubraniu" - nadal pamiętam, jak zniszczyłam sobie ulubioną bluzkę dezodorantem :D.

Pasty: Sensodyne i Pearl Drops - jestem w zasadzie dość wierna pomarańczowemu Elmexowi, jednak czasami testuję inne, zębowe cuda. Wybrałam dwie wersje wybielające, z zamiarem stosowania raz na 1-2 tygodnie. Zasmakowanie w kawie ma swoje minusy :P.

Płyn do płukania ust Colgate Plax - nie mam ulubieńców z tej kategorii, ale często gustuję w markach własnych Rossmanna czy Biedronki. Tym razem zdecydowałam się na produkt koncernowy i... sama nie wiem jak to będzie :P. Oby gwarantował jak najmocniejszy efekt odświeżenia.

Olejek pod prysznic Lirene - tego typu kosmetyk chodził za mną od dawna, aczkolwiek nie mam wielkich oczekiwań (jego skład i tak bazuje głównie na SLES). Poziom pienienia i wysuszenia skóry interesuje mnie szczerze - i na pewno będę go meldować :D. Nie sądzę jednak, że obędzie się bez balsamu po myciu.

Zaopatrzyliście się w artykuły pierwszej potrzeby w trakcie tej akcji? ;)

Komentarze

  1. ładne łupy :D ja postawiłam na żele pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tym razem nie uległam promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)
    Chciałam Cię zapytać o krem na powieki Vis Plantis Atopy Tolerance. Chciałam go kupić do stosowania głównie na nic podczas kuracji kwasami. Kednak kusi mnie ten drugi krem z tej serii o większej pojemności ;)
    Czy użwyałaś go na twarz? Jak się sprawuje? Czy będzie bardziej tłusty od tego pod oczy?

    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedziałam Ci pod drugim postem - używałam, jest duuużo tłustszy od wersji na powieki, i dla mnie nieco za tłusty ;).

      Usuń
  4. Ja tym razem kupiłam wszystkie kosmetyki nie testowane na zwierzętach😊 jestem z siebie dumna, bo kupiło bardzo😉

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie 3 żele pod prysznic (marki Rossmann,Isana i Wellnes Beauty który mnie zaskoczył pięknym zapachem) i szczoteczka do zębów,założyłam też konta bratu i tżowi :D tż skorzystał z zakupów,a dziś mam ostatnią szansę z brata karty ale nie wiem czy dojadę do Rosska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tym razem byłam twarda i powiedziałam "nie" :D ale to tylko dlatego, że mam duże zapasy a do tego mam przeczucie, że wkrótce Rossmann wypuści promocję na produkty do pielęgnacji włosów. Oczywiście mogę się mylić ale z tego co pamiętam to w tamtym roku też była promocja "Regeneracja po lecie" na odżywki, maseczki, balsamy itp. a potem jesienią była akcja związana z kosmetykami do włosów :)
    Co do antyperspirantów- też niestety nie mogę używać tych naturalnych chociaż bardzo bym chciała, ale cóż- pocę się intensywnie i jedynie związki aluminium dają radę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z tymi naturalnymi antyperspirantami jest jakoś dziwnie - na początku sprawują się lepiej niż te z aluminium. A potem, po kilku tygodniach, efekt jest zerowy -.-.

      Usuń

Prześlij komentarz