Wesołych Świąt!



Tegoroczne Święta z kilku powodów są dla mnie wyjątkowe: ubrałam dwie choinki (w naszym mieszkaniu oraz w domu rodzinnym) oraz są to dla mnie ostatnie święta w panieńskim stanie xD. Po raz pierwszy też podjęłam rękawicę w kwestii pieczenia pierniczków i poszło nawet nieźle pomimo kompletnego braku wprawy ;).


Choinkami też się pochwalę, a co! :D

Nasza:


Rodziców:


W ten szczególny czas chciałam Wam życzyć wszystkiego dobrego - niech miłość, spokój, zabawa i radość nieprzerwanie towarzyszą Wam w codziennym życiu ;). Oby kolejny rok obfitował w same radosne wydarzenia i wiele jak najbardziej udanych kosmetycznych odkryć oraz tekstów na tym blogu ;).

Wesołych Świąt!

P.S. Serdecznie zapraszam do udziału w świątecznych konkursach z kosmetykami DLA: na FB i IG ;)

Komentarze