Najlepsze salony kosmetyczne i fryzjerskie dostępne od ręki - moment.pl



Mam problem ze wszelkimi telefonicznymi rezerwacjami - po tatusiu odziedziczyłam irytację w sytuacjach, gdy czegoś nie mogę załatwić od ręki :P. Nie lubię bezskutecznego dzwonienia połączonego z wertowaniem terminarza i przepytywania rozmówcy z dostępnych terminów. Dotyczyło to do niedawna także wszelkich kosmetyczno-fryzjerskich wizyt, jednak obecnie możemy skorzystać z nowego portalu obsługującego rezerwacje online tego typu zabiegów - moment.pl. Nie omieszkałam skorzystać z okazji do jego przetestowania ;).


Moment.pl umożliwia rezerwację wizyty u fryzjera czy kosmetyczki o dowolnej porze dnia i nocy. Wystarczy wklepać w wyszukiwarkę swoje miasto i opcjonalnie wybrać grupę usług, która nas interesuje. 


Mnie samą interesuje obecnie regulacja brwi (raz w roku lubię, gdy ktoś obcy spojrzy na moje łuki i je wyrówna), więc zainteresowałam się grupą "Kosmetyczka". Po wejściu w link wita nas lista wszystkich punktów w podanej lokalizacji, możliwość rozszerzenia poszukiwań (aż do 50km od zadanego miejsca) oraz wyboru interesujących nas zabiegów z menu po lewej stronie.


W poszukiwaniach skupiłam się na lokalizacji (by nie musieć drałować przez całe miasto). Jakości usług byłam pewna - portal zrzesza tylko najlepsze salony i gabinety kosmetyczne, fryzjerskie i SPA. Każde ze zgłaszanych miejsc jest weryfikowane i nie wszystkie są akceptowane, a dodatkowo zalogowani użytkownicy mogą oceniać poszczególne salony. Mamy więc pewność, że w salonie czekać na nas będzie dobry fryzjer czy dobra kosmetyczka ;). 
Po wybraniu odpowiadającego nam salonu możemy łatwo uzyskać informacje o godzinach otwarcia czy kontakcie telefonicznym lub mailowym.


Na dole strony znajdziemy natomiast listę dostępnych zabiegów, z których wybieramy te, które nas interesują.


Po kliknięciu w przycisk "Rezerwuj" mamy możliwość wyboru dowolnego pracownika salonu lub naszych ulubionych, konkretnych specjalistów. Niczego nie musimy pozostawiać przypadkowi, co przy usługach kosmetycznych i fryzjerskich często jest bardzo ważne. Ile z nas trafiło na najlepsze kosmetyczki czy fryzjerów dzięki poleceniu znajomych ;).


Po wyborze specjalisty zobaczymy listę dostępnych terminów - wystarczy tylko wybrać taki, który jest dla nas dogodny. Sama zabrałam się za rezerwację w niedzielę o 22:40 i bez problemu znalazłam poranny termin na poniedziałek (co przy normalnej, telefonicznej rezerwacji byłoby raczej niemożliwe).



Po szybkiej rejestracji (adres mailowy, telefon oraz imię i nazwisko, można także skorzystać z opcji logowania z wykorzystaniem konta na Facebooku) dokonałam rezerwacji w J'Adore Instytut w Krakowie na ulicy Karmelickiej 45.





Z rezerwacją nie było żadnych problemów - umówiłam się na 9 i o tej też godzinie rozpoczął się zabieg ;). Całość przebiegła profesjonalnie i bez problemów, dlatego 20 minut później mogłam się cieszyć ładnymi brwiami i czarnymi rzęsami ;). Cena zabiegu również była dokładnie taka jak podana na portalu.

Internetowej rezerwacji usług kosmetyczno-fryzjerskich na moment.pl daję zasłużoną "okejkę" - działa bez zarzutu ;).
Jak sądzicie - skorzystacie kiedyś z takiej rezerwacji?

Komentarze

  1. Bardzo fajna sprawa ;) Nie trzeba obdzwaniać po kolei tylko kliknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - bardzo nie lubię tego obdzwaniania ;)

      Usuń
  2. od razu to musiałam sprawdzić :D
    fajna sprawa, nie raz będę z tego korzystać, więc wielkie dzięki za podlinkowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa, chociaz ja do kosmetyczki chodzę rzadko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam ze nie na temat, ale mam pytanko;) Dobrze znana jest mgielka olejowa do wlosow z Gliss Kura prawda? A gdybym chciala zrobic taka swoja domowa mgielke? Tzn nie chodzi mi o mgielke olejowa w takim sensie ze przed myciem jako olejowanie, tylko cos takiego jak Gliss Kur...że dodalabym wiekszosc wody i do tego ulubione olejki, troszke octu, cytryne itd..oczywiacie wiemy co sie dzieje jak wlejemy olej do wody..nie da sie tego jakos polaczyc do jednolitej mieszaniny?;) chodzi o cos takiego co posluzy jako mgielka do.codziennego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś dodać emulgator - możesz spróbować z lecytyną z apteki ;)

      Usuń
  5. Do tej pory nie wiedziałam o istnieniu takiej stronki :) z ciekawości sprawdziłam swoją małą miejscowość, w której jest 6 salonów a na stronie widnieje tylko jeden z nich i tylko on jest godny polecenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli strona jest wiarygodna względem opinii o salonach ;)

      Usuń
  6. W moim mieście (wojewódzkie 400tys+ mieszkańców) jeszcze tydzień temu były tylko dwa salony. Dziś jest może z 7, bo doszły dwie sieci fryzjerskie. Dwóch najlepszych fryzjerów w mieście nadal brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że po prostu nie zostały jeszcze zgłoszone ;)

      Usuń
  7. Wow, ale ciekawy artykuł. Nudy nie sądziłam, że istnieją takie stronki. Muszę koniecznie sprawdzić jak sytuacja wygląda w moim mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W każdym mieście znajdzie się inny polecany salon kosmetyczny i fryzjerski. Ja akurat rzadko z nich korzystam, ale staram się na przykład jak najwięcej rzeczy robić sama. I takie rozwiązania w zasadzie prowadzę, żeby nie niszczyć ani skóry, ani włosów. A takie https://hairstyler.pl/ hurtownie są mi dobrze znane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zauważyłam, Wellness Empire salon kosmetyczny mokotów ma szeroki wybór usług i zapewnia najlepszą obsługę dla swoich klientów. Z tego powodu uważam, że warto odwiedzić to miejsce.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz