Dzień dobry po latach ;)

 Dzień dobry ;)

Od ostatniego opublikowanego tutaj posta minęło ponad trzy lata. Zniknęłam stąd z prozaicznego powodu - brak czasu. Teraz wcale nie mam go więcej, ale od dłuższego czasu myślałam o powrocie - w końcu kosmetyki to nadal moja miłość, chociaż ewidentnie ewoluowała. Kosmetyków mam duuuuuużo mniej, ale nadal zwracam uwagę na składy - z tym, że głównie skupiam się na działaniu na moją skórę. Nie wiem, czy uda mi się publikować coś tutaj regularnie, ale dla przyjemności, co jakiś czas... ;).

Nadal nie rozwinęłam swoich zdolności fotograficznych, więc chętnie przytulę porady dla tak dużych sierot aparatowych jak ja :D. 

A co u mnie? Pandemia spowodowała, że usiadłam na pupie i napisałam swoją pracę doktorską. Obroniłam się w 2021 roku, a już wcześniej wpadłam w wir pracy absolutnie powyżej jakiegokolwiek rozsądku. Był ku temu powód - niedługo przeprowadzimy się do własnego domu ;). Pewnie tylko do salonu z wykończoną kuchnią i łazienką, ale nie mogę doczekać się momentu, kiedy będziemy w końcu na swoim, u siebie -  w miejscu, które mój syn będzie nazywał domem.

Niektórzy z Was wiedzą też pewnie z FB, że zostałam mamą - mój mały Miki ma siedem miesięcy. Za nadmiar pracy i stresów zapłaciłam w ciąży. Od samego początku ciśnienie mi szalało (i kilka innych rzeczy też), a cała historia skończyła się stanem przedrzucawkowym i nagłym cesarskim cięciem. Chłop jednak wszystko nadrobił szybciutko i teraz jest kawałem wesołego brzdąca. Jego najlepszą zabawką obecnie są moje włosy, więc na razie mam okres spiętych włosów w życiu ;).

Mama i dziecko

Kosmetycznie - jest stabilnie. Skóra mojej twarzy nadal jest tłusta, ale zmian trądzikowych mam dużo mniej. Siwych pasm na głowie mam coraz więcej, ale na razie wygląda to dość naturalnie i chyba nieszczególnie mnie postarza. Rogowacenie okołomieszkowe - mocno nasiliło mi się po ciąży, więc wszystkie nowe tipy z nim związane chętnie przytulę. 

Z wszelkimi kosmetycznymi nowościami i trendami jestem tak w lesie jak to tylko możliwe - jeśli będziecie mieć chęć możecie mi podrzucić najbardziej topowe ciekawostki. Łaknę i pragnę podniet kosmetycznych jako odmiany od rozszerzania diety :D. 

Jak się macie po tej potężnej przerwie? ;)

Komentarze

  1. Super, że wróciłaś. Pozdrowienia dla Was <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło cię znowu tutaj widzieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, jak przemiło Cię znowu czytać na blogu! 😊 Aż mi się łezka sentymentalna zakręciła w oku, bo Twój blog był jednym z tych, które od baaaardzo dawna czytałam i korzystałam z Twoich wpisów namiętnie :) Obrony doktoratu u synka gratulowałam już wcześniej na ig, ale niezmiennie przesyłam serdeczności dla Was, niech Miki rośnie zdrowo dając Wam mnóstwo radości i trochę czasu na życie pozadzieciowe ;) Pozdrawiam, Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za miłe słowa razem z miglancem, który od wczoraj namiętnie robi piruety :D

      Usuń
  4. Świetnie że wróciłaś 😁 tęskniliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :) Ja również po długiej przerwie postanowiłam powrócić. :) Może się uda na dłużej. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz