Rossmann działa charytatywnie - pomyślmy o swoim regionie!



Zapewne niejeden raz zwróciliście uwagę na tablice bądź plakaty w Drogeriach Rossmann informujących o tym, jaką placówkę pożytku publicznego wspiera dana placówka. Idąc za głosem klientów szefostwo firmy postanowiło dać klientom możliwość samodzielnego wyboru placówki, którą chcą wspierać. Wiadomo, jednym bliżej do fundacji pomagającym zwierzętom, innym do domów dziecka ;).


Obecni Klubowicze Rossmann mają czas na wybranie organizacji, którą chcą wspomóc do 28 marca, a ci, którzy dopiero założą kartę mają na to dwa tygodnie (od momentu jej założenia). Jeśli nie dokonają wyboru - wspierana organizacja zostanie przypisana losowo, jednak będzie to akcja z najbliższego regionu. Kwota pomocy zależy od ilości zgromadzonych na karcie punktów, dlatego też warto skanować ją przy każdych zakupach ;). 

Akcja potrwa do końca października i do tego czasu nie można zmienić organizacji, którą się wspiera. '

Zamierzam przyłączyć się do akcji "Pomagamy jak umiemy", a Wy? ;)

Komentarze

  1. Fajna sprawa, musze się zorientować kogo wspierają u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. już wybrałam organizację i zbieram dla niej punkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się przyłączam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałem parę dni temu że pisałaś o kosmetykach dr sante na wypadanie włosów ale dzisiaj w drogerii widziałem inny sprej tej firmy na wypadanie włosów z aloesem i ciekawi mnie co myślisz o nim bo moim zdaniem bardzo ciekawy skład i tani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można prosić o jakiś link? ;)

      Usuń
    2. https://sklep.elfa-pharm.pl/pl/aloe-vera/438-dr-sante-aloe-vera-spray-przeciw-wypadaniu-wlosow-8588006038422.html proszę :)

      Usuń
    3. Wcierka alkoholowa (do czego ja sama nie mam uwag - dobrze się u mnie takowe sprawdzają), bogato ekstraktów, konserwanty nie wzbudzające moich uwag - chyba sama kupię :D

      Usuń

Prześlij komentarz