2+2 gratis w Rossmannie: Poczuj wiosnę we włosach! Nowości warte uwagi ;)



Włosowa promocja w Rossmannie już się kończy... Przy okazji wcześniejszych akcji tego typu podrzuciłam Wam ciekawe propozycje stylizatorówodżywek i masekolejów, wcierek, serum i kuracji oraz szamponów. Wpisy te nieszczególnie się przedawniły, więc dzisiaj mam dla Was jedynie małe zestawienie nowości, o których jeszcze można pomyśleć w czasie zakupów na sam koniec rabatów - promocja trwa do 19 marca ;).

Mysterium, Szampon z czarnuszką


Każde myjadło oparte na łagodniejszych detergentach warte jest zauważenia, a ten szampon dodatkowo zawiera morze różnego rodzaju dobroci: od ekstraktów przez proteiny aż po kofeinę ;). Jest jednak konserwowany parabenami, co zapewne wyeliminuje go z niektórych wishlist.

Vitaminoplex


W dobie różnego rodzaju "-plexów" pojawienie się kolejnego raczej nie wywołuje zbiorowego podniecenia, jednak ten Vitaminoplex zasługuje na uwagę. W niewygórowanej cenie możemy dostać produkt, który faktycznie daje nadzieję na czasowe uzupełnienie włosowych ubytków oraz częściową ochronę włosów w trakcie bardziej inwazyjnych zabiegów. 

Schwarzkopf, Seria Beology



Uważam tą serię za naprawdę świetnie wypoziomowaną pomiędzy fryzjerskimi kosmetykami profesjonalnymi a mazidłami o typowo odżywczych składach. Dobroci w nich sporo, a ich efekt wzbogacony jest o ochronno-kondycjonujące działanie filmformerów dodanych w rozsądnej (czytaj: nie za dużej) ilości.

Gliss Kur, Koncentraty


Zawierają sporo silikonów, jednak nie można odmówić koncentratom Gliss Kur również naprawdę sporej dawki protein, olejów i witamin (szczególnie witaminy E). Spodziewam się po nich natychmiastowego działania upiększającego :D.

Produkty Nature Box



W miarę krótkie składy, emolientowe odżywki z kilkoma roślinnymi dodatkami, z filmformerów - w zasadzie tylko pochodne gumy guar. Ot, kosmetyki Nature Box w pigułce ;). Warto również zauważyć, że są to kosmetyki wegańskie.

Kosmetyki Super Foods


Dużo organicznych składników (oleje i ekstrakty roślinne) rozpuszczone w emolientowej bazie - często z dodatkiem silikonu. Dla mnie jest to połączenie bardzo rozsądne i z szansami na świetne działanie, aczkolwiek po nazwie spodziewałam się typowo naturalnych kosmetyków... ;).

Czy coś Was szczególnie zainteresowało? ;)

Komentarze

  1. Mysterium mnie ciekawi, pewnie się skuszę, jak wygrzebię się z zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałbym prosić o radę - jakiś czas temu skończyłem kurację retinoidami w tabletkach i o ile na trądzik zadziały fantastycznie pod koniec stosowania bardzo wypadały mi włosy i od tego czasu próbuje je z powrotem zagescić. Niedawno skończyłem spray wzmacniający o'herbal , teraz pije tabletki Calcium panthotenicum i wcieram wcierke Banfi ale obie te rzeczy niedługo dojdą do końca 3 miesięcznego stosowania i byłbym wdzięczny gdybyś mogła polecić mi jakieś inne produkty do stosowania zewnętrznego i wewnętrznego na porost nowych włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wprawdzie pytanie nie do mnie, ale Ci coś napiszę
      ja kiedyś zaczęłam używać szampon z Rossmanna Alterra z kofeiną i zauważyłam wzrost nowych włosów - byłam bardzo zadowolona. Może i Tobie pomoże
      https://www.rossmann.pl/Produkt/Szampony/Alterra-szampon-do-wlosow-oslabionych-i-przerzedzajacych-sie-Biotyna-Kofeina-200-ml,150966,8657

      Usuń
    2. Nie słyszałem o tym szamponie, dziękuję za poradę chętnie wypróbuję :)

      Usuń
    3. Kozieradka Drogi Anonimku - z rzeczy niewymienionych ;)

      Usuń
    4. Znowu ten sam anonim - a jakieś inne rekomendacje może miałabyś? Kozieradke kiedyś w liceum wyprobowalem i po pierwszym użyciu tyle włosów mi wyleciało że od tego czasu trzymam się z daleka od tego zioła, podobny efekt dała woda brzozowa, najlepiej się u mnie spray o'herbal na wypadanie sprawdzał ale przestali go produkować :(

      Usuń
    5. A palma sabałowa i wcierka na niej? Potrafi zdziałać cuda u mężczyzn ;)

      Usuń
    6. To pewnie najlepszy pomysł, zwłaszcza że wcierka z o'herbal też ją miała :) A mogłabyś jakąś sklepowa wcierke z palma sabałową polecić, czy masz na myśli domowej roboty? Za tą drugą to jak się najlepiej zabrać?

      Usuń
    7. https://kascysko.blogspot.com/2013/05/saw-palmetto-palma-sabaowa-by-wos-z.html ;)

      Usuń
  3. Najbardziej zaciekawiły mnie produkty nature box

    OdpowiedzUsuń
  4. Nature box ma piękne zapachy, planuję zakupić wersję awokado :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Takie owocowe czy kwiatowe bardziej? ;)

      Usuń
  5. Skusiłam się na szampon kokosowy Nature Box, ale jeszcze nie otwierałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już otworzysz to koniecznie pochwal się efektami ;)

      Usuń
  6. Może napiszesz co myślisz o nowej linii kosmetyków Lidla?:D

    Ja na razie nic nie kupuję - chcę znowu powykańczać, to co już mam w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podrzucisz jakiś link? Bom nieświadoma :D

      Usuń
    2. https://www.lidl.pl/pl/Cien-FOOD-FOR-SKIN-15175.htm


      Takie coś ;)

      Usuń
  7. Ten szampon z czarnuszką bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli faktycznie wypróbujesz daj znać jak się sprawdził ;)

      Usuń
  8. Ciekawe produkty w ogóle mi nie znane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam się nad kokosową linią Nature Box :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skusiłam się na Mysterium, szampon mnie nie zawiódł. Fajnie wygładza i nawilża, włosy po nim ślicznie lśnią. Będzie miłość na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz