Spa i Uroda: pierwszy artykuł! ;)



Chciałabym się dzisiaj pochwalić - spełniło się jedno z moich blogowych pragnień ;). Nie ukrywam - o artykule w czasopiśmie lub magazynie urodowym marzyłam chyba od początku moich kosmetyczno-piśmienniczych zapędów ;). W katalogu  Spa i Uroda, który możecie obejrzeć TUTAJ, poza moim tekstem dotyczącym pielęgnacji cery naczynkowej (pierwowzór znajdziecie na blogu TUTAJ), znajdziecie świetne artykuły moich koleżanek-blogerek ;).



Bardzo się cieszę, ale nic nie pobije reakcji moich rodziców, którzy byli przy czytaniu autentycznie wzruszeni ;). Nie udałoby się to jednak bez Was - moich Czytelników <3. Serdecznie Wam dziękuję i obiecuję... pisać nadal i robić to, póki będzie mnie to rajcowało (a na razie nic nie wskazuje na to, że mi się w tej materii odmieni ;)). 

Biorę się więc do roboty, a Wam życzę udanej niedzieli!

Komentarze

  1. No i super :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam cerę naczynkową :)
    Gratulację, super artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam! Bardzo ciekawy no i idealnie dla mnie :)
    Fajnie zobaczyć gdzieś swój artykuł, dla mnie to zawsze jest coś mega miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki! Też miałam taką propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również gratuluje bardzo bo jest czego. Szkoda, że na powiększeniu nie widać tekstu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można pobrać pdf - podlinkowałam ;)

      Dzięki!

      Usuń
  6. Gratuluję :) I z całego serca życzę więcej takich artykułów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluuujee! Mam nadzieję że da Ci to kopa do dalszego działania ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, ale chętnie bym trochę wypoczęła ;)

      Usuń

Prześlij komentarz