2+2 gratis na pielęgnację włosów w Rossmannie: moje łupy ;)



No i stało się - poczyniłam zakupy w ramach promocji 2+2 gratis na produkty włosowe w Rossmannie ;). Możecie wziąć w niej udział do 19 marca (więcej informacji TUTAJ), a poniżej znajdziecie zestawienia interesujących produktów (wg mnie), które można na niej zakupić:



Wykorzystałam zarówno swoją kartę, jak i mojego M. Nie obyło się jednak bez komplikacji - po złożeniu zamówienia internetowego (na kartę M.) okazało się, że brakuje jednego produktu i musiałam powtórzyć operację, wybierając odbiór w innym Rossmannie ;). Przytargałam ze sobą 8 produktów, za które zapłaciłam dokładnie 45,66zł. Dumna z siebie nie jestem, ale chyba każdemu należą się małe przyjemności :D. Nawet, jeśli skutkują zawaleniem łazienki kosmetycznym dobrem xD.

Moje łupy prezentują się następująco - może kogoś zainspirują ;)


Jak widać byłam dość monotematyczna: na czoło wysunęły się produkty marek własnych Rossmanna: Alterry oraz Isany, a całość dopełniła trójeczka od Farmony z linii Radical.

Isana Professional, Intensywna kuracja do włosów suchych i zniszczonych Oil Care


Skład:


Następca Isanowskiej kuracji do włosów z olejkiem arganowym, którą niedawno recenzowałam TUTAJ. W porównaniu do pierwowzoru ma dodany alkohol benzylowy na przedostatnim miejscu w składzie. Już otrzymuję od Was informacje, że niczym nie różni się w działaniu od wersji w tubce. Po więcej informacji o składzie i efektach działania zapraszam do TEGO posta.

Isana Professional, Maska nawilżająca do włosów 13w1


Skład:


Ciekawy produkt o dość fajnie zbilansowanym składzie - przynajmniej na papierze ;). Emolienty syntetyczne (estry i alkohole tłuszczowe) uzupełnione olejem z pestek moreli oraz nawilżaczami (np. pantenolem, glikolem propylenowym i gliceryną), ekstraktem ze stokrotki i keratyną hydrolizowaną faktycznie tworzą kosmetyk wielozadaniowy. Uważam jednak, że z tym "13w1" to producenta nieco poniosło ;). Niemniej jednak z ciekawością przetestuję.

Isana Professional, Ekspresowa kuracja nawilżająca do włosów w sprayu


Skład:


Wprawdzie skład zaczyna się od silikonu, ale potem jest już tylko lepiej: oleje: arganowy, z pestek moreli i babassu wzbogacone pantenolem oraz proteinami pszenicy spowodowały, że trafiła do mojego koszyka. Zamierzam stosować przed myciem, ale pewnie zdecyduję się również na aplikację po myciu ;). Moje coraz dłuższe kudły mogą zacząć wymagać jakiegoś zabezpieczania po myciu xD.

Alterra, Szampon dodający objętości Bio Papaja i Bio Bambus


Skład:


Już raz go kupiłam stosunkowo niedawno, ale na jednym z wyjazdów zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach i nie użyłam go ani razu xD. Mam nadzieję, że SCS domyje moje włosy, a dobroci w składzie (głównie ekstrakty) oraz pochodna gumy guar nie obciążą mi w zastępstwie włosów ;). Odrobina etanolu pod koniec składu krzywdy mi nie zrobi ;).

Alterra, Maska do włosów suchych i zniszczonych


Skład:


Jak postanowiłam - tak zrobiłam ;). W najbliższym czasie odświeżę sobie działanie kultowej maski Alterry na moich włosach. Pomimo sporego dodatku etanolu na początku składu liczę, że zestaw naturalnych emolientów i humektantów dodany do niego sprawi, że jego wysuszający wpływ będzie totalnie nieodczuwalny ;).


Skład:


Odświeżenie wyglądu opakowań linii Radical przez Farmonę przekonało mnie do zakupu ich szamponu. Wprawdzie z jedną z wersji zakupionych w Biedronce wspomnienia mam dość dziwne (więcej TUTAJ), to skład tego egzemplarza nastawia mnie pozytywnie: mocne detergenty obiecują porządne mycie, a ekstrakt ze skrzypu polnego wzmocniony argininą może faktycznie zadziała wzmacniająco. Zobaczymy ;).

Radical, Mgiełka wzmacniająca do włosów osłabionych i wypadających


Skład:


Kupiłam głównie z myślą o wcieraniu w skórę głowy, ale warto zauważyć, że mgiełka ta nie zawiera etanolu, więc i na długość może się nadać ;). Myślę, że z tego powodu znajdzie się w kręgu zainteresowania wielu z Was ;). Zawiera ekstrakt ze skrzypu, keratynę, argininę, pantenol i inulinę - piękny zestaw dobroci ;). Radicala Med dobrze wspominam (więcej TUTAJ), więc może i ta mgiełka się nieźle sprawdzi.

Radical, Serum wzmacniająco-regenerujące do włosów osłabionych i wypadających


Skład:


Kolejne mazidło, którym zamierzam pieczołowicie traktować skórę mojej głowy. Zobaczymy, ile zapuszczania jeszcze zniosę xD. Olej rycynowy, skrzyp, pantenol, arginina, inulina - taki zestaw, zanurzony w emolientowej bazie, może zdziałać porostowe cuda. Nie ma również przeciwwskazań w stosowaniu na długość włosów ;).

Ode mnie to tyle (a raczej - aż tyle xD). Pochwalcie się swoimi zakupami i koniecznie dajcie znać, czy coś z moich wpadło Wam w oko ;).

P.S. Na fanpage nadal trwa konkurs, w którym możecie zgarnąć zestaw kosmetyków ;)

Komentarze

  1. Ciekawe łupy. Ja mam jeszcze jeden dzień by kupic jakies perełki. Wracam jutro do Anglii i chetnie coś jeszcze dokupie ale mam ograniczenie -musi być do 100 ml

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, a co poleciłabyś na wypadanie włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim poszukiwanie przyczyny. Suple i wcierki to dobra opcja na wypadanie sezonowe, ale przy takim trwającym niepokojąco długo trzeba szukać problemu głębiej.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że to sezonowe, ale szukam przyczyn. Z drugiej strony też chciałabym jakoś wewnętrznie wspomóc organizm, bo i paznokcie nagle mi się sypnęły - zaczynają się łamać :( Masz jakieś sprawdzone suplementy? Wieki temu łykałam Merz Special i chyba wtedy podziałał, ale był mocno drogi. Kilka lat później chyba stosowałam Skrzypowitę bez większego szału. I sama nie wiem w co celować ;) Jeszcze w najbliższym czasie chciałabym zajść w ciążę, więc tym bardziej wzmocnienie się przyda, a z drugiej strony chciałabym, żeby było bezpiecznie dla dziecka :)

      Usuń
    3. Może witaminy dla kobiet w ciąży od razu? Takie 2 w ;) Supli staram się nie polecać dlatego, że suple działają tylko wtedy, gdy trafiają w indywidualne niedobory.

      Usuń
  3. Ciekawe produkty. Też kupiłam szampon Alterra, ale z granatem, jestem ciekawa, jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jestem ciekawa tego produktu 13w1 ;) Podzielisz się wrażeniami ze stosowania?
    I jeszcze chciałam Cię zapytać tak od strony Twojego wykształcenia, może podpowiesz - mam alergię m.in. na pyłki brzozy, czy w kosmetykach powinnam też unikać wszelkich wyciągów z brzozy? Zainteresowała mnie ostatnio wcierka/serum z Dermedic, chciałam jej używać na wypadanie, ale zdaje się, że też ma w skałdzie wyciąg z brzozy. Używać czy mogę sobie bardziej zaszkodzić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się podzielę :D. Rzadko kiedy jest tak, że ktoś uczulony na dany pyłek cierpi również na nadwrażliwość na ekstrakty z tej samej rośliny. Niemniej jednak - zdarza się, i bez testu na własnym organizmie się nie obędzie ;)

      Usuń
    2. Dzięki :) więc będę testować, może mi nie zaszkodzi. I chętnie pocztam o Twoich wrażeniach :)

      Usuń
  5. Świetne łupy! To psikadło z Isany z proteinami pszenicznymi i olejami wygląda bardzo przyjemnie, tak samo jak mgiełka Radical. Szkoda, że nie umiem wcierać wcierek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe łupy, niektóre z tych rzeczy widzę pierwszy raz, ciekawa jestem jaka będzie Twoja opinia po użyciu/zużyciu 😄
    Patrząc na moje zapasy włosowe chyba ominę Rossmanna szerokim łukiem 😉
    Chociaż ta mgiełka z Radicala i odżywka w sprayu z Isany kuszą mnie 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze dwa inne produkty do kompletu i heja :D

      Usuń
  7. ciekawe produkty :) ja rowniez skorzystalam z tej promocji, a u siebie na blogu zrobilam zestawie co warto kupic (maski i odzywki) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też wpadłam po kilka rzeczy, ale po Twoim wpisie ciągle mi mało :D myślałam nad tą maską z Isany, bo kuracja olejowa to mój ideał, ale nie miałam czasu się wczytać bo jakieś dziurki wszędzie się tam rozpychały xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że moje wizyty w Rossmannie odbyły się zaskakująco spokojnie ;)

      Usuń
  9. Jeszcze nie byłam na tej promo, dopiero skończyłam radicala i chciałam odpocząć ale chyba w takim razie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na porost włosów lepiej wypróbować wcierki czy zioła albo suplementy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie suplementy działały tylko na ograniczenie wypadania, a baby-busz miałam po codziennym wcieraniu jakiegokolwiek oleju.

      Usuń
    2. chodzi o przyspieszenie porostu, nie o baby hair

      Usuń
    3. Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Porost przyspieszy to, co akurat uzupełni dany niedobór w organizmie. Ale też genetyki nie da się przeskoczyć.

      Usuń
  11. Ja tym razem nie skorzystałam;) serum do końcówek mam, stylizatory niedawno kupiłam w odżywki i maski najczęściej zaopatruję się na allegro bo najczęściej są to duże baniaki. Więc nic mnie za specjalnie nie kusiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na długość moich włosów z ekonomicznego punktu widzenia rzadko zaopatruję się w odżywki w Rossmannie ;) czasami skuszę się na jakiś żel czy serum :)

      Usuń
    2. U mnie chwilowo im dłuższe włosy tym mniej zużytego produktu xDDD

      Usuń
  12. Też skorzystałam z tej promocji:) miałam szampon i mgiełkę z Radical i byłam z nich zadowolona. Ta odzywka 13 w 1 jestem bardzo ciekawa twojej opini:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że z promocji można skorzystać tylko raz. Za 8 produktów to dopiero byś miała zniżkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież miała ;D można założyć drugie konto na innego maila, tak jak to zrobiła właśnie Kascysko

      Usuń
    2. Miałam podwójną zniżkę - mój M. też ma aplikację ;)

      Usuń
  14. Ja kupiłam wreszcie maskę duo z Jantara :) Do tego odżywka w piance Jantar, maska Mysterium i szampon dla dzieci Himalaya :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tej maski Duo nigdzie nie było, a miałam na nią niesamowitą ochotę ;)

      Usuń
  15. Cześć Kasiu :) czytam od dłuższego czasu Twojego bloga i wiem, że włosy masz niskoporowate i musisz je dobrze oczyszczać. Jakie szampony najbardziej byś poleciła? Kiedyś moje włosy lubiły dziecięce, delikatne myjadła, ale od jakiegoś ponad roku chyba porowatość u nasady im mocno spadła i cokolwiek używam, to drugiego dnia mam przyklap na głowie. Jako blondynka lubię szampony rumiankowe, ale może znasz jakąś ciekawszą propozycję niż Herbal Care? :) Zależy mi na dobrym wyglądzie włosów przez 2 dni. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię szampony O'Herbal oraz Joanna Naturia, mocno oczyszczającym Stapizem też nie pogardzę - ale to już produkt naprawdę mocny.

      Usuń

Prześlij komentarz