2+2 gratis w Rossmannie: Zachowaj energię lata! Produkty do paznokci ;)



W dniach 20-29 sierpnia w Rossmannie odbędzie się kolejna akcja 2+2 gratis. Więcej informacji o promocji znajdziecie TUTAJ, a dzisiaj chciałabym podrzucić Wam zestawienie wartych uwagi produktów z kategorii "Pielęgnacja paznokci". Wcześniejsze zestawienie mazideł do ust znajdziecie TUTAJ ;) 


Ponownie - dzisiaj jedynie rozszerzę zestawienie dostępne TUTAJ o inne odżywki do paznokci, a także o serum czy zmywacze ;). Nadal uważam, że produkty do paznokci Sally Hansen, Killys, Eveline czy L4L można śmiało wkładać do koszyka w czasie zakupów ;). 

Zmywacz do paznokci w kremie Delia

zmywacz w kremie paznokcie delia

Skład ma tak ładny, że pytam szczerze - czy ktoś z Was już go testował i potrafi powiedzieć, czy naprawę poza pielęgnacją usuwa także lakier? :D Jeśli tak, to będzie jeden z niewielu zmywaczy, który nie wysusza paznokci i skórek, a wręcz je pielęgnuje. Będę na niego usilnie polować!

Jeśli natomiast chodzi o zmywacze w ogóle, to zawsze wybieram wersje bez acetonu (w kontakcie z którym moje paznokcie radośnie się rozdwajają). Bardzo lubię różowy zmywać Isany.

Regenerujące serum do paznokci Evree Max Repair

evree serum do paznokci

Olejowy tłuścioszek, który niejednym skórkom się spodoba ;). Spodziewam się konsystencji gęstej niczym przy maści, ale z tyloma olejami roślinnymi musi być dobrze!

Odżywki do paznokci Bielenda Płynne Szkło

płynne szkło bielenda odżywka

Pod chwytliwą nazwą kryje się całkiem niezły środek do utwardzania i ochrony paznokci - bez formaldehydu ;).

Skoncentrowane masło do skórek Cztery Pory Roku

masło do paznokci i skórek cztery pory roku

Kolejny ładny tłuścioszek, który jednak poza zestawem olei i maseł roślinny zawiera dodatki syntetyczne (w tym silikon). Niemniej jednak składowo wygląda na produkt zarówno pielęgnacyjny, jak i ochronny ;).

Co sądzicie o tych kosmetykach? Moje skórki chętnie przytulą coś odżywczego ;).

Komentarze

  1. u mnie dzisiaj pojawił się post z produktami do pielęgnacji włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A planujesz wpis o maskach do włosów...? :)
    Ciągle szukam jakiegoś turbooodżywczego potwora dla mamy (włosy z natury ekstremalnie suche i wysokoporowate) a Twoje rekomendacje zawsze sprawdzają się w 100%! Przeglądałam składy i klasyków (Gliss Kur Oil Nutritive, Elseve magiczna moc olejków) i nowości (Fructis Hair Food, Garnier Botanic Therapy), ale sama nie wiem, co o nich myśleć :/ Bo a to parafina, a to olej kokosowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję, właśnie nad nim siedzę xD Parafina dla włosów wysokoporowatych może być zbawieniem ;)

      Usuń
    2. Super, zanotowałam już Twoje typy z nowego wpisu, ruszam na zakupy :)
      Mam uraz do parafiny przez to jak działała na moje niskoporowate cienkie kłaki, zapominam, że suszki wymagają jednak zupełnie innej pielęgnacji ;)

      Usuń
    3. Sama też lubię parafinę ;)

      Usuń
  3. Promocja całkiem fajna, pewnie się wybiorę, ale jeszcze nie mam listy zakupów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie okazje chodzę bez listy, jedynie z zarysem xD

      Usuń
  4. Ja sobie odpuszczam tę promocję :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z paznokciowych na pewno nic nie kupię, bo nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to powinnam się za paznokcie w końcu wziąć xD

      Usuń
  6. Ogólnie, gdy przeglądałam na stronie produkty do paznokci, to nic nie wpadło mi w oko :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam te produkty nigdy z nimi nie bylo problemow!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz