2+2 gratis w Rossmannie: zadbaj o swoją cerę! Serum o zacnych składach ;)



Serum to kosmetyk, do którego przekonanie przyszło mi z wiekiem. Nadal "nie chylę się nad grobem", ale jednak moja skóra z czasem zwiększa swoje wymagania odnośnie odżywienia. Serum załatwia sprawę - wprowadzone pod krem, dzięki swej lekkiej formule i szybkiemu wchłanianiu, nie obciąża cery, a jednocześnie dostarcza jej wszystkiego, co trzeba. Poszukiwania serum można przeprowadzić w trakcie promocji 2+2 gratis w Rossmannie: zadbaj o swoją cerę!, która potrwa do 28 maja. We wcześniejszych postach znajdziecie polecane żele oczyszczające (KLIK), toniki (KLIK), płyny micelarne (KLIK), peelingi (KLIK) i kremy (KLIK), a dzisiaj przejrzałam dla Was składy serum.

maj 2018 promocja Rossmann

Znalazłam kilka ciekawych propozycji ;)

Serum DermopHarma


Krótkie, ale treściwe składy zawierające od jednego do trzech składników aktywnych w rozsądnych ilościach. To chyba jedno z moich najciekawszych odkryć - nawet nie wiedziałam o ich istnieniu xD.

Serum Aube

Aube serum

Technologia w parze z naturą ładnie komponują się w składach marki Aube. Mam te kosmetyki w swoich zapasach - muszę się z nimi porządnie zaznajomić ;).

Serum Ava

Ava serum

Gliceryna, oleje, witamina E i proteiny hydrolizowane - ten zacny zestaw znajdziemy w serum Avy. Nic, tylko brać :D.

Serum Celia

Celia serum

Sporo ekstraktów i olei, a żeń-szeń daje nadzieję na walkę z moimi podocznymi opuchnięciami. Zamierzam na nie zapolować ;).

Serum Dermika


Tak bogatego składowo serum nie widziałam chyba nigdy :O. Wszystko w nim jest - od ekstraktów po substancje natłuszczające i nawilżające, a także witaminę C. Składniki te występują w naprawdę konkretnych ilościach. Wadą jest jednak dość wysoka cena.

Olejki Evree


Produkt ten jest wprawdzie głównie mieszanką głównie olejów roślinnych, ale śmiało swoim działaniem może zastąpić serum o bardziej wodnej formule. Ma też wiele fanek ;).

Serum Bielenda

Bielenda serum

Chyba nikomu nie muszę ich przedstawiać :). Kwasowe są moją miłością, a i inne wersje mają świetne, dopracowane składy. No i te opakowania z pipetkami <3.

Serum Biotaniqe

Biotaniqe serum

Pomimo wszelkich moich antypatii i sympatii kosmetycznych muszę przyznać, że serum Biotaniqe mają naprawdę świetne i warte wszelkiej uwagi składy. A do tego jeszcze sporo wersji ;).

Serum Vis Plantis Element

Vis Plantis Element serum

Mnogość wersji powala, ale nie jest to masówka: każde z serum Vis Plantis z linii Element to kosmetyk godny uwagi, o unikalnych składnikach aktywnych i dopracowanych bazach.

Serum Mincer Vita C Infusion


Olejowe serum ze sporą dawką witaminy C, olei i ekstraktów. Skład piękny, jednak jest to jeden z najdroższych produktów w tym zestawieniu. Niemniej - na promocji sporo można oszczędzić ;).

Pochwalcie się zakupami, bo pewnie większość z Was już je poczyniło ;). Sama je zrobię w przyszłym tygodniu ;).

Komentarze

  1. Używam serum z kwasem migdałowym z BIELENDY ale chętnie wypróbuję jakąś inną wersję. Dobrze na mnie działają sera Avy, może coś wpadnie do koszyka, zobaczymy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamierzam dzisiaj na spokojnie podejść w końcu do jakiegoś przybytku wieczorem :D

      Usuń
  2. Wszystkie kosmetyki są bardzo dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejne promocje. Warto z nich korzystać. Kosmetyki są warte swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem Ci bardzo wdzięczna za to zestawienie.
    Kurczak zbliża się właśnie do skończenia 22 wiosny życia. W związku z czym czuję się zramolała i widzę u siebie pierwsze zalążki zmarszczek. Czy przy cerze tłustej powinnam już zainteresować się takimi produktami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym wieku możesz, aczkolwiek przy 22 roku życia to co najwyżej możesz mieć zmarszczki mimiczne, a na takowe najlepiej działa masaż i... "zmiana mimiki", chociaż mnie moje nie wadzą ;).

      Usuń
  5. O promocjach zawsze jest dobrze wiedzieć, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bylam juz ma zakupach z moja aplikacje na tel. czeka mnie jeszcze wycieczka z tel. meza :-) kupilam: plyn micelarny Christian Laurent Rewelacja Jestem bardzo zadowolona z zakupu - ciekawe jak skladowo wygladaja np kremy bo w rossmannie chyba od niedawna jest ta marka, balsam pod oczy i na powieki Perfecta fenomen C uzylam dopiero raz ale wchlania sie fajnie puki co - ok. Jeszcze kupione ale nie otworzone kremy Perfecta fenomen C 30+ oraz Biotaniqe 40+ rozswietlajacy krem przeciwzmarszczkowy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz