2+2 gratis w Rossmannie: Zachowaj energię lata!



Lato bardzo powoli zmierza ku końcowi, co chwilami budzi we mnie małą chandrę. By uprzyjemnić sobie nieco ten czas rzuciłam okiem na planowaną promocję w Rossmannie. Po raz kolejny będziemy mieć okazję obłowić się w systemie 2+2 gratis (dla członków Klubu Rossmann). Akcja odbędzie się w dniach 20-29 sierpnia 2018 roku pod hasłem: Zachowaj energię lata!

Rossmann sierpień 2018 promocja

Akcja obejmie następujące kategorie: pielęgnację ciała, ust, odżywki do włosów, odżywki do paznokci i maseczki do twarzy. Lista produktów objętych promocją znajdzie się w regulaminie, który zapewne zostanie opublikowany tuż przed rozpoczęciem akcji. Niemniej jednak myślę, że będzie  w czym wybierać ;). 

Sama pewnie będę buszować wśród odżywek do włosów, balsamów do ust i maseczek do twarzy. W końcu nic tak nie odgania chandry jak zakupy xD. Dzięki limitowi czterech produktów (a raczej 2x4, mam drugą kartę do wykorzystania) może nie poniesie mnie aż tak bardzo zakupowy melanż ;). Pomadek do ust i odżywek do włosów nigdy nie mam dość xD.

Chętnie wrzucę Wam trochę swoich typów i odświeżę też starsze posty tego typu - co Wy na to? ;). 

Komentarze

  1. Chyba trzeba się będzie wybrać na zakupy :D
    maseczek nigdy za wiele

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście skorzystam z promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Znowu promocje w Rossmannie ;D
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem nie skorzystam, chcę zużyć zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczki w płacie zapewne kupię :D Aaaalbo odżywki do włosów...tak czy siak,pójdę na pewno :D
    Chętnie zobaczę Twoje rekomendacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zamierzam skorzystać i powiększyć zapasy maseczek do twarzy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to jeszcze nie wiadomo, ale coś na pewno przytargam xD

      Usuń
  7. Lubię te promocję, myślę, że skuszę się na coś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na pewno będę polowac na maseczki o odżywki do włosów:) mamostatnio manie na produkty do twarzy wiec tym bardziej ciesze sie z promki. I nie martw sie, nie tylko ty masz chandre - ja juz odczuwam , ze dni są coraz krótsze ;/;//;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach jak ja lubię te promocję:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz