Ciii... o sekretach ;)



Sekretnym TAGiem uraczyły mnie Czarownicująca i Słodki Miód - dzięki dziewczyny :*

Zasady:
1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na tag.
2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?

Blog powstał 30 października 2011 roku, ale regularniejsze pisanie trzyma się mnie dopiero od lutego. Posty publikuję codziennie/co dwa dni, może ze dwa razy opublikowałam dwa posty jednego dnia ;)

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?


Niezliczoną ilość razy, i najpierw sprawdzam komentarze ;)


3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Wiedzą, i co najlepsze - kibicują mi i pomagają ;) Ba, niedługo właśnie z pomocą moich znajomych szykują się pewne zmiany blogowe ;)

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
Najbardziej lubię posty o nieznanych mi sposobach na pielęgnacje i haule - prawie zawsze znajduję potem sobie coś, co muszę, MUSZĘ wypróbować :P

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Taaaak, zwykle pięknych włosów i urody ;)

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Do tej pory jeszcze nie ;)

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?

No pewnie, że tak, szczególnie liczba lakierów do paznokci rośnie mi w tempie sprinterskim :P

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?

Z całą pewnością rozwinęło mnie i uspokoiło - mam gdzie utleniać nadmiar energii :P Poza tym opanowałam kilka problemów urodowych i znalazłam nowego konika w życiu ;)

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?

Nie mam pojęcia :P Kwestia weny do pisania - nie ukrywam, że jak mam melodię, to piszę posty "na zaś", by później czasem i trzy tygodnie nie spłodzić nic nowego.

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?

Miałam dokładnie raz, ale już o tym nie pamiętam ;)


Pytanie dodatkowe: (nie musisz na nie odpowiadać, jeśli nie chcesz)

Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?

Czy coś mnie denerwuje? Właściwie nie, są tylko posty, które omijam, bo mnie nie interesują ;) A nie, jest coś, co mnie denerwuje - muzyka na blogu. Czasem zawału można dostać otwierając posta ;p

Ktoś chętny do otagowania? ;)

Komentarze

  1. "Kwestia weny do pisania - nie ukrywam, że jak mam melodię, to piszę posty "na zaś", by później czasem i trzy tygodnie nie spłodzić nic nowego."

    Mam identycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wodniki podobno mają to wpisane w charakter :P

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam sie z muzyką na blogu!;D haha;d

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie denerwują posty pisane dla zwiększenia statystyk np. codziennie wpis, w którym są dwa zdania o czymś nieistotnym, ale zazwyczaj omijam takie blogi, wiec w sumie co kto lubi, jak kto bloguje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się zdarza pisać coś na zapas, bo akurat mam wenę i lekką klawiaturę ;) Szczególnie gdy wiem, że następny tydzień będzie ciężki i nie będę miała kiedy pisać.
    Ogólnie jakoś spodobał mi się ten TAG i już czytałam go u wielu dziewczyn :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest wena, albo jej nie ma - i zwykle jest wtedy, gdy mam dużo mniej czasu na pisanie :P

      Usuń
  6. hahah mam tak samo, nie lubie muzyki na blogu , kiedyś otworzyłam strone jakąś bloga , odeszłam od laptopa żeby herbate sobie naleć, jak coś buchło to myślałam że kubek rozwale :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz