-49% w Rossmannie: maseczki do twarzy



Ostatnia, piąta już kategoria przeceniona w czasie najbliższej promocji w drogerii Rossmann to maseczki do twarzy. Wcześniej omówiłam dla Was pozostałe:

Pielęgnacja ciała KLIK!
Pielęgnacja ust KLIK!
Odżywki do włosów KLIK!
Odżywki do paznokci KLIK!


Ten dział interesuje mnie w kontekście Rossmanna nieco mniej niż zwykle, ponieważ w tej drogerii większość maseczek występuje w formie saszetek, a ja wolę większe opakowania ;). Niezależnie od opakowania - fajnych opcji jest sporo.

Maski w płacie DermopHarma


Mimo, że sama nie przekonałam się jeszcze do tej formy maseczek muszę przyznać, że składy tych produktów są bardzo zacne. Ekstrakty, kwas hialuronowy, kolagen (także w wersji fito) i sporo humektantów tworzą fajną całość. Znajdziemy w nich jednak parabeny.

Maseczki AA Beauty Bar (poza odżywczą - bardzo parafinową)


Wiele maseczkowych produktów AA z Rossmanna skreśliłam bardzo szybko z dość zabawnego powodu - często tworzą sety maseczek, z których jedna skład ma świetny, a pozostałe - tragiczny xD. Maseczki Beauty Bar zaskoczyły mnie jednak (poza jedną - w tytule) bogactwem i zrównoważeniem składu: od glinek przez oleje i ekstrakty czy witaminy.

Maseczki w płacie Exclusive


Na bogato wszystkiego: ekstraktów, olejków, humektantów, protein i aminokwasów. Wielbicielki masek w płacie - warto się nimi poważnie zainteresować ;).

Maseczki Perfecta (bez wersji parafinowych)


Perfecta jest kolejną firmą, która ze swoimi składami poszła w dobrą stronę (może jeszcze nie ze wszystkimi kosmetykami, ale jest już jaskółka zwiastująca ;)). Sporo z ich maseczek ma świetne, bogate składy oparte na humektantach, proteinach, aminokwasach i glinkach. 

Maseczki w płacie Efektima


Proteiny roślinne, dużo witaminy B3, ekstraktów roślinnych (przede wszystkim z alg) oraz humektantów (chociażby kwasu hialuronowego) kusi mocno nawet mnie :D.

Maseczki Dermaglin


Prostota i klasa sama w sobie. Moc glinek doprawiona ekstraktami i proteinami bez zbędnej przesady. Proste, krótkie, dające wymierne efekty składy ;).

Maseczki Eveline (wersje słoiczkowe i saszetkowe)


Szczególnie zainteresowała mnie wersja widoczna powyżej, ale i pozostałe warte są uwagi. Zawierają parabeny, ale poza nimi nie brak im dobroci w postaci ceramidów, protein, olei, glinek i humektantów, a także ekstraktów.

Pewnie pochwalę się Wam też moimi zakupami (jeśli coś uda mi się upolować ;)). Macie już swoje listy? Pochwalcie się jeśli tak ;).

Komentarze

  1. Dermaglin zdecydowanie warty uwagi :) A wiadomo może czy lotiony do włosów Seboradin są objęte promocją?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też ta kategoria najmniej interesuje, ale być może się na Jandę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maskę z węglem Eveline mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno w promocję wchodzą tylko maseczki nawilzajace

    OdpowiedzUsuń
  5. Te w saszetkach są strasznie mało opłacalne, ale może na jakąś się skuszę :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisałam o tym wczoraj ale komentarz mi umknął, co sądzisz o używaniu balsamu do ciała na twarz? Konkretnie chodzi mi o balsam z Vis Plantis, ktory kiedyś pokazywałaś na blogu:
    AQUA, UREA, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE*, GLYCERIN*, ISOSTEARYL ISOSTEARATE*, CETEARYL ALCOHOL*, ISOPROPYL PALMITATE, GLYCERYL STEARATE*, DIPROPYLENE GLYCOL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER*, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE*, BETULA ALBA BARK EXTRACT*, SCROPHULARIA NODOSA EXTRACT*, GOSSYPIUM HERBACEUM SEED OIL*, MALTOOLIGOSYL GLUCOSIDE/HYDROGENATED STARCH HYDROLYSATE*, TOCOPHERYL ACETATE, PANTHENOL, SODIUM HYALURONATE*, ALLANTOIN, PHENOXYETHANOL, DIMETHICONE, SODIUM POLYACRYLATE, CAPRYLYL GLYCOL, DISODIUM EDTA
    Co o tym sądzisz? Nie mam problemów z zapychaniem a potrzebuję czegoś co ładnie ukoi skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę przeciwwskazań, jeśli tylko trójglicerydy nie działają na Ciebie zapychająco ;)

      Usuń
    2. Dziękuję, myślisz, że w okolicach oczu też mogłąbym spróbować? Ostrożnie oczywiście. :)

      Usuń
    3. Pewnie że tak, ale ostrożnie - balsamy mają zwykle nieco mocniejsze konserwanty niż produkty do twarzy ;)

      Usuń
  7. No i byłam w Rossmannie... zaskakująco kupiłam tylko 3 produkty, te które były mi rzeczywiście potrzebne. Brawo ja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poszalałam, chwaliłam się na FB jeżeli masz ochotę :P Z powyższych wzięłam Eveline węglową i Dermaglin do trądzikowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzisiaj kupiłam 5 maseczek i nie miałam tej aplikacji śmiesznej to zapłaciłam normalnie :D ahhh brawo ja :D jutro zrobię najazd ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A co sądzisz o maseczkach Janda? Np taka? http://www.rossmann.pl/Produkt/Janda-Sila-hydronasycenia-maseczka-na-kazda-pore-dnia-zastrzyk-nawilzenia-10-ml,385469,6014
    Do koszyka pewnie wrzucę sporo maseczek z Perfecty, bo niektóre faktycznie mają ciekawe składy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawych składników te Jandy mają naprawdę sporo i jeśli tylko Twoja skóra nie ma problemów z silikonami to nic tylko brać ;). W moich zestawieniach się nie znalazły właśnie przez nie, bo dla mojej skóry filmformery są trochę za wysoko w składzie ;)

      Usuń
    2. Hm, mam trochę zaskórników zamkniętych, ale właściwie to nie wiem, czy moja skóra bardzo źle znosi silikony... Ale spróbuję chyba :)

      Usuń

Prześlij komentarz