Czerwone winogrono ;)

W ostatnim czasie, ze względu na przyrost zbiorów lakierowych rzadko zdarza się, by dany lakier dwa razy w krótkim okresie czasu wylądował na moich paznokciach. Dziś będzie o jednym z takich, który ma mocną pozycję w moim zbiorze ;)

L.A. Colors Nail Laquer CNP 156 Grape to połączenie kolorów czerwonego, bordowego i kropli fioletu. Muszę przyznać, że skojarzenie z czerwonymi winogronami nasunęła mi dopiero nazwa produktu, ale uważam, że jest niezwykle trafna ;)

Za 2,99 zł dostałam 15 ml produktu, kryjącego się w bardzo profesjonalnie wyglądającej butelce. Pędzelek umożliwia łatwe i wygodne malowanie, nie jest za cienki ani zbyt gęsty.

Sam lakier kryje po dwóch warstwach bez większych problemów, a pod topem Golden Rose bez uszkodzeń trzyma się 4 dni ;)

Na zdjęciach można zobaczyć mojej notatki xD Nie zauważyłam tego przy dokumentowaniu koloru ;)

Na moich skórkach i paznokciach widać zimę i pracę w laboratorium, staram się je jakoś ogarniąć ;)





Komentarze

  1. bardzo fajny kolor, gdyby nie te błyszczące drobinki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 dni dla lakieru to duzo znam takie co po 1 dniu juz maja ubytek, taki zywy i radosny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor, mi bardziej kojarzy się z ciemną fuksją. :)

    Zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny kolor, ale te połyskujące drobinki powodują, że efekt jest niestety taki "tani".
    Gdyby to tak zmatowić... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie jeden matowy lakier - po jednym podejściu leży i się kurzy ;)

      Usuń
  5. świetny ten kolor, też wole z drobinkami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Troche nie na temat: bardziej podobaja mi sie Twoje paznokcie w krotszej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również. Mają śliczny kształt i wg mnie idealną długość. Zdecydowane kolory wolę na krótszych paznokciach.

      Basia

      Usuń
    2. Dla mnie są za krótkie, ale dłuższe pewnie będą dopiero w wakacje ;)

      Usuń
  7. fajny, ale serca mi nie skradł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolorek, choć ja ostatnio stawiam na pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo smakowity i soczysty - przypomina o lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam, ale kolor mi sie nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz