Włosy na niedzielę: O'Herbal i Alterra



Moje włosy mają ostatnio trochę ciężko. Mycie w biegu, spanie z mokrymi kudłami, trochę stresu i odrobinę mocniejsze niż zwykle sezonowe wypadanie. Kumulacja jak w Dużym Lotku ;). Wczoraj postanowiłam je jednak trochę dopieścić.


Nie opanowałam jeszcze w pełni mojego nowego telefonu, ale zdjęcia w miarę oddają rzeczywistość ;). Nadal błogosławię ostatnie cięcie (więcej o nim - KLIK!) - nawet przy spaniu w mokrych włosy układają się naprawdę zacnie, dzięki czemu nie straszę ludzi ;). Pierdzielnik jest trochę większy niż zwykle, odrobina puchu, ale... całość wygląda całkiem pozytywnie ;).


Bonus - dwa loki postanowiły żyć własnym życiem i odstawać od reszty "bo tak" :D. Zostały spacyfikowane wodą i ugniataniem ;).


Spray O'Herbal zamierzam testować w dalszym ciągu. Właśnie minął mi miesięczny okres przerwy we wcierkowaniu po Kaminomoto Hair Growth Accelerator II (recenzja - KLIK!), więc czas najwyższy na coś nowego ;). Jesienne wypadanie także ku temu motywuje.

Jak się miewają Wasze włosy? ;) Mam nadzieję, że sezonowe wypadanie Was omija :*.
loading...

Komentarze

  1. Niestety, już od 2-3 tygodni po myciu zbieram więcej włosów niż zazwyczaj :( Na dodatek nie mam kiedy porządnie o nie zadbać, nawet w weekend. Ciągle tylko mycie OMO i suszenie, bo późna godzina :(
    Mam nadzieję, że to minie razem z nauczycielskim wrześniem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) włosy jak zawsze piękne, ja dzisiaj mam największy BHD w moim życiu, wyglądam jak przetluszczona miotła :(
    Mam takie pytanie nie do tematu. Czy wiesz może na jakiej podstawie dermatolog wypisuję leki? Nigdy nie byłam u dermatologa a chciałabym zacząć stosować zorac 0,05% bądź atrederm ale nie wiem czy mam po prostu iść do niej i zapytać czy by mi wypisała receptę czy ona sama to musi stwierdzić i mnie zbadać?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wypisała tak po prostu, bo chciałam. Jak mogę coś doradzić to jeśli się zdecydujesz na atrederm to weź lepiej słabszą wersję, która dla mnie była za mocna, albo po prostu retinoidy nie są dla mnie.

      Usuń
    2. Powiem tak - dobry dermatolog raczej będzie miał na Twoje problemy skórne własny pomysł i sam stwierdzi, czy potrzebne Ci tego typu środki. Jeśli lekarz przepisze Ci coś takiego ot tak - wiałabym.

      Usuń
  3. Ale ładnie Ci się układają te loczki, moje włosy ostatnio przechodzą okres strasznej suszy, nawet oleje ich nie ratują..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno zmiana pogody. A jak u Ciebie wygląda zabezpieczanie włosów?

      Usuń
  4. U mnie też wypadanie ostatnio jakieś trochę większe niż zazwyczaj ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to tylko sezonowe linienie a nie jakieś inne problemy?

      Usuń
  5. Mnie wypadanie niestety nie ominęło...:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy super ;) ja mam proste jak druty ;)
    Używałaś może coś z Health&Beauty? zastanawiam się nad składami. np. szampon : http://jofi1.pl/regeneracyjny-szampon-keratynowy-do-wlosow-zniszczonych-p-146.html.
    Podane są tylko wiodące, a gdzie reszta się zastanawiam. Coś wiesz o tych kosmetykach więcej może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nic nie miałam, a bez składu INCI nie podejmę się oceny ;).

      Usuń
  7. Ja na razie nie zauważyłam wzmożonego wypadania, ale dopiero początek jesieni. Za niedługo pewnie zrobię hennowanie, jakoś wtedy włosy mniej wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, mam konserwant FEOG, który używam już dwa lata, datę ważności ma do końca 2016, czy powinnam wyrzucić go przedwcześnie skoro jest tyle otwarty? Czy mogę użyć go do zakonserwowania toniku PHA z BU? (Na stronie piszą o jakimś innym konserwancie i jeszcze ten tonik po zakonserwowaniu jest ważny 8 miesiecy. A jesli zakonserwuje go FEOG-iem to mimo to powinnam wyrzucić go pod koniec grudnia bo i konserwant przsstanie mieć ważność?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie musisz go wyrzucać - jeśli chodzi o FEOG, to jeśli go zastosujesz przez końcem jego terminu ważności to ważność toniku będzie sześciomiesięczna normalnie ;).

      Usuń
  9. U mnie niestety zbiegło się sezonowe wypadanie i początek ciąży, choć od kilku dni włosów leci jakby mniej, mam nadzieję że tak już zostanie :)
    Pozdrawiam Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się jeszcze bardziej poprawiło ;)

      Gratulacje!

      Usuń
  10. Lubię produkty Alterra, więc muszę wypróbować także ten olejek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. coraz wiecej czytam o kosmetykach naturalnych i coraz bardziej mnie one przekonuja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat z prezentowanych kosmetyków tylko olejek Alterry jest w pełni kosmetykiem naturalnym ;)

      Usuń
  12. Droga kascysko! Mam pytanie otoz mam 15lat i uzywam kremow 30+ i 50+ z ziaji bo nie maja parafiny ani innych skladnikow ktore zapychaja moja mieszana cere i moja siostra oraz mama baaardzo sie wypowiadaja (krzycza i przezywaja od idiotek xd) ze sie zestarzeje szybcieji ze skora sie przyzwyczaji. Mnie wydaje sie to klamstwem no bo jak tak to wszystkie kobiety byly by bez zmarszczek no nie? Pytam sie cb bo wiem ze masz wiedze i sie znasz a taka informacje sprzedala "pani dermatolog" mojej siostrze wiec ja juz nwm w co wierzyc xd moze jakis post na blogu o tym ?ps.dziekuje za bloga jest super uratowal moje wlosy xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie możesz ich używać, jeśli Ci służą - nie spowoduje to przyspieszenia starzenia ani niczego podobnego ;). Ale ten mit pokutuje od lat...

      Usuń
  13. Ładnie wyszło mi po spaniu w mokrych utworzyłoby się jedynie gniazdo :D
    Wrzucaj częściej takie posty, lubię je czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam gorąco szampony z serii O`Herbal. Osobiście używam szamponu z arniką do włosów bez objętości. Jest bardzo wydajny, pięknie pachnie a do tego nie zawiera obciążających silikonów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne wersje też mnie interesują - na razie mam miniopakowanie szamponu (chyba) właśnie z arniką ;)

      Usuń
  15. Moje włosy ostatnio na nic nie reagują... Są strasznie suche i garściami wypadają. Stosuję odżywki, maseczki, olejki....nic nie pomaga :<

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz