-49% w Rossmannie: olejki, oliwki, usuwanie skórek, Seboradin, Natura Siberica, Biovax



Dziś rusza wielka promocja w Rossmannie, która potrwa do 30.08.2017r. (lub, standardowo, do wyczerpania zapasów ;)). Do czasu opublikowania regulaminu (co stało się dopiero wczoraj ;)) ciężko było konkretnie określić co załapie się na akcję przecenową, jednak muszę przyznać, że moje wcześniejsze posty:


całkiem dobrze przewidziały to, co załapie się na zniżki. Poszukajcie w nich zakupowych inspiracji ;).


Dzisiaj natomiast przestudiowałam regulamin tej akcji i odszukałam dla Was godne uwagi produkty, których nie ujęłam w poprzednich zestawieniach ;).

Produkty Babydream dla mam, z oliwką/olejkiem na czele


Oleje: sojowy, migdałowy, jojoba, słonecznikowy i makadamia - czego chcieć więcej? ;) Poleci na włosy i ciało, jak tylko go dorwę ;).

Olejki do masażu Wellness&Beauty


Oleje słonecznikowymi i migdałowy wzbogacone o  inne oleje i masła (np. winogronowy, shea) zapakowane w butelkę ze świetną pompką. Też zabiorę do domu jak się uda :D.

Olejki Loton


Jeśli spełnię wszystkie swoje olejowe chciejstwa to nawet mój bardzo liberalny M. chyba złapie się za głowę xD. Olejki Loton są na mojej włosowej chciejliście od bardzo dawna i sama nie wiem, na którą wersję się zdecydować. Mieszanki naturalnych olei są zawsze na propsie ;).

Balsamy i lotiony Seboradin



Niejednej z Was pomogły na porost i wypadanie włosów, więc warto zainteresować się nimi w trakcie promocji - są uwzględnione ;).

Odżywki Natura Siberica


Niezwykle bogate w ekstrakty roślinne składy doprawione niewielkimi ilościami filmformerów. Warte zainteresowania nawet w kontekście aplikacji na skórę głowy ;).

Maseczki i OleoKremy Biovax


Jeśli chodzi o OleoKremy, to na moim blogu znajdziecie zarówno porównanie ich składów (KLIK!) jak i recenzję porównawczą (KLIK!). Uwielbiam je ;). Na promocję załapały się też maseczki 125ml Glamour i ampułki.

Preparat do usuwania skórek Lovely


Nieprzerwanie od lat służy mi świetnie ;). Usuwanie czy odsuwanie skórek z jego pomocą jest niezwykle łatwe. Polecam :D.

W najbliższym czasie zapewne odwiedzę Rossmanna i pochwalę się swoimi zakupami. Wy koniecznie zróbcie to samo, jestem bardzo ciekawa :D.

Komentarze

  1. Ciekawe propozycje, ja nie zalapie sie na promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Oleokremy Biovax jak i maski z serii Glamour. Lecęęę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem nie zamierzam skorzystać, nic mnie nie kusi, a poza tym mam sporo produktów do zużycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam zestaw Seboradin kilka tyg. wcześniej, niestety nie wiem dlaczego szampon i balsam się średnio sprawdzają za to ampułki (forte) jak najbardziej :) a dopadło mnie meeega wypadanie włosów a z ampułkami leci mi już dosłownie kilka włosów dziennie także z czystym sercem polecam (chyba, że ktoś ma bardzo wrazliwą skórę głowy - w składzie alcohol denat), ale gdzieś wyczytałam, że we wcierkach może być i nie jest to do końca takie zło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chwyciłam jeden Oleokrem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba napuszcze rodzicielkę na Oleokremy :) ten Diamond za mną chodzi, czytałam ostatnio twoje ich recenzje i narobilas mi smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W niektórych Rossmannach jest już nowy olejek Alterry, chyba się na niego skusze i na Babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzy pierwsze to must have'y. Od Lotonów zaczynałam moją przygodę z olejowaniem dwa lata temu <333 Dalej uwielbiam ten migdałowo-kokosowy. Kokos nawet, gdy moje włosy były mocno porowate, sprawdzał się świetnie - ot, zmienność osobnicza.

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę kupić ten pierwszy produkt, bardzo mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno przy rejestracji w programie Rossnę jest za 1 grosz ;)

      Usuń

Prześlij komentarz