Wielofunkcyjne mazidło - znów ;)



Balsam odżywczo-regenerujący z linii Sensitive Eco Style firmy Farmona przeszedł przez podobne testy jak jego brat. Czy ich działanie jest podobne?


Opakowanie: Wysoka, wąską butelka zamykana na pstryk, dość śliska, z możliwością postawienia na zakrętce. Ładna, miła dla oka nieprzeładowana grafiką etykieta.


Pojemność/cena: 250 ml / 8-10 zł.

Skład: 


W składzie znajdziemy: olej słonecznikowy, trójglicerydy, mocznik, mieszankę emolientów syntetycznych, masło shea, glicerynę, olej ryżowy, tłuszcze pochodzące z mleka, kompleks ceramidowy, ekstrakt z rozmarynu i ziarna owsa, inulinę, modyfikowany politlenkiem etylenu olej rycynowy, silikon, zapach i mieszankę konserwantów.

Jak naklejka głosi - nie zawiera parabenów, barwników i olei mineralnych, jednak zestaw konserwantów zastosowany w tym kosmetyku do najdelikatniejszych nie należy.

Konsystencja:


Gęsty, biały krem.

Zapach: Pudrowo-kwiatowy.

Działanie:Spodziewałam się, że będzie się wchłaniał gorzej niż jego nawilżająco-wygładzający brat - i moje przewidywania się sprawdziły, jednak nie jest to czas tak długi, bym zdążyła się zniecierpliwić ;). Pozostawia ledwo wyczuwalną warstewkę, widocznie nawilża i natłuszcza, dzięki czemu powstrzymuje moją skórę przed zimowym zrzucaniem naskórka. Całkiem nieźle daje sobie też radę jako okład pod bawełniane rękawiczki czy skarpety na dłonie i stopy (stosuję takie zabiegi na noc).

Jeśli chodzi o moje włosy, to nie zaliczyłam takiego efektu wow jak przy pierwszym balsamie z tej serii, jednak - i tak jest to solidni produkt do kremowania włosów ;).

Za to jako zabezpieczenie na końcówki... w moim przypadku odpada, nie udało mi się nabrać takiej jego ilości, która nie obciążyłaby mi włosów ;P

Macie dla mnie jakieś propozycje innego, wielofunkcyjnego, włosowo - ciałowego mazidła? ;)



Komentarze

  1. A gdzie można go kupić? W większych marketach? U mnie normalnych drogerii jest niewiele (i do żadnej nie jest mi po drodze, eh), wszystko skoszone przez Rossmanny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widzialam nigdzie tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie rzucił mi się w oczy.........:)))) nie używam wielofunkcyjnych kosmetyków, chyba zw ze złymi doświadczeniami,

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny i ostatnio dużo go na blogach, tylko u mnie go jeszcze nie było ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz