2+2 gratis w Rossmannie: Zachowaj energię lata! Topowe mazidła do ust ;)



W ramach akcji 2+2 gratis w Rossmannie: Zachowaj energię lata! w dniach 20-29 sierpnia będziemy mogli zakupić w promocyjnych cenach produkty z kilku kategorii (po więcej informacji odsyłam TUTAJ. Na dzisiaj mam dla Was zestawienie topowych produktów do pielęgnacji ust, którymi warto się zainteresować w czasie zakupów ;).

rossmann sierpień 2018 promocja usta

By uniknąć niepotrzebnego powielania produktów dodam, że post sprzed roku (którego znajdziecie TUTAJ) zawierający zestawienie polecanych przeze mnie mazideł do ust jest nadal aktualny. Nadal szczerze polecam pomadki Alterry, EOS, Carmex, Evree, Body Club, Isany czy AA, więc dzisiejsze zestawienie będzie jedynie rozszerzeniem tamtego o produkty, których przed rokiem nie było w ofercie - a które również są godne uwagi. 

Balsamy Pop-ball i szminki Care&Colour Nivea

balsam pop-ball Nivea

Do marki Nivea podchodzę jak pies do jeża (nadal nie kupiłam szamponu micelarnego, na który się czaję już nie wiem ile xD), ale te balsamy im wyszły. Jajko jest całkiem dobrą formułą, a w składzie dominuje olej rycynowy z dodatkiem z masłem shea i ekstraktów roślinnych. To krok w dobrą stronę ;). Ujęłam tutaj także szminki ochronne "z kolorkiem" tej marki, bo u mnie sprawdzają się należycie zarówno pod względem pielęgnacyjnym, jak i wizualnym.

Balsamy Perfecta Softlips

softlips perfecta balsam

SPF 15 sporo znaczy w pielęgnacji ust, a jeśli dodamy do tego skwalan, masła, oleje oraz witaminy A i E zatopione w emolientowo-syntetycznej bazie otrzymamy ciekawy produkt. I muszę przyznać - smak miętowych czekoladek dodatkowo mnie przekonuje xD.

Serum do ust z aloesem Eveline

serum aloes usta eveline

Sok z aloesu na pierwszym miejscu w składzie - to robi pozytywne wrażenie ;). W dalszej części składu jest to typowa wazelina do ust, ale ze sporym potencjałem.

Olejki do ust AA Caring Lip Oil

aa olejki do ust caring lip oil

Kilka zacnych olei roślinnych i witamin zatopionych w parafinowo-emolientowo-syntetycznej bazie wygląda zachęcająco, ale mam pewne wątpliwości... techniczne ;). Czy któraś z Was testowała tego typu produkty i może opowiedzieć, jak olejki do ust zachowują się po aplikacji? Producent napisał coś nawet o nakładaniu na ulubioną pomadkę, jednak obawiam się o trwałość takiego malunku. Rozwiejcie moje wątpliwości, proszę ;).

Balsamy-jajka Laura Conti

laura conti balsam do ust jajko


Sporo olei i maseł roślinnych, a także lanoliny i wosków: pszczelego i candelilla. Do tego jeszcze dodatek filtrów przeciwsłonecznych i mamy naprawdę ciekawy produkt w przyjemnej cenie. Zużywam jeden egzemplarz z wcześniejszej promocji i chętnie sięgnę po następny ;).

Balsamy w kulce Bielenda Magic Egg

bielenda magic egg balsam w kulce jajko

Jajkami od Bielendy powinni zainteresować się fani krótkich składów oraz wrażliwcy. Prostszego produktu pielęgnacyjnego chyba nie da się stworzyć: parafina, woski, zapach, odrobina nawilżaczy i konserwant. Prosto i konkretnie.

Balsamy do ust Body Club


Odkręcaną sóweczkę noszę w plecaku i uwielbiam! Jedyne, co zmieniłabym, to "forma" - gdyby ze słoiczka, w którym trzeba gmerać paluchem, zrobić kulkę byłoby idealnie. Masła, oleje, woski, witamina E i lecytyna - czego chcieć więcej? ;). Nie zawierają parafiny.

Produktów do pielęgnacji ust nigdy nie mam za wiele - w każdej kurtce i kieszeni płaszcza bądź kurtki muszę coś mieć, więc podejrzewam, że na tej promocji jakieś maleństwo trafi do mojego koszyka ;).

Wpadło wam w oko coś do ust? ;)

Komentarze

  1. Dla mnie olejki do ust AA to nieporozumienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam raz Laurie Conti. Wrzuciłam gdyż czułam na ustach gorzki smak

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam głupie pytanie, ale jakiś czas temu zaczęłam używać pod oczy kremu do rąk, z mocznikiem 5.5 Isany oraz maści Vita Pos na zmianę. Mało co nawilża moją skórę tak jak te specyfiki. Myślisz, że bez problemu mogę ich używać? A może polecisz coś odżywczego i niedrogiego w te okolice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnych przeciwwskazań do stosowania kosmetyku niededykowanego pod oczy ;). Sama uwielbiam Vis Plantis Atopy Tolerance na powieki i pod oczy ;)

      Usuń

Prześlij komentarz