Wyprzedażowy szał drogeryjny



Styczeń okresem wyprzedaży wszelakich ;). Szał zakupów ogarnął nie tylko przybytki odzieżowe - również w drogeriach można zauważyć wielkie szyldy z napisami "Do XX % taniej". Mimo tych deklaracji po obecnych promocjach spodziewałam się czegoś więcej. Niemniej i tak można ustrzelić godne uwagi perełki ;)

Jedna z gazetek Biedronki (gazetka KLIK!) informuje o elektrycznej szczoteczce do twarzy za 19,99zł (to akurat produkt, do którego nie mam kompletnie przekonania) i suszarce UV do paznokci w tej samej cenie. Promocja rozpocznie się 16.01.2015r.

Aktualnie w Biedronce (gazetka KLIK!) można dorwać szampony, balsamy i maski Romantic Professional w zabójczej cenie 7,79zł. Mam nadzieję, że po weekendzie coś się jeszcze dla mnie ostanie ;)


Hebe (gazetka KLIK!) przecenia:


Drogeria Natura (gazetka KLIK!) proponuje:


SuperPharm (gazetka KLIK!) wyprzedaje:


Sama właśnie z SuperPharm przyniosłam ostatnio dwa włosowe precjoza:


 

Odżywki do włosów: regenerująca i witalizująca Life w cenie 4,49zł / 400ml :D. W końcu kupiłam coś włosowego tej firmy - a ile wcześniej miałam podejść xD.

Wpadło Wam coś w oko? A może polujecie na coś innego? ;)



44 komentarze:

  1. Chwilowo muszę wykorzystać zapasy, poza tym drogeryjne kosmetyki rzadko mnie ostatnio kuszą, mam za to na oku kilka produktów z internetów...chociaż ostatnio śniło mi się kupowanie Kallosów :D

    Czekam na recenzję odżywek, sama przeglądałam produkty do włosów tej firmy, ale trochę mnie zniechęciła obecność alkoholu w prawie wszystkich maskach Life i to z tego co pamiętam całkiem wysoko - chyba tylko jedna wersja go nie miała, a moje włosy go nie lubią :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski pewnie też kiedyś do mnie trafią, ale z innej okazji ;)

      Usuń
  2. Jak to dobrze że w weekend mam zjazd na uczelni, będę mogła w przerwie pobuszować po drogeriach :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Twoje przeglądy promocyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany ja też chce te śliczności do włosów z superpharmu!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Antyperspiranty Ziaja od dziś są w Rossmannie po 4,99 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę właśnie zrobić update informacji ;)

      Usuń
  6. Duuuży plus za takie promocyjne wpisy :)

    Ja wczoraj widziałam w Biedronce szampony i odżywki Farmony Herbal Care, a także produkty Under 20 w korzystnych cenach, w tym mój ulubiony"multifunkcyjny" krem bb - polecam przede wszystkim ze względu na jasny (a nie jak w większości przypadków pomarańczowy) odcień ;) W sumie ciekawa jestem Twojej opinii na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go niestety nie użyję - silikony ;)

      Usuń
  7. U mnie w Biedronce widziałam dziś ampułki Radical przeciw wypadaniu włosów za 16,99. Wyglądały inaczej niż zwykle, były w takim biało-zielonym opakowaniu, 10 ampułek. Kusiły, ale sie powstrzymałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Biedronek za taką cenę nie da się wyprodukować niczego sensownego. Dobrze, że się wstrzymałaś.

      Usuń
  8. Ja sobie na razie odpuszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm promocje i wyprzedaże nas zrujnują :) Ale cóż kto ich nie lubi.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę poszukać w Biedronce tych kosmetyków Romantic ;)
    Nie wiem tylko jak się prezentują ze składem...postaram się zaraz coś wyszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składy mają dość proste ;)

      Usuń
    2. Maska Romantic Rewitalizująca - z zielonym paskiem na opakowaniu - jet naprawdę super, i jak dla mnie to ma całkiem fajny skład :) trochę protein roślinnych, hydrolizowany jedwab, lecytyna, troche dalej ekstrakt z nagietka, olej słonecznikowy,ekstrakt z rumianku, ekstrakt z łupin orzecha włoskiego. I u mnie sprawdza się świetnie, zarówno sama, jak i z dodatkiem np. spiruliny co jakiś czas :) mam po niej super błyszczące, dociążone i lejące włosy. Używam już drugiego opakowania, i nie wiem czy nie skusić się na trzecie :D pozostałe wersje mają w porównaniu do tej rewitalizującej słabe składy, miałam balsam z olejkiem arganowym i jedwabiem i był słaby. A ta maska, jak za taką cenę i pojemność, to jest na pewno lepsza niż Kallosy na przykład :)

      Usuń
  11. Ja staram się teraz trochę powstrzymywać od zakupów i zużyć zapasy :))

    OdpowiedzUsuń
  12. W naturze jest jeszcze "wyprzedaż kosmetyków do makijażu do -50%", marek L'Oreal, Maybelline, Catrice i Essence. Z ciekawości zajrzałam dziś i w moim mieście nie ma żadnych produktów na wyprzedaży. :/ czekam na porządną promocję marek własnych drogerii natura, i nie wiem czy się doczekam, ostatnio nic tylko maybelline, rimmel,l'oreal....

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawią mnie ogromnie te odżywki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybym miała SuperPharm to Biovax Gold byłby mój...
    Dlaczego nie masz przekonania do szczoteczek? Jestem bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam dzisiaj kozieradkę i mam zamiar używać jej jako wcierkę i pomoc dla walki z trądzikiem. Czy to dobra kolejność używania kosmetyków: płyn micelarny, kozieradka, krem? i czy "tonik" z kozieradki powinnam rano zmywać z twarzy czy pozostawić na cały dzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie myjesz twarzy rano, dobrze zrozumiałam?

      Usuń
  16. Ja z kolei w SP kupiłam odżywkę Life Complete Repair z biotyną i maskę Biovax do suchych (był kupon). Na razie więcej zakupów nie planuję, bo niepotrzebnie narobię zapasów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze mi się przypomniało, że Biovax Gold miał przyczepioną karteczkę, że cena promocyjna obowiązuje przy zakupach powyżej 30 zł (albo 20 zł nie pamiętam dokładnie, bo nie robiłam większych zakupów).

      Usuń
    2. Ooo, to kolejna rzecz, która wymaga sprawdzenia ;)

      Usuń
  17. Co myślisz o mydle Sanbios z glinka zieloną? INCI- Sodium Oleate, Sodium Cocoate, Aqua, sodium palmate, sodium shea butterate, sodium castorate, sodium cocoa butterate, sodium Rice branate,glycerin,Sodium Beeswax, Green Montmorrillonite, hydrolyzed silk,flavor. Kupione kompulsywnie jak nigdzie mydła z czarnuszką nie było, nietestowane jeszcze ale wróżąc z INCI to powinno być dość delikatne myjadlo bez bajerów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda nieźle, ale czy mydło można uznać za delikatne myjadło (jakiekolwiek) to sprawa dyskusyjna ;)

      Usuń
  18. Obskoczyłam dziś ze dwa Rossmanny i Hebe i udało mi się nie kupić niczego zbędnego :) Ale tego, czego szukałam i tak nie znalazłam. Starej wersji mojego ukochanego szamponu Eva Natura z rzepą (śmierdziel <3) już nie ma, nowej, która jest na stronie producenta - jeszcze nie ma. Z braku laku złapałam Joannę (w promocji), ale obawiam się, że to już nie będzie TO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę więc powodzenia w dalszych poszukiwaniach ;)

      Usuń
  19. A ja mam pytanie dotyczące te suszarki do paznokci z Biedry- orientujecie się, czy czymś takim dałoby się utrwalać lakiery hybrydowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, jak sprawdzi się w praktyce tak tanie cudo.

      Usuń
  20. Ciekawe promocje. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń

Szablon dopasowała Karolina Gie