Olejki do włosów DIFEEL - co znajdziemy w nowościach Rossmanna?

Szczególnie mocno lubię śledzić nowości kosmetyczne - ostatnio często odwiedzam zakładkę z zapowiedziami na stronie Rossmanna i czasami udaje mi się wyhaczyć coś ciekawego. Innym razem początkowy zachwyt i radosne otwieranie strony z kosmetykiem zamienia się w większe bądź mniejsze rozczarowanie. Jak było w przypadku olejków do włosów DIFEEL?

Można zauważyć, że olejowanie po dłuższym czasie egzystowania w kręgach włosomaniaczych zaczyna wchodzić "na salony" - na półkach najpopularniejszych drogerii znajdziemy coraz więcej olei i ich mieszanek przeznaczonych do stosowania typowo na włosy. Szkoda, że na opakowaniach olejków DIFEEL nie znalazł się nieco dokładniejszy opis stosowania uwzględniający mycie włosów po aplikacji :D. Większość użytkowniczek niewtajemniczonych w olejowanie może być nieprzyjemnie zdziwiona tłustością włosów po aplikacji nawet kilku kropel.

Naturalny olejek kokosowy DIFFEL


Skład: Glycine Soja (Soybean) Oil, Canola Oil, Fragrance, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (sweet Almond) Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Opuntia Tuna Fruit Extract, Verbascum Thapsus Extract, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Cucumis Melo (Melon) Fruit Extract, BHT.

Eee... kokosowy? Podstawą tego olejku, jak i wszystkich pozostałych, jest mieszanka oleju sojowego z olejem Canola. Olej kokosowy pojawia się dopiero po zapachu w towarzystwie olejów: migdałowego, rycynowego i słonecznikowego oraz oliwy wzbogaconych w ekstrakty z opuncji, dziewanny, pokrzywy i melona. BHT nie pasuje też do olejku naturalnego...

Naturalny olejek arganowy DIFEEL


Skład: Glycine Soja (Soybean) Oil, Canola Oil, Fragrance, Argania Spinosa Kernel Oil, Prunus Amygalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Opuntia Tuna Fuit Extract, Verbascum Thapsus Extract, Utrica Dioica (Nettle) Extract, Cucumis Melo (Melon) Fruit Extract, BHT.

Tutaj również olej arganowy pojawia się dopiero po zapachu, natomiast pozostały zestaw olei i ekstraktów pozostał niezmienny - za wyjątkiem dodatku oleju z rzeżuchy łąkowej. BHT również jest na swoim miejscu w tym "naturalnym" olejku -.-.

Naturalny olejek z drzewa herbacianego DIFEEL


Skład: Glycine Soja (Soybean) Oil, Canola Oil, Fragrance, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Verbascum Thapsus Extract, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Ganoderma Lucidum (Mushroom) Extract, Equisetum Arvense Leaf Extract, Lentinus Edodes Extract, BHT.

Do znanej nam z wcześniej opisywanych wersji bazy dołączono olej rycynowy oraz ekstrakty z  drzewa herbacianego, maliny, rozmarynu, lakownicy, skrzypu i twardnika. Tutaj nie oburza mnie obecność tytułowego drzewa herbacianego po zapachu - olejek ten jest olejkiem eterycznym i stosuje się go w dużym rozcieńczeniu. BHT - obecne mimo deklarowanej naturalności! :D

Naturalny olejek rycynowy DIFEEL


Skład: Glycine Soja (Soybean) Oil, Canola Oil, Fragrance, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Olea Europea (Olive) Fruit Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Leaf Extract, Cucumis Sativus (Cucamber) Seed Extract, Citrus Granadis (Grapefruit) Peel Extract, Rosa Canina Fruit Extract, Eucalyptus Globulus Leaf Extract, Hypericum Perforatum Flower/Leaf/Stem Extract, Salix Alba (Willow) Bark Extract, BHT.

Do standardowej sojowo-canolowej bazy dodano olej rycynowy (oczywiście kolejny raz po zapachu) oraz ekstrakty z liści oliwki, ogórka, grejpfruta, dzikiej róży, eukaliptusa, dziurawca i wierzby białej. BHT, a jakże, jest pomimo naturalności :D.

Szczerze powiem, że przypomina mi to mnożenie wersji jak w kosmetykach BEBIO, ale tam te składy były po prostu ładniejsze, dzięki czemu dało się to wyjaśnić. Tutaj szafowanie naturalnością przy stosowaniu syntetycznego konserwantu BHT oraz śladowe dodatki tytułowych olei przy nazwach sugerujących, że są one podstawą formulacji (poza wersją z olejkiem z drzewa herbacianego) skutecznie odrzucają mnie od sięgnięcia po te produkty. I jeszcze ceny - 20zł (na promocji!) za 75ml. Trochę brakuje mi komentarza...

Jak się zapatrujecie na te olejowo-włosowe nowości Rossmanna?

Komentarze

  1. Biorąc pod uwagę skład i cenę to lepiej kupić olejek Babydream fur Mama plus po prostu czyste, naturalne oleje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, chociaż mnie bardziej razi "kokosowy" z kroplą tego oleju w składzie xD

      Usuń
  2. Też zaglądam w zakładkę z nowościami w Rossmannie :) ostatnio wypatrzyłam maski-kuracje Gliss Kur w saszetkach po 50 ml, w oko wpadły mi również nowe szampony micelarne Nivea, szczególnie wersja malinowa mnie kusi
    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam do tej pory tych olejków. Muszę wybrać się do Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam olejek w Rossmannie. Rzeczywiście wystarczą 2 krople żeby włosy były elastyczne i odzyskały blask, a mam je rozjaśniane od lat. Mam go już kilka tygodni i jest bardzo wydajny. Jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś czas temu kupiłem olejek argonowy Difeel na moje zniszczone. Po regularnym stosowaniutego magicznego olejku, moje włosy odzyskały blask i zdrowie. Z czystego serca mogę polecić ten olejek :):):).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja te olejki odkryłam czystym przypadkiem, ale nie żałuję :) działają cuda na moje sponiewierane końcówki, a jak zaczęłam dodawać kilka kropel do balsamu do ciała to skórę na nogach mam jak bobas ;) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam, szczególnie castor, kiedyś robiłam sobie kompresy z olejku rycynowego i cytryny - teraz już nie muszę:) Zamierzam spróbować też arganowego, podobno czyni cuda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tych olejków. Na pewno wypróbuję! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. wypróbowane i jestem zachwycona! nie miałam pojęcia, ze w tak dobrej cenie znajdę swój ulubiony produkt. Regularnie robię kompresy kokosowe i co jakiś czas wcieram argan w końcówki. Zdecydowanie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  10. e to u mnie juz nieczynne dopiero w poniedzialek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz