Porządki w Google (Blogger, Blogspot) i prezenty od Mikołaja ;)



Łazienka odstawiona na błysk, podłogi właśnie schną, a ja znalazłam czas na naskrobanie dla Was kilku słów ;). Nie tylko ja zdecydowałam się dziś na porządki - Google (Blogger, Blogspot) prawdopodobnie zabrało się za usuwanie nieaktywnych kont - stąd spadki liczby Obserwatorów na blogach. Warto jednak by osoby posiadające listę ulubionych blogów sprawdziły, czy Google nie "wywaliło" ich z obserwacji niektórych ;). A innych blogerów uspokajam - nie jest to zbiorowa migracja fanów, tylko działania samej platformy ;).

Obiecałam Wam na fanpage, że pokażę, co Mikołaj mi przyniósł ;). W mojej rodzinie (zapewne ze względu na jej wielkość) nie ma tradycji wręczania sobie prezentów na Gwiazdkę/Mikołaja, ale... wśród znajomych można podziałać ;).

Wzięłam udział w Mikołajkach na jednym z wątków wizażowych, w efekcie czego stałam się właścicielką:



  • Lakiery Wibo Garden i Golden Rose Matte (<3)
  • Pomadka Sylveco z peelingiem (<3)
  • Odlewki: Biovax Gold i Naturalne oleje, Szampon-balsam Agafii, Romantic z jedwabiem, Versace Red Jeans, Hermes - Un Jardin de Mediterranee, Chloe by Chloe
  • Herbaty zimowe, próbki, Bałwanki Goplany (<3)
     
A wszystko zapakowane w taki oto piękny woreczek: 


Droga Mikołajko, bardzo Ci dziękuję za niezwykle trafiony i przemyślany prezent, sprawiłaś mi wielką radość ;). 

Sama sobie też coś kupiłam - na Jarmarku Bożonarodzeniowym w Krakowie moje serducho skradły takie oto kolczyki (od środy chodzę w nich bez przerwy xD):


Rossmannowy Mikołaj także zapukał do moich drzwi z takim oto prezentem:



  • Słodycze x 2 (poczekają do świątecznej dyspensy xD)
  • Termofor - dla takiego zmarzlucha jak ja prezent wręcz wymarzony!
  • Rękawica do masażu - z wieloma miałam już styczność, ale ta wygląda jakoś inaczej... zobaczymy, jak się sprawdzi ;)
  • Żel pod prysznic i mydło w płynie z zimowej serii Isany
  • Olejek do kąpieli Wellness&Beauty (lawendowy
  • Mydełko Alterry (imbirowe)
  • Zielona odżywka do włosów Isany
  • Krem do rąk Isana
Bardzo miła niespodzianka, za którą również dziękuję ;).

A co tam u Was? Prezenty otrzymane/kupione? Szał przygotowań czy jeszcze spokój? ;)

Komentarze

  1. Widzę mój ulubiony kremik do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wczoraj napisałam, ze będę usuwać niektóre obserwowane blogi, a dzisiaj bardzo dużo mi ich zniknęło i byłam pewna, że to właśnie przez mój post :) Kamień z serca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też robiłam porządki w swojej liście. A i zaobserwowałam niewielki spadek obserwatorów mojego bloga, ale to ponoć normalne zjawisko i pojawiło się u wielu osób.

    Urocza zawartość tego boxa z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie także zniknęło parę osób i byłam bardzo zdziwiona,bo zazwyczaj liczba szła w górę. Dobrze wiedzieć,że to Google robiło porządki :)

      Usuń
    2. Nieaktywne konta zniknęły ;)

      Usuń
  4. Nie polecam nic z firmy ISANY. Krem do rąk wysusza. Lakier do włosów działa na godzinę. Potem włosy są wyprostowane.
    Więcej nic nie kupie z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noc nie polecasz? Czyli wszystko wypróbowałaś? Ja bym była bardziej skromna na Twoim miejscu... Połowa mojej (jak i wielu tu obecnych) Isaną stoi i jakoś można polecić kilka fajnych rzeczy. AD czyli na lakier ma kręcić włosy? Nie wiedziałam...

      Usuń
    2. Sama kilka produktów Isany objechałam (szampony...), ale mam także wiele perełek z niej ;)

      Usuń
  5. nie wiedziałam, że lubisz różowe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te bałwanki. <3 Ja jestem w pupie z prezentami, nie mogłam się zdecydować i teraz panikuję, a panika jest najgorsza. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opanuj panikę i wszystko pójdzie jak z płatka :D

      Usuń
  7. Marzę o pomadce z peelingiem z Sylveco :) Lubię tą odżywkę z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o a ja się zdziwiłam właśnie czemu tak drastycznie zmniejsza się liczba obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi uciekło 16 obserwatorów, coś się dzieje

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne upominki od Mikołaja :-) No to teraz wiem co się z dzieje z obserwatorami, właśnie tak się zastanawiałam że to dziwne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie na razie bez zmian w obserwatorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie nie ma tylu nieaktywnych użytkowników ;)

      Usuń
  12. Świetne prezenty, musiałaś być bardzo grzeczna ;p mam tą rękawicę do masażu z rossmanna, bardzo fajna aczkolwiek mogłaby mocniej drapać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O widzisz, a ja się zastanawiałam już czym tak uraziłam czytelników, że kilku się ewakuowało:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem chora na tę pomadkę sylveco <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne kolczyki! Nie dziwie ci sie, tez bym w nich ciągle chodziła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Radość moja była wielka, gdy je znalazłam :D

      Usuń
  16. U mnie od wczoraj zniknęło 7 obserwatorów i juz się zastanawiałam, co się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna zawartość pudełka z Rossmanna:)
    Ja dziś pakowałam prezenty, ale jeszcze mam w planie coś dokupić bo nie wszystko udało mi się wcześniej znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna paczucha, a mi uciekło niby 25 osób juz siałam panikę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie fajne prezenty
    Ja kupiłam już mężowi i dzieciom,dla córki jeszcze czekam aż listonosz dowiezie

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też zniknęli obserwatorzy i zaczęłam się zastanawiać co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne prezenty otrzymałaś, a i same cuda sobie kupiłaś :D a co do obserwatorów, to uciekło ich ponad 50, ale to dobrze w sumie, bo na co komu nieaktywni czytelnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hej! a jak tak z peelingami enzymatycznymi? który obecnie stosujesz?

    OdpowiedzUsuń
  23. i u mnie uciekło kilku obserwatorów, jednak nie przejmuje się tym to tylko liczba, mam nadzieję że te osoby wrócą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te osoby to nieaktywne konta, więc raczej nie wrócą ;)

      Usuń
  24. U mnie minus 26 jednostek :(
    Ale to i tak niewiele, niektórym dziewczynom ubyło ponad 100.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, to nieaktywne konta, więc nie ma nad czym płakać ;)

      Usuń
  25. Sporo dobroci. Mi ubyło 25 obserwatorów. Trochę mnie to zdziwiło, bo akurat wczoraj ogłosiłam konkurs. Ale potem zobaczyłam, że "problem" dotyczy nie tylko mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie w rodzinie nie ma zwyczaju prowadzenia większych przygotowań do Wigilii:) Staramy się oszczędzać siły na spotkania towarzyskie, bo nie ma chyba nic gorszego niż zmęczenie odbierające nam radość ze wspólnej kolacji:) Tak więc sprzątanie biblioteczki i szkła może poczekać. Jedyne, co mnie jeszcze czeka to zakupy jedzenia, ubieranie choinki, pieczenie ciastek i lepienie uszek:)

    Bałwanki z Goplany są bardzo smaczne, ostatnio odkryłam je w jednym supermarkecie:)

    Upolowałaś piękne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma zmiłuj, tata ma urodziny i imieniny ;)

      Usuń
  27. Piekny worek Mikolaja:)
    Tez zauwazylam dzisiaj spadek, a tu prosze porzadki blogspota i google:) Fajnie zmieenilas layout

    OdpowiedzUsuń
  28. no ładne rzeczy :)) trzeba się nagrodzić za przedświąteczne zapieprzanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam dokładnie ten sam lakier Wibo, dorwałam go na "cena na do widzenia" i po kilku użyciach poleciał z hukiem do śmieci. Bardzo nietrwały i bardzo długo schnął, wiecznie kończyłam z rozbabranymi paznokciami. Nie polecam. Z tych najtańszych moimi ulubieńcami są lakiery Smart Girls Get More :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sprawdź czym jest regeneracja silnika hydraulicznego - Naprawa pompy hydraulicznej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz