Prezenty na Mikołajki od Cera Plus - konkurs!



Już w ostatnim wpisie obiecałam Wam prezenty od Mikołaja - słowo się rzekło, więc oto i konkurs ;). Zwycięzców będzie troje, a wygrać można jeden z zestawów kosmetyków Cera Plus. W każdym z nich znajduje się jeden produkt wybrany przeze mnie: Krem z wysoką ochroną przeciwsłoneczną UVA/UVB SPF50 i 3 inne dermokosmetyki ;).

http://plusdlaskory.pl/?utm_source=kascysko&utm_medium=blog&utm_campaign=neuca


Zwycięzcy będą mogli brać nagrodę spośród zestawów:

a.    Krem z wysoką ochroną przeciwsłoneczną UVA/UVB SPF 50, skóra sucha i wrażliwa oraz Zestaw Antiaging 50+ - krem na dzień, na noc i pod oczy
b.      Krem z wysoką ochroną przeciwsłoneczną UVA/UVB SPF 50, skóra sucha i wrażliwa oraz Zestaw Antiaging 60+ - krem na dzień, na noc i krem pod oczy
c.       Krem z wysoką ochroną przeciwsłoneczną UVA/UVB SPF 50, skóra sucha i wrażliwa oraz Zestaw Antiagng 50+ - krem na dzień, na noc i płyn micelarny
d.      Krem z wysoką ochroną przeciwsłoneczną UVA/UVB SPF 50, skóra sucha i wrażliwa oraz Zestaw Antiaging 60+ - krem na dzień, na noc i płyn micelarny 


By wziąć udział należy pod tym postem zostawić swojego maila oraz odpowiedź na pytanie: "Kogo obdarowałabyś (obdarowałbyś) zestawem kosmetyków Cera Plus i dlaczego?".

Nie ma żadnych innych, dodatkowych wymagań ;).
Opublikowanie komentarza konkursowego jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu,z którym w pełnej formie można zaznajomić się TUTAJ. Konkurs trwa do 12.12.2015r. do godziny 23:59, a ogłoszenie wyników nastąpi w ciągu 4 dni od zakończenia ;).
  
Serdecznie zapraszam do udziału i powodzenia! :D

Komentarze

  1. Mamuśkę oczywiście ! Kobiety, szczególnie te wyjątkowo kochane i dobre mają jedną cechę wspólną- zanik zdrowego egoizmu. Mama zrobi wszystko dla dziecka, pomyśli o innych i poratuje w potrzebie, ale o sobie zapomni prawie zawsze. Jako nieco podchowane już dziecko staram się raz na jakiś czas przypomnieć jej o samej sobie i trochę porozpieszczać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetykami Cera Plus chciałabym obdarować moją kochaną mamę. Mama moja w przyszłym roku skończy 60 lat. Jej skóra potrzebuje silnego nawilżenia, do tego jest alergikiem. Przez alergię musiała zrezygnować z typowego dla niej makijażu i przestawić się na delikatniejszy. Do tego jej sucha i zmęczona skóra potrzebuje silnej regeneracji i nawilżenia. Mama jest kobietą aktywną, mimo swojego wieku i przebytej ostatnio operacji wciąż ma w sobie pełno siły i energii i chciałabym, żeby jej skóra też to odzwierciedlała,

    Wybieram zestaw d.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)
    Ja zestawem kosmetyków obdarowałabym moją Mamę. Jest to kobieta bardzo zadbana, którą nawet udało mi się przeciągnąć na Jasną Stronę Mocy w kwestii dobierania kosmetyków pod względem składu :) Niestety nie zawsze stać ją na zakup pełnego zestawu dobrych składowo produktów...Taki zestaw na pewno by ją ucieszył i byłby przez nią dobrze spożytkowany :)
    Mój mail: iwonkaleks@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obdarowałabym moją siostrę która jest w ciąży i bardzo narzeka teraz na stan swojej skóry. Kosmetyki Cera Plus maja świetny skład i na pewno pomogłyby jej w opanowaniu cery w tym odmiennym stanie:) Siostra nie ma teraz siły i czasu szukać stosownych kosmetyków dla siebie a taki prezent na pewno sprawiłby jej ogromną przyjemność. A jak wiadomo, szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko-i zyskamy podwójną radość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zwróciłaś uwagę, że to kosmetyki 50+ i 60+? :)

      Usuń
  5. Mamę oczywiście :) Co prawda jest tak piękna, że służy jej nawet krem Nivea, przez lata będący dla niej jedynym kosmetykiem "do wszystkiego". Tę samą Mamę, która maseczką potrafi umyć twarz, a zamiast szamponu użyć odżywki, bo "nie doczytała" ;) Taki idealnie dobrany dla niej zestaw to szansa na porządną i przemyślaną pielęgnację. I na pewno pokocha szatę graficzną - opakowania "na bogato" wzbudzają w niej odruch ucieczki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze zanim przeczytałam pytanie, pomyślałam, że jeśli jakimś cudem wygram, podaruję mamie zestaw Antiaging 50+ ;) Jest to zabiegana kobieta, która ciężko pracuje żeby utrzymać dom. Nie ma czasu ani pieniędzy, żeby o siebie porządnie zadbać, a jej wiek również robi swoje. Dlatego myślę, że byłby to dla niej świetny gwiazdkowy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią spróbuję!
    Można powiedzieć, że konkurs spadł mi z nieba... Zestawem z największą chęcią obdarowałabym moją ukochaną mamę, która ma dziś urodziny. Akurat skończyła 50 lat, więc zestaw 50+ byłby dla niej idealny. Niestety z powodów finansowych byłam jedyną córką, która nie obdarowała jej prezentem :(. Wiem, że ona się nie gniewa, lecz mi jest strasznie przykro... Chciałabym sprawić jej taki prezent - spóźniony od serca :).
    e-mail: edyta_to@wp.pl

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obdarowałabym oczywiście Mamę, która ma wrażliwą, naczynkową skórę i niestety wierzy tylko lekarzom, aptekarzom i etykietom, i jest przekonana, że musi używać jedynie dermokosmetyków ;)
    E-mail: mojemoje7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki prezent wręczyłabym mojej wspaniałej Mamie, która od zawsze robi wszystko, żeby mi oraz całej naszej rodzinie żyło się jak najlepiej, a sama zapomina o siebie zadbać... Nigdy nie była nawet w salonie kosmetycznym czy w spa, dlatego myślę, że taki prezent wywołałby na jej buzi wielką radość;)

    e-mail: gliceryna00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezent dałabym mojej mamie, to cudowna kobieta, kiedyś bardzo dbała o siebie, ale z wiekiem trochę przestała zauważać swoją płeć i często widzę, że jest jej coraz bardziej wszystko jedno. Jak sobie przypomni, to użyje kremu, jeżeli nie.. to nie. Myślę, że gdyby dostała taki prezent, przypominałby jej o studiującej daleko córce i może czerpałaby trochę radości z pielęgnacji swojej ekstremalnie suchej cery z problemami w okolicach oczu.


    3elizka4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mama to najbliższa mi osoba. Zestaw podarowałabym właśnie jej. Dlaczego? Mama nigdy nie myśli o sobie. Swoje potrzeby odkłada na dalszy plan. Jestem na studiach i wiem ile mama musi poświęcić, abym mogła się uczyć. Chciałabym zrobić jej wyjątkowy prezent na święta i wydaje mi się, że byłaby zachwycona takim upominkiem. Może ten prezent przypomniałby mamie, że warto o siebie dbać i poświęcić trochę czasu samej sobie. Na pewno wywoła uśmiech na jej twarzy, a to jest przecież najważniejsze. Mój e-mail: marta2580@onet.eu.
    Ps. Wszystkiego najlepszego z okazji Mikołajek <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście sprezentowałabym je Mamie! Zgodnie z moją dziecięcą maksymą - „nie chcę być ładna, chcę być taka jak Mama” - muszę zadbać o to, by jeszcze przez długi czas prezentowała się jak najlepiej ;-). Warto przy okazji zwrócić uwagę na kwestię genów! Jeżeli odpowiednio zadbam o Mamusię, to sama sobie poprawię samopoczucie (uff, skoro ona w tym wieku nie wygląda jeszcze tak strasznie staro, to może ja też tego uniknę!) i uchronię się od depresji. Każdy chciałby wyglądać młodo i świeżo niezależnie od wieku.
    A tak naprawdę, to podarowałabym jej ten zestaw, bo... po prostu bardzo ją kocham :-)
    mail: erroay@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby udało mi się wygrać w konkursie, prezent dałabym mamie. Nie jestem przez to oryginalna, bo prawie wszystkie moje poprzedniczki również chciałyby obdarować nim swoją rodzicielkę. Moja jednak, przez to że swoją pracę wykonuje w domu przestała dbać o siebie tak jak kiedyś. Mówi że" nie wychodzę do ludzi to komu mam się podobać, ojciec nadal widzi we mnie tę szaloną 18 " dodaje z błyskiem w oku. Ja chciałabym aby zrozumiała,że należy dbać o siebie przede wszystkim DLA SIEBIE, żeby spoglądając w lustro widziała tę "szaloną 18", nie tylko tata, ale również Ona. Wersja a sprawiłaby że jej sucha skóra nabrałaby blasku, a podkrążone i zmęczone oczy zobaczyły jak naprawdę jest piękna.

    joana7and7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja także podarowałabym zestaw mamie. Siła jest kobietą i moja mama ma tę kobiecą siłę, trzeba by teraz tylko wydobyć z niej trochę naturalnego piękna. Myślę, że kosmetyki w takim zestawie sprawiłyby jej nie lada niespodziankę i z przyjemnością używałaby ich widząc jak każdego dnia jej skóra promienieje. Poza tym moja mama to kobieta morza. Mieszka tam i często chodzi na spacery brzegiem morza, więc krem z filtrem stałby się w końcu stałym elementem w jej pielęgnacji.


    Puta-madre@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestawem obdarowałabym moją mamę która po chemioterapii ma problem z cerą.

    2001oliwia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Obdarowałabym tym zestawem moją ukochaną Babcię. Wychowała mnie i mojego brata, bo rodzice pracowali do późna, żeby nas utrzymać i zebrać pieniążki na zakup własnego kąta. Zawsze wspiera Nas w chwilach zwątpienia: Mamę gdy robiła zaocznie studia pracując i ze mną na ręku, mnie w mojej nauce, brata w marzeniach o studiach. Zawsze sugerowała mi, żebym poszła na studia związane z moja pasją, a gdy się bardzo mocno potknęłam w edukacji, była za mną. Jest bardzo inteligentną kobietą - mimo prawie 70 lat uwielbia oglądać filmy popularnonaukowe, czytać książki, a nawet nauczyła się obsługi komórki i komputera. Zawsze jest zadbana, każde wyjście poprzedza użyciem perfum i szminki. Jest dla mnie wzorem i jestem najdumniejsza wnuczką z posiadania takiej Babci. Chciałabym obdarować ją tak dobrymi prezentami, a jako studentka muszę liczyć się z pieniążkami.

    Chciałabym obdarować ją zestawem b.
    Patryniabarbis@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. To pewnie zabrzmi egoistycznie, ale zestaw Cera Plus podarowałabym samej sobie. Mimo młodego wieku, problemy ze skórą dość mocno dają mi się we znaki, szukam więc różnych rozwiązań i nie waham się sięgać po kosmetyki z wyższej półki wiekowej. Spotykam się ze zdziwieniem wśród osób zerkających na moją półkę w łazience - jak to, masz dwadzieścia kilka lat i używasz kremów 40/50+? Nie boisz się? Co zrobisz później? Zawsze wtedy uśmiecham się i mówię, że bardzo chwalę sobie używanie tego typu kosmetyków, choćby przez kilka miesięcy. Do tej pory skóry mi wypaliło, zmarszczek nie przybyło, oznak uczulenia nie zanotowałam. Kusi mnie, by kontynuować tego typu pielęgnację, zwłaszcza w najbardziej problematycznej okolicy oczu. Nie od dziś wiadomo, że lepiej zapobiegać, niż leczyć :-) Staram się słuchać sygnałów, które wysyła mi moja skóra, a skoro widzę pozytywne rezultaty działania kosmetyków "dla starszych pań", jak niektórzy je określają, to z chęcią położę kolejne produkty z napisem 60+ na mojej łazienkowej półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam o mejlu: malutka.zakupocholiczka@gmail.com

      Usuń
  19. Ja za to zestawem Cera Plus obdarowałabym... mojego tatę! Wierzę, że koniec końców przekonałabym go do pielęgnacji skóry, bo naprawdę ma z tym problemy - z pielęgnacją, nie ze skórą. Mało kto wierzy, że jest grubo po pięćdziesiątce, gdy na niego patrzy, prawie że nie ma zmarszczek, a przynajmniej większość uważa, że bliżej mu do pięćdziesiątki, niż sześćdziesiątki, jak jest naprawdę. Niestety, każdy zestaw rzucony jest przez niego w kąt, nie potrafi się przekonać do używania kosmetyków, jednak ostatnio ciągle narzeka, że czas kupić jakiś porządny krem... może tym razem Cera Plus zdziałałaby cuda? Ja w to wierzę, a dla całej rodziny byłby to Christmas Miracle. Pozdrawiam!

    mój mail: kmiechanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Podarowałabym kosmetyki mojej najlepszej przyjaciółce - MAMIE

    oxygenic@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać dlaczego?
      Bo jest zadbaną kobietą i lubi testować nowinki kosmetyczne aby jak najdłużej zachować dobry stan skóry.

      Usuń
  21. Mojej najlepszej przyjaciółce - MAMIE.
    UZASADNIENIE powyżej.

    oxygenic@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Podzieliłabym się zestawem z mamą ;)
    wiedzminkaciri@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zestaw kosmetyków podarowałabym na pewno mojej cioci :). Pamiętam, gdy jeszcze mieszkałyśmy razem, jak po całym sobotnim sprzątaniu wspólnie siadałyśmy wspólnie przy stole, malowałyśmy paznokcie, ciocia przeglądała swoją kosmetyczkę, piłyśmy razem herbatę i kawę i paplałyśmy o babskich sprawach. Pomimo dużej różnicy wieku zawsze się dobrze dogadywałyśmy i czułam, że ciocia rozumie moje rozterki. Ciocia na pewno doceniłaby prezent ode mnie - zawsze sobie ceni to co jej polecę do pielęgnacji i jeszcze nigdy nie zdarzyło się bym poleciła jej bubla ;). Do tego ciocia to istna testerka produktów i wcale nie boi się nowości rynkowych, o czym przekonałam się, gdy udało mi się namówić ją nawet na mikronakłuwanie skóry ;) - obie wyglądałyśmy po zafundowanym zabiegu jak indianki, ale niezmącona wiara w przyszłe efekty i wieczną młodośc inspirowała nas do dalszych eksperymentów ;) . Czuję, że taki podarunek na pewno sprawiłby jej dużą przyjemność, a bardzo chciałabym okazać jej wdzięczność i pokazać jak ważną jest dla mnie osobą :).

    e-mail: fatimula@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja z pewnością obdarowałabym mamę, która ostatnio bardzo rzadko ma "wolne środki" żeby kupić coś dla siebie. Wiem, że na pewno by się ucieszyła, a jej uśmiech jest dla mnie najważniejszy na świecie.

    dzezabells@onet.eu

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam utrudnione zadanie bo chętnie obdarowałabym mamę, jednak moja ma 36 lat, więc te kosmetyki jeszcze nie są dla niej. Mimo tego biorę udział bo mogę sprawić radość mojej ponad 50-letniej babci. Z takiego prezentu od wnuczki z pewnością by się bardzo ucieszyła, szczególnie gdy dałabym go jej na święta. ;)
    mail : wlosovelove@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie będę oryginalna - zestaw 60+ podarowałabym mojej mamie, która niedługo będzie obchodziła te trudne dla każdej kobiety okrągłe urodziny ;) Dorastała w czasach, gdy dzieci częściej biegały boso po ściernisku niż siedziały przed telewizorem, w młodości z kosmetyków znała tylko krem nivea (stosowany jako "zabezpieczenie" od słońca), w wieku, w którym ja martwiłam się pierwszymi zmarszczkami, ona miała zmartwienia znacznie poważniejsze - jak samej wychować maleńką córeczkę i podołać pracy na dwa etaty bez umiejętności bilokacji i wydłużania doby do co najmniej 36 godzin. Teraz, po latach ciężkiej pracy osiągnęła zawodowy sukces, a półki w sklepach uginają się od produktów, o których 30 lat temu mogła tylko pomarzyć, więc z radością dziecka w Disneylandzie nadrabia kosmetyczne zaległości, w czym bardzo ją wspieram. Cery mogłaby jej pozazdrościć niejedna 50-latka, jest daleka od obsesji na punkcie młodego wyglądu, ale wiem, że w głębi duszy chciałaby w lustrze jak najdłużej widzieć tę energiczną, obdarzoną młodzieńczym urokiem kobietę, którą ciągle się czuje.

    kingabl.83@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zestawem b obdarowałabym moją Babcię, której posypało się zdrowie i po Nowym Roku będzie musiała poddać się operacji wszczepienia zastawki w zastawkę (obecna uległa zwapnieniom i są z nią straszne problemy). Babcia też bardzo podupadła psychicznie (fizycznie jest w stanie tragicznym) i myślę, że taki upominek, wręczony przez wnuczkę rozjaśniłby ją choć na chwilę...
    lady.aleksandra21@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zestaw oddałabym mojej... przyjaciółce, która mimo że jest w młodym wieku, to z pewnością z chęcią by go przetestowała (bo jak wiemy, trzeba patrzeć na składy, a nie opisy ;) ). Moja przyjaciółka żyje na własną rękę, mimo że studiuje dziennie pielęgniarstwo to postanowiła jeszcze iść do pracy. Jednak stać ją tylko na niezbędne wydatki i takie urozmaicenie w jej niezbyt rozbudowanej pielęgnacji cery z pewnością byłoby dla niej bardzo ciekawym doświadczeniem.
    Mój email: o.dzimitko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Taki prezent chciałabym sprawić mojej Mamie. Widzę, że zawsze jest jej żal wydawać pieniądze na pielęgnację, bo jest tyle innych wydatków. A tak mogłabym ją trochę rozpieścić. I tak planuję na gwiazdkę kupić jej jakieś fajne i dobre kosmetyki, coś do pielęgnacji i coś z kolorówki, bo Mama sama sobie raczej nie kupi:-) annagrazawska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja ten zestaw podarowałabym na Święta partnerce mojego taty. Jest to miła i sympatyczna osoba i z pewnością zasługuje na taki prezent. Stosuje ona tylko kosmetyki firmy Avon, chciałabym jej więc pokazać, że dermokosmetyki mogą lepiej służyć jej cerze. Myślę, że zachęcę ją tym do stosowania kosmetyków o lepszym składzie. Tym bardziej, że cena kosmetyków Cera Plus jest stosunkowo niska, więc jeśli kosmetyki przypadną jej do gustu, to bez dużych strat dla portfela, będzie mogła dalej ich używać. :)
    diorek93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Obdarowałabym Mamę- bo Mama jest tylko jedna i należy o Nią dbać ;)
    masstema@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Teściową :D
    curlylili@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zestawem fantastycznych kosmetyków Cera Plus chciałabym obdarować babcię. Babcia jest piękną i energiczną starszą Panią, która mimo zasłużonej emerytury, zamiany ogródka wrzywnego na trawnik, odchowania dzieci i wnuczki oraz pomocy zewsząd jest niesamowicie zarobiona i nigdy nie ma czasu dla siebie. Ciągle gdzieś biega i coś robi. A to rosół trzeba nastawić, a to kotka nakarmić. Niestety na pielęgnację nie starcza już czasu. W związku z tym jej skóra nie jest w najlepszym stanie, a przecież mogłoby być zdecydowanie lepiej. Dlatego myślę, że obdarowanie jej kosmetykami Cera Plus byłoby doskonałym bodźcem do zadbania o siebie. Sama chętnie skontrolowałabym jak jej idzie.
    Mój mail: mikolajczak.martyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. To jasne, że zestaw byłby prezentem dla kochanej mamy! Już zakupiłam jej perfumy pod choinkę, a ten zestaw byłby bardzo ciekawym uzupełnieniem. Miałam nie brać udziału, ale byłam u mamy i widziałam, że kremy się niedługo skończą, więc akurat nie musiałaby sobie kupować tylko dostałaby ode mnie albo w imieniu wnuczek (moich córeczek). Mama za 2 lata skończy 50 lat, jej skóra jest poszarzała i wiotczeje, pozbawiona blasku i "życia". Myślę, że wybrany zestaw byłby dla niej odpowiedni.

    anianiezgodka@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  35. Takim zestawem obdarowałabym swoją mamę, ponieważ wiem, że takie kosmetyki sprawiają jej radość, a sama rzadko sobie je kupuje. Jak to prawdziwa "pani domu" uważa, że są ważniejsze wydatki. Na pewno ucieszyłaby się z jednego zestawu pod choinką. :)

    malek94@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  36. Obdarować chciałabym swoją siostrę ponieważ ma cerę suchą i bardzo wrażliwą. Mimo, że jest ładna to ma kompleksy, bo ciężko jest jej znaleźć idealny zestaw kosmetyków, który by jej nie podrażnia. Jesteśmy w trakcie poszukiwań więc może akurat te by się sprawdziły :)
    martac920507@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Obdarować chciałabym swoją siostrę ponieważ ma cerę suchą i bardzo wrażliwą. Mimo, że jest ładna to ma kompleksy, bo ciężko jest jej znaleźć idealny zestaw kosmetyków, który by jej nie podrażnia. Jesteśmy w trakcie poszukiwań więc może akurat te by się sprawdziły :)
    martac920507@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej :)
    Ja bardzo chętnie dałabym taki zestaw mojej kochanej babci, która pół życia pracowała w fabryce a wolne chwile wykorzystywała na remont i utrzymanie działki robotniczej. Z tej racji nie miała dużo czasu na dbanie o siebie i pielęgnację przeciwsłoneczną. Chciałabym, aby efektem używania takiego zestawu była nawilżona cera i nowy blask w oczach, świadczący, że nawet mając już dużo lat można poczuć się jak dama i pięknie wyglądać :)
    Pozdrawiam
    Justyna
    Mój mail: thebeautyguardian@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo chciałabym obdarować moją mamę jednym z powyższych zestawów. Zależy mi (chociaz czasem wydaje mi, że jej nie bardzo) na tym, aby przekonała się do dermokosmetykow i aby lepiej zaczęła dbać o swoją skórę. W pracy często ma dużo stresu, co odbija się na jej wyglądzie. Jest dla mnie najważniejsza na świecie, chcę aby wyglądała pięknie i czuła się pięknie teraz, jak i za kilka, kilkanaście lat :) a taki zestaw na pewno przypadłby jej do gustu.

    Pozdrawiam
    Ada
    dusia288@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzień dobry :) Jest jedna osoba, której podarowałabym kosmetyki :) Moja Mama :) Jest to przecudowna osoba, która w ogóle o sobie nie myśli tylko skupia się na mnie i mim bracie oraz wnuku. Jej potrzeby schodzą na daleki plan... Jeśli ja o niej nie pomyślę to ona o sobie wcale...
    Dlatego wygrany zestaw kosmetyków podarowałbym właśnie jej, żeby choć na chwilę znalazła czas dla siebie
    mój adres: agnieszkar23@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zestaw podarowałabym swojemu tacie. Ma podobnie jak ja cerę wrażliwą i naczynkową, ale bardziej niż ja narażony jest na wszelkie niedogodności z tym związane. Szczególnie, że ja o swoją dbam, a tata wciąż nie widzi potrzeby zadbania o nią mimo że coraz częściej głośno na nią narzeka. Tata nie dość, że byłby zmuszony do rozpoczęcia pielęgnacji, która bardzo by mu pomogła (szczególnie krem z filtrem), to jeszcze mam nadzieję, że dałby mi je wypróbować. Przy okazji pokazałby wszystkim odwieczne prawdy: kosmetyki pielęgnacyjne nie są tylko dla kobiet, opisy kosmetyków nie są najważniejsze, a składy oraz zadbana skóra to wielka radość i zdrowie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o mailu: zakreconekolko@gmail.com :)

      Usuń
  42. Ja obdarowałabym... Teściową :)Mama mojego męża jest kobietą o wielkiej pogodzie ducha, jednak ze względu na problemy zdrowotne ma również problemy ze skóra, więc kosmetyki dobre jakościowo i "funkcyjnie" kosmetyki były by wybawieniem :) Skóra Mamy na zmianę przesusza się i przetłuszcza, a na dokładkę jest dość wrażliwa. W wieku 60+ dość kłopotliwe jest dobranie dobrych kosmetyków, a z marką Cera Plus miałam juz doświadczenia i jestem pewna, że te produkty były by świetne na codzień. Także, jeśli wygram, podaruję mojej Teściowej bardzo trafiony i udany prezent :)
    asia_poznan@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Obdarowałabym... siebie :D. Ale mamę też. Moja mama uwielbia kremy anty-aging (jak to mówi: "taki już wiek"), co chwilę testuje coś nowego więc zestaw na pewno by się jej spodobał. Jednak w życiu nie stosowała i nie zamierza stosować kremów z filtrem a mnie jako filtromaniaczkę taki podarunek by niezmiernie ucieszył :).
    minariko@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja obdarowałabym dwie osoby - siebie i mamę ;) Krem z filtrem byłby dla mnie, a zestaw Antiaging 60+ dla mojej mamy. Dlaczego? No cóż, moja mama filtrów i tak nie używa i nie będzie, bo przecież po co nakładać jeszcze jeden krem i tak męczyć skórę? (że niby ja męczę ;) Ale dobrze, że krem na dzień z zestawu ma chociaż te SPF15. I ogólnie ładne składy - olej arganowy, ujędrniające algi, witaminy (C,E, B5), łagodząca alantoina, kwas hialuronowy (chociaż mogłoby go być więcej).
    Jest to zestaw b, mój mail: malgorzata.poloczek89@gmail.com
    Fajnie, że jakiś konkurs bez FB ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wyróżnię się z tłumu i również wybiorę moją kochaną mamę. Jest to osoba bardzo ważna w moim życiu i chciałbym dla niej wygrać jeden z zestawów.
    Chciałbym sprawić aby zawitał uśmiech na jej twarzy, z takim zestawem na pewno mi się uda ! :)

    Pozdrawiam
    Grzegorz.zkp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. isthemagic@gmail.com
    Kogo?! Mamuśkę! Tylko i wyłącznie, aby mogła coś innego spróbować, a nóż jej nie będzie szkodziło jak wiele innych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  47. Zestawem obdarowałabym moją mamę, która ma wrażliwą skórę. Doceniłaby z pewnością krem pod oczy. Firmy nie zna, więc z przyjemnością by przestestowała te kosmetyki.
    Zestaw b byłby idealny.

    Mój mail : bnj7713@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz