2+2 gratis w Rossmannie: Zachowaj energię lata! Produkty do włosów ;)



To już jutro! W dniach 20-29 sierpnia w Rossmannie odbędzie się kolejna akcja pod hasłem "Zachowaj energię lata!", w trakcie której będziemy się mogli zaopatrzyć w kosmetyki z mojej ulubionej kategorii, jaką jest pielęgnacja włosów ;). Więcej informacji o akcji znajdziecie TUTAJ. Wrzuciłam już także dwa inne zestawienia: produktów do pielęgnacji ust (KLIK!) i paznokci (KLIK!) - zapraszam do rzucenia okiem na moich faworytów ;).


Ponownie zaplanowałam dzisiaj rozszerzenie list, które już kiedyś stworzyłam: odżywki (KLIK!), maski i odżywki (KLIK!) ;). Stworzone przy okazji innych akcji nadal się nie zdezaktualizowały ;). Przy okazji pielęgnacji włosów będziemy mogli zakupić także olejki, takie jak Babydream, Loton czy Alterra, które serdecznie polecam (zestawienie znajdziecie TUTAJ). Recenzje olejków Loton i Alterra także znajdziecie odpowiednio TUTAJ i TUTAJ ;).

Czas jednak na nowości w moich prywatnych rankingach ;).

Intensywna kuracja do włosów suchych i zniszczonych Isana Oil Care


Zmiana opakowania na słoiczek na szczęście nie wpłynęła negatywnie na działanie zawartości ;). Pełną recenzję znajdziecie TUTAJ, ale powiem w skrócie: świetny produkt w niskiej cenie ;).

Ultraplex Joanna


Podchodzę do tego zestawu jak pies do jeża od dłuższego czasu, jednak moje zainteresowanie jego działaniem nie spadło. Trochę odrzucała mnie cena, ale przy okazji promocji całość wyjdzie już znośnie ;).

Maski Garnier Fructis Hair Food


Do włosowych produktów Garnier mam mieszany stosunek, ale maski Hair Food wyglądają naprawdę nieźle. Zapowiada się coś odżywczego, mocno treściwego i być może dociążającego ze względu na mocno emolientowe, olejowo-dociążające składy. 

Produkty Schwarzkopf Beology


Zrobiło się nieco profesjonalnie ;). Emolientowo-kondycjonująca baza z filmformerami (w tym z silikonami) wzbogacona ekstraktami i proteinami może się nieźle sprawdzić na włosach wymagających solidnego, codziennego zabezpieczenia przed czynnikami zewnętrznymi. 

Eh, wyczuwam, że już po północy dzisiaj wrzucę sporo dobra do koszyka ;). A jak u Was? Listy zrobione? ;)

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Szkoda, że mój portfel nie jest tak entuzjastycznie nastawiony :D

      Usuń
  2. Ja wzięłam same maski do twarzy, bo produktów do włosów mam zapas :D W tym dwie maseczki Garniera, tę bananową i papajową <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za polecenie tych produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciąż nie wiem, czy skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a co z O'Herbal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O'Herbale są w jednym z zalinkowanych wpisów, a jak wspomniałam - nie chcę się powtarzać ;)

      Usuń
  6. Kojarzę tą markę :D jedne spośród lepszych kosmetyków jakich używałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pare promocji wpadlo mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bananową maskę mam,świetna :D Kupiona wcześniej,a z promocji Rossmanna jeszcze nie skorzystałam i na razie dumam co wziąć bo skorzystać muszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten uczuć, kiedy wchodzisz o poranku w internety i wiesz, że czeka cię shopping ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie spróbować tej bananowej maski!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też skorzystałam, nie mogłam się oprzeć i kupiłam same nowości ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za polecenie:) mam juz w planie Fruits hair :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Schwarzkopf Beology tak elegancko kusi... ale już się obkupiłam w odżywki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio znowu wróciła ta promocja do Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna promocja. można zrobić zapasy w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz