TAG: Powrót do świata bajek.





Zostałam jakiś czas temu podwójnie otagowana przez M.inę oraz Łojotokową Głowę, za co bardzo Wam dziewczyny dziękuję :*

1. Napisz kto cię otagował, zamieść baner tagu i zasady.
2. Odpowiedz na pytania:
a) Jakie bajki oglądałaś w dzieciństwie lub czytali Ci rodzicie, i które wywarły na Tobie największe wrażenie?

Czarodziejkę z Księżyca! Gumisie, Smerfy, Myszkę Mickey, Kaczora Donalda, Strusia Pędziwiatra ;) Co do czytanych to na pewno Kopciuszek i Czerwony Kapturek ;)


b) Jaką postacią z bajki chciałaś, bądź chcesz być i dlaczego?

Zawsze chciałam być Czarodziejką z Księżyca ze względu na jej nadludzkie moce oraz ciuchy xD A, i podobały mi się ich długie włosy <3

c) Z którym bajkowym bohaterem zżyłaś się w dzieciństwie najbardziej i dlaczego?

Byłam HarryPotteromaniaczką. Ta seria niesamowicie mnie wciągnęła, a poza tym każdy chce czasem uciec w świat magii ;)Idealnie trafiała w moje dorastające nastroje ;)



P.S. Jestem posiadaczką licencjatu z chemii ;)

Komentarze

  1. Ja czuję nostalgię za Atomówkami;p Publicznie, na Twoim blogu, Kasiu, gratuluję Ci zdania:))

    Pan z Całką;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam cały strój sailor moon:)no i miałam obsesje na punkcie Harrego Pottera:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, ja zawsze chciałam być Czarodziejką z Jowisza! :D

    gratuluję również :))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! Też uwielbiałam Czarodziejki z Księżyca:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz