Malinowo z lekkim rozczarowaniem

Mam kilka odcieni lakierów do paznokci, do których ciągnie mnie bardziej: około-czerwone i około-niebieskie ;) Dziś przedstawiciel tej pierwszej grupy: L.A. Colors Color Craze NP 459 Sparkling Fuchsia.

Kolor w buteleczce to jaśniutka malinka z żółto-srebrno-niebieskimi, delikatnymi drobinkami - na paznokciach efekt jest odrobinę ciemniejszy. W opakowaniu ujął mnie za serce z całej siły jednak na paznokciach już mniej - ale trochę w tym mojej winy :P

Opakowanie kryje 13 ml produktu, za którego zapłaciłam na Allegro 1,99 zł swego czasu (wiem, że teraz bardzo ciężko je dorwać). Design jak w przypadku innych lakierów L.A. - bardzo profesjonalne, ładne, z matową rączką i pędzelkiem jak dla mnie o idealnej grubości i długości.

Na paznokciach mam 3 warstwy i śmiało mogłabym ich nałożyć jeszcze ze dwie, a i tak Kraków pewnie byłoby przez nie widać :P Jednak gdybym nałożyła pod spód mleczną bazę lub lakier podkładowy to nie miałabym tego problemu - mądry Polak po wykopkach :P
Schnie naprawdę szybko mimo tylu warstw i jest megatrwały - po 4 dniach nie było widać na nim żadnych uszkodzeń.

Na przyszłość pamiętać o podkładzie - i będę w pełni zadowolona ;D



Komentarze

  1. Faktycznie nie zachwyca. Wolę gładkie kolory, bez drobinek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię drobinek, zawsze mam problem z ich zmyciem

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety do mnie też nie przemówił kolor, ale jakbym sięgała po jakiś ich inny kolor to będę pamiętać o mlecznej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie ten wymaga bazy, na razie więcej problemów nie miałam ;)

      Usuń
  4. A ja lubię drobinki, ale takie subtelne. Jaka cena- o ja Cię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyłka nie urywa, tym bardziej jeśli tyle warstw trzeba:P U mnie maksymalnie 2, więcej nie mam nerwów żeby nakładać:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba taki nie do końca dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli tyle się trzyma na paznokciach to ja go chcę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki lekko żelkowy, no nie?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz