Winny welur ;)

Dobra czerwień nie jest zła, poza tym jest kolorem ponadczasowym, jeśli chodzi o paznokcie - niestety, zwykle lakiery w tych odcieniach nie są zbyt trwałe. Jak było w tym wypadku?

Lakier Lambre Sense of Elegance Winny Welur nr 5 to ładna, nasycona czerwień z drobniutkimi, nienachalnymi drobinkami - w buteleczce jest mocno perłowy, ale na paznokciach efekt inny ;). Do momentu wypróbowania tego koloru uważałam, że najpiękniejsze czerwienie to te kremowe, jednak moje zdanie zmieniło się od pierwszego wejrzenia paznokciowego - został moim czerwonym ulubieńcem ;)

Opakowanie zawiera 8 ml lakieru w cenie 12,90 zł.  Buteleczka jest kwadratowa, bardzo elegancka - mimo, że złote akcenty są nie do końca w moim guście to idealnie komponuje się z napisami i nawet... tym kolorem lakieru ;) Pędzelek jest wąski, dobrze przycięty, wygodnie trzyma się w dłoni i bezproblemowo się nim maluje.

Trwałość: odprysków brak, po 4 dniach ścierały się końcówki.





Podobają mi się kolejne odcienie :P

Komentarze

  1. ooo, czyli to nie tylko moje wrażenie, że czerwienie są mniej trwałe? :) Dobrze wiedzieć :)
    ale prezentowany odcień jest zdecydowanie nie dla mnie...

    pozdrawiam
    Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka około-czerwonych kolorków i wszystkie mają niższą trwałość niż inne kolory tych samych firm ;)

      Usuń
  2. mnie bardzo się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi nie przypadł do gustu niestety. nie moj odcien :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz