2+2 gratis na pielęgnację twarzy w Rossmannie: peelingi

Kolejną kategorią kosmetyków, którą w ramach promocji na pielęgnację twarzy zakupimy taniej w Rossmannie od 21 maja 2019 w ramach akcji 2+2 gratis są peelingi do twarzy. Podrzuciłam Wam już aktualizację żeli i pianek oczyszczającychtoników i płynów micelarnych.


W przeszłości podrzucałam Wam już różnorakie, rossmannowskie typy zakupowe:

Maseczki i kuracje

Bez peelingu nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacyjnej egzystencji z tłustą, skłonną do zanieczyszczenia skórą. Zwykle wybieram peelingi enzymatyczne lub gommage (np. absolutnie cudowny peeling Balance T-zone Floslek <3), jednak czasami sięgam ten po wersje mechaniczne. Poniżej znajdziecie uzupełnienie listy peelingów wartych uwagi w Rossmannie o nowe pozycje - pierwowzór znajdziecie TUTAJ ;).

Isana Egg White Peeling z białkiem jaja


Jego pełną recenzję znajdziecie TUTAJ. Mechaniczny zdzierak o fajnym składzie i zacnym efekcie złuszczania zadowoli niejednego użytkownika ;).

Peelingi Neutrogena


Mechaniczne propozycje Neutrogeny także mogą pozytywnie zaskoczyć - delikatne środki myjące wzbogacone ekstraktami roślinnymi, kwasami AHA i BHA oraz nawilżaczami (np. kwasem hialuronowym) sprawiają bardzo pozytywne wrażenie. Również Neutrogena poprawia swoje składy w dobrym kierunku ;).

Peelingi Lirene


Mechaniczne i enzymatyczne - wszystkie wyglądają całkiem nieźle składowo, a przy wersjach drobinkowych możliwy jest wybór mocy ścierania poprzez wybranie poziomu ziarnistości. Jestem bardzo na tak ;).

Peelingi Perfecta


Perfecta wypuściła naprawdę fajną linię peelingów do każdej cery, w której pojawia się także wersja enzymatyczna - zamierzam przynieść ją do domu jeśli tylko będzie dostępna. To chyba najlepsza recenzja składu :D.

Jakie peelingi do twarzy rządzą w Waszych łazienkach? U mnie obecnie Floslek i Isana Egg White <3

P.S. Mam dla Was również 4 zestawy kosmetyków Alterra do zgarnięcia w akcjach na FB i IG - zapraszam!

Komentarze

Prześlij komentarz