Majowa promocja w Rossmannie: 2+2 gratis na pielęgnację twarzy!

Jeszcze nie minęły echa ostatniej akcji promocyjnej drogerii Rossmann dotyczącej kosmetyków kolorowych (moje łupy znajdziecie w tym poście), a już zapowiada się jeszcze lepsza wyprzedaż (przynajmniej dla mnie ;)). Od 21 maja w promocji 2+2 gratis kupimy kosmetyki do pielęgnacji twarzy.

Rossmann promocja maj 2019

Promocja będzie jednorazowa i obejmie jedynie członków Klubu Rossmann, a wspomniane cztery produkty muszą różnić się kodami kreskowymi - wtedy dwa najtańsze otrzymamy gratis. Lista produktów objętych promocją zapewne pojawi się tuż przed jej rozpoczęciem. 

Jeśli dobrze pamiętam, to rok temu w maju odbyła się analogiczna akcja - ba, nawet znalazłam odpowiedni wpis o niej ;). Czy macie zrobione już wishlisty zakupowe? A może totalnie Was ona nie interesuje? 

Jeśli jednak jesteście w tej pierwszej opcji lub się wahacie co do udziału, to może moje zestawienia wartych uwagi kosmetyków do pielęgnacji twarzy z Rossmanna pomogą Wam w decyzjach zakupowych. Oto i one:


Czy skorzystam z promocji? Na pewno :D. Ostatnio chyba zbyt mocno postawiłam na pielęgnację włosów (to chyba efekt bardzo owocnej wizyty u fryzjera i farbowania Cassią), więc twarzy też przyda się dopieszczenie jakąś fajną maską :D.

Do twarzowej promocji w Rossmannie jest jeszcze sporo czasu, ale wcześniej (11-15 maja 2019) w promocji 1+1 gratis zakupimy produkty Venus Nature, w której znajdziemy sporo surowców kosmetycznych dostępnych od ręki, bez potrzeby zamawiania ich przez internet. 



Może dla niektórych z Was będzie to pierwszy krok do samorobionego kosmetyku? ;)

Komentarze

  1. Ja na pewno tym razem skorzystam z promocji i może i te kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie niczego nie potrzebuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, w przypadku kosmetyków chyba nie istnieje u mnie taki stan ;)

      Usuń
  3. Kasiu lakiery gęstnieją mi dosyć często (pewnie dlatego, że przez cały rok mam w domu ciepło, co najmniej 24st w pokoju, latem 30 i nie idzie tego niczym zbić) i zastanawiam się czy mogę je rozrzedzać ipa na zapas, czy każdy egzemplarz tuż przed użyciem?
    Tym bardziej że mam wrażenie, że jak je rozrzedzę to one po niedługim czasie znowu gęstnieją do stanu wyjściowego...
    Trzymam je w pudełku po butach w szafce, także mają ciemno, dokładnie zakręcam. Jedyne co mi przychodzi do głowy to właśnie ciepłota w mieszkaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tuż przed użyciem Blondynko - każde takie rozrzedzenie jednak odbiera trochę właściwości lakierowi ;)

      Usuń
  4. Cieszy mnie ta promocja, z poprzedniej na kolorówkę nie skorzystałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu mam pytanie, ponieważ mam chętkę na skorzystanie z tej promocji ;-) A w sumie to 2: czy w pielęgnacji twarzy warto postawić na całą serię z jednej firmy? Chodzi mi o krem, serum, i krem pod oczy. I drugie pytanie czy spotkałaś się może z serią Biotanique korean beauty? Bo zastanawiam się nad Bielendą, Biotanique lub Perfecta fenomen C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem zwolennikiem ani przeciwnikiem tego podejścia - sama wybieram do swojej pielęgnacji kosmetyki pojedynczo, bez zwracania uwagi, czy znajdują się w jednej serii. Jeśli się uda i wszystkie kosmetyki mam z jednej to miło, ale nie jest mi to potrzebne ;). Organoleptycznych doświadczeń z Biotanique (jeszcze) nie mam :(

      Usuń
  6. Bardzo Ci dziękuję :-) Jakoś tak zastanawiałam się czy te serie się uzupełniają.

    OdpowiedzUsuń
  7. https://gazetkipromocje.pl/rossmann/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz