Pokusiło :P

Ciężko wyjść w miasto, by czegoś ze sobą nie przynieść kosmetycznego :P No więc cóż, zobaczcie, co przytargałam ze sobą znów:P


Żel do włosów Bielenda bardzo mocny z rzepą - jeden z moich stylizatorów, używany w połączeniu z Isaną męską czarno - pomarańczową, nie zamierzam się z nim rozstawać (5zł).

2 x żel do higieny intymnej Facelle Sensitive z Rossmanna - ulubione myjadło do włosów, dopóki znów nie spróbuje innej perełki :P (4,99 zł/szt.).

Serum do ust Sensitive Eveline - moje usta są suche zawsze, a obietnica producenta dotycząca zwiększonego nawilżenia już po 7 dniach podziałała na mnie jak wabik (5,69zł).

Zmywacz do paznokci Chameen - skusiła mnie pojemność i cena (2,89zł).

Dwa lakiery do paznokci Miyo z serii Mini Drops - takich kolorków jeszcze nie miałam, a za 3,49 zł za buteleczkę grzech nie brać :P

Możecie dawać mnie za przykład rodzinom, że z Wami nie jest jeszcze tak źle :P

P.S. Doradzi mi któraś z Was eyeliner w kolorze fioletowym?



41 komentarzy:

  1. też kupiłam 2 butle Facelle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha a wyszłaś tylko po ser? ;)

    U mnie ta pomadka szału nie zrobiła, o wiele bardziej moje suche usta lubią moje masełka z masłem shea i jakimś olejem, szkoda że to takie niehigieniczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wyszłam w miasto w celu wybicia się z anhedonii :P

      Usuń
  3. Oj teraz i ja mam ochotę na te żele facelle w roli szamponu, może się skuszę.
    Mogłabyś pokazać jak stylizujesz włosy żelem z bielendy i isany? Aż wstyd, ale nie mam o stylizacji włosów, chyba pora to zmienić.
    Co do fioletowegm eyelinera to odradzam. Moim zdaniem nie wygląda to ładnie, ciekawsze są niebieskie i turkusowe kreski. Jednak ciekawą propozycją jest liner z essence albo sephory. A jeśli zależy Ci na wyrazistym kolorze to jedynym wyjściem jest pigment z Inglota albo kobo. Ja mam niebieski z kobo - intensywność koloru powala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymyślę coś, ale muszę zwerbować fotografa :P

      Usuń
  4. Same potrzebne rzeczy widzę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy bardzo cieszą ale po jakimś czasie i smucą :P
    JAk się zorientujemy, że wydałyśmy za dużo kasy he

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja własnie będę szła po ten żel do higieny intymnej (oczywiście też bd stosować jako szampon) tylko jest ich chyba 3 rodzaje i mysle który będzie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. facelle na dzisiejszej mojej liście zakupowej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy następnych zakupach chyba skuszę się na tą facelle

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te lakiery:) mam już 11 kolorów ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę,że nie tylko ja uległam Facelle w promocji!:DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. zakupy <3

    niestety nie doradzę Ci takiego eyelinera... ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm fioletowy ? całkiem ciekawy ale w takim ciemnym nie nachalnym fiolecie ;-) ja uwielbiam eyelinery z mysecret i do tego są taniutkie ;-) u mnie jest recenzja ale koloru brązowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wrócę to obczaję Twoją reckę, bo choruję na fiolet i już :P

      Usuń
  13. ja Facelle na razie sprawdzam, a do stylizacji mam żel mrożący z Joanny ale jak go wykończę to kupię Isanę

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chcesz mieć niezniszczalny eyeliner, którego czasem nawet zwykłe micele nie domywają to polecam essence żelowy ;) A do ust nie próbowałaś carmexa albo tisane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tisane szału nie zrobił, carmex czeka na wypróbowanie ;)

      Usuń
  15. hahahahah Facelle do stylizacji ? dlaczego ja wcześniej nic o tym nie wiedziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak widzę posty zakupowe to mam ochotę rozbić świnkę skarbonkę i wyruszyć na łowy ehh te blogi ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  17. Te pomadki z Eveline są bardzo sympatyczne i faktycznie dobrze nawilżają. Długo to Facelle jeszcze w promocji? Bo jak do jutra chociaż, to zrobię zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwsze zdanie wpisu-podpisuję się pod nim;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakupy ;D Lubię to ! ;D ja jutro mam zamiar wyskoczyć na jakieś małe zakupy .

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiem coś o tym, dzisiaj miałam w Biedronce kupić kapustę, a wyszłam z torbą kosmetyków :(

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na opinię o pomadce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ten płyn do higieny ostatnio na topie,chyba kupię skoro jest taki dobry;d
    pozdrawiam,zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że na topie, sama zrobiłam na niego modę :P

      Usuń
  23. Kupowałaś lakiery w jakiejś sieciowej drogerii czy w takiej zwykłej? Ja kupowałam je ostatnio w superpharm za 5 zł, a Tobie udało się dorwać je tak tanio! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sieć Drogerie Polskie ;)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo :) okazuje się że w Katowicach często do niej chodzę, a nawet nie wiedziałam że to drogeria z tej sieci. Właśnie przeżyłam szok! :)

      Usuń
    3. Polecam się na przyszłość ;)

      Usuń
  24. Aaaa moja mama uwielbia ten żel, ma 3 słoiczki w zapasie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. O, promocja na Facelle, grzeję do Rossmanna :) Co do eyelinera to ktoś już pisał o żelowym essence, też polecam, natomiast choćby nie wiem co nie kupuj z Avonu, bo to sama woda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon nawet nie zagrzał miejsca w mych myślach xD

      Wiesz, znalazłam w swoich zbiorach jakiś pigment no name, i całkiem niezłą kreskę uzyskałam, w wymarzonym fiolecie - jednak to kolor dla mnie :D

      Usuń
  26. facelki takie tanie :D sasasaaa trzeba się zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń

Szablon dopasowała Karolina Gie