Denko, denko, denko !

Chciałam prosić Was o trzymanie kija nade mną w projekcie denko ;)

Zrobiłam zamówienie w czwartek na ZSK i mam mocne postanowienie poprzerzedzać trochę ilość kosmetyków posiadanych przeze mnie, bo za bardzo nie mam już ich gdzie trzymać - a mam dwa "domy" - jeden na wsi, drugi w Krakowie.

Poza tym w domu czeka na mnie nieotwarta jeszcze paczka z serum do rzęs Eveline i wodą różaną Dabura oraz dwoma błyszczykami...

Nie mówiąc już o tym, że chwaliłam się już w komentarzach, że jestem właścicielką około 10 litrów odżywek do włosów :P

Tak więc no, omijam drogerie, Rossmanny, Naturie i tak dalej :P

Przyjmuję zakłady o to, ile wytrzymam :P

Komentarze

  1. Ale sama powiedz że strasznie kusi wejść do Rossmana gdy jestes obok:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio nie zawsze :P
      Ale fakt, w okolicach dnia pokazania się nowej promocji bardzo ciągnie wilka do lasu :P

      Usuń
  2. Pokaźne zapasy ;o. Dasz radę, oby jak najdłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stawiam na tydzień, bo to mój osobisty rekord (tylko dlatego że nie było sklepów w pobliżu) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze zaglądam do rossmana :) to jest silniejsze ode mnie ;d;d

    zapraszam też do nas na rozdanie !!!
    http://mode-moi-sell.blogspot.com/2012/04/rozdanie-w-stylu-marilyn-monroe.html
    warto !!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja przez kilka miesiecy nei bede kupowac kosmetykow do wlosow bo mam ich juz za duzo :D trzymam kciuki za Ciebie:) zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pocieszyłaś mnie strasznie :D To ja się martwiłam, że mam 3 odżywki do włosów i chce kupić kolejną :D a to zaledwie niecały litr :D Jutro pędzę w takim razie do sklepu :D))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem straszna, wiem :P Ale mogę narabiać jako usprawiedliwienie dla zakupoholizmu:P

      Usuń

Prześlij komentarz