TAG: Jesteś piękna!

Jesteś piękna!

Po raz pierwszy zostałam otagowana, za co bardzo dziękuję Czarownicującej :*

Więc lecimy ;)

Zasady:
1. Banerem jest Wasze ulubione zdjęcie!
2. Napisz, kto Cię otagował i podaj zasady.
3. Otaguj kilka następnych dziewczyn.
4. Podaj 5 rzeczy, które w sobie lubisz.

Moje ulubione zdjęcie, hmmm... zaraz zobaczycie, jak wyglądam - bo to moje ukochane zdjęcie, z zeszłorocznych wakacji nad morzem w Mrzeżynie. Zrobione przez moją przyjaciółkę Renię ;)
 Lubię w sobie:

- oczy - w zależności od tego, kto patrzy - w innym kolorze ;) Poza tym lubię ich kształt i to, że są duże ;)

- nogi i pupę - nigdy nic się tam nie odkłada i powiem nieskromnie - są naprawdę zgrabne :D

- WŁOSY! - ich nieobliczalność, niepokorność (cechy właścicielki:P), ale też to, że są coraz zdrowsze i lepiej się układają ;). O, i jeszcze ich nieoczekiwane rozjaśnianie/przyciemnianie z nieznanych powodów ;)

- paznokcie - wąskie, z długą płytką, równe, mocne i zadbane ;)

- lubię swój charakter, a co! ;) Jestem bardzo uczuciowa, romantyczna, roztrzepana, ale potrafię też być twardą babą i francą jakich mało ;)

Zabawę przekazuję do:



-

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Szczególnie, że ogólnie nie lubię zdjęć mojej osoby :P

      Usuń
  2. Ależ Ty śliczna! :)
    Mam pytanie odnośnie kwasu hialuronowego, robię zakupy na ZSK, a jest kilka rodzajów... ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję zawsze ten : http://www.zrobsobiekrem.pl/pl/p/Kwas-hialuronowy-1/239
      Jeśli jesteś wegetarianką, to jest jeszcze opcja roślinnego ;)
      Ultramałocząsteczkowy nie jest w niczym lepszy od nich, tylko droższy :P
      Gdybyś była z Krakowa, to zrobiłybyśmy razem zamówienie :P
      Dziękuję ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Aż zazdrość ściska jak się na Ciebie patrzy :) Taka piękna kobieta z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz