Konkurs :D

Tak, przyszedł czas i na mnie ;) Obiecałam i jest - pierwszy konkurs na moim blogu :D Ponad ćwierć tysiąca obserwatorów zobowiązuje. Mam nadzieję, że nagrody przypadną Wam do gustu ;)


Zgarnąć można:

  • odlewka Błota algowego Bingo Spa
  • słoiczek korundu kosmetycznego
  • 5 x skompresowana maska bawełniana
  • próbka spiruliny 
  • lakier Essence Be optimistic
  • żel pod prysznic Avon Reflection
  • odżywka do włosów Botanics z proteinami ryżowymi
  • odżywka do włosów Botanics z hibiskusem
  • próbki: podkładu Vichy Dermablend, perfum: Mexx i Puma
  • 3 x pakiecik naklejek na paznokcie
  • francuska glinka czerwona - 100g
  • chabrowe, kwieciste kolczyki
Zasady mojego konkursu:

  1. By wziąć udział musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga.
  2. Szanse zwycięstwa zwiększa:
  • notka o moim konkursie na swoim blogu 
  • baner mojego konkursu na pasku bocznym 
  • dodanie mojego bloga do blogrolla 
     3.  Zgłoszenia przyjmuję pod tym postem do dnia 5 sierpnia 2012 roku do godziny 23:59. Potem w ciągu tygodnia ogłoszę zwycięzcę - brak danych do wysyłki w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników skutkuje kolejnym wyborem ;) Daję sobie tydzień na wysłanie paczki od momentu otrzymania maila z danymi - wypadki chodzą po ludziach, nie po drzewach ;), ale pewnie wyślę wcześniej.
     4.  Wysyłka na terenie Polski Pocztą Polską. Pokrywam koszty wysyłki.
     5.  Szablon zgłoszenia:
          Obserwuję jako:
          E-mail:
          Notka: Tak/Nie (link do notki)
          Baner: Tak/Nie (link do bloga)
          Blogroll: Tak/Nie (link do bloga)
          Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?


Komentarze

  1. Obserwuję jako: ank
    E-mail: junior2002@op.pl
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll:Nie
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego? - cala serie "Jak opanowalam tradzik"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego bo jest wiele swietnych rad (i niedrogich w realizacji) ktore mozna wykorzystac do wlasnych celow ...

      Usuń
  2. Obserwuję jako: Cosmetics Freak
    E-mail: cosmeticsfreak@gmail.com
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Etanol - nie taki diabeł straszny, jak go malują ? Ten post nauczył mnie, że każdy alkohol w składzie gryzie i nie trzeba od razu odkładać go na półkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Malina
    E-mail: katarzyna00@yahoo.pl
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Drożdże inaczej niż wewnętrznie. Taka prosta czynność jak nałożenie na podrażniona skórę drożdży, a cieszy :D Naprawdę pomogło niesamowicie, jednak i tak sądzę że każdy post jest godny uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Marie
    E-mail: lavieselonmarie@gmail.com
    Notka: Nie
    Baner: Tak http://la-vie-selon-marie.blogspot.com/
    Blogroll: Tak http://la-vie-selon-marie.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Ja uwielbiam wszelkie posty zahaczajace o tematy chemiczne, dotyczace roznych skladnikow, chemii etc. zaczelam sie tym jakis czas temu interesowac i Twoj blog niesamowicie obfituje w informacje na ten temat ktore chłonę jak gabka :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Olivia
    E-mail: lilyanne1992@tlen.pl
    Notka: Tak (http://kochaneczka7.blogspot.com/2012/07/konkurs-kascysko.html)
    Baner: Tak (http://kochaneczka7.blogspot.com/)
    Blogroll: Nie (choćbym bardzo chciała - umiejętności na to nie pozwalają )
    Odpowiedź na pytanie: Olejowanie z technicznego punktu widzenia - dzięki twojemu postowi dałam jeszcze jedną szansę olejowaniu. Post bezpośrednio przyczynił się, do poprawy moich włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Minariko
    E-mail: minariko@o2.pl
    Notka: nie
    Baner: nie
    Blogroll: nie
    Odpowiedź na pytanie: Rola pH w pielęgnacji.
    Do tej pory w ogóle nie wiedziałam, że różne składniki mają różne ph i trzeba to sprawdzać. Ten post wiele mnie nauczył a przy okazji pokazał jakie mam braki w tej kwestii dbania o urodę. Dzięki tej notce zainteresowałam się tym tematem i moja pielęgnacja zdecydowanie się poprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako:TheZuuula
    E-mail: izabela.niewinska@gmail.com
    Notka: TAK http://drogadosiebie.blogspot.com/2012/07/konkurs-u-alchemiczno-kosmetycznie-i.html
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Nie tylko post, ale cała seria pt. Jak opanowałam trądzik. Niestety trądzik i ja to jedno! Co wcale nie znaczy, że się do niego przyzwyczaiłam. Twoje rady i sposoby walki z "tym czymś" powoli skutkują. Zaczęłam od spraw najprostszych. Peeling sodowy i intensywne nawilżanie. Na razie nie ukręciłam jeszcze żadnego kosmetyku samodzielnie, ale kto wie. Za inspiracje i nadzieję DZIĘKUJE :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Jukoka
    E-mail: gettan.touka@gmail.com
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Notki z analizami właściwości składników kosmetyków =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako: eve
    E-mail: eve.evel@interia.pl
    Notka: Nie
    Banner Tak-http://blogeve-evel.blogspot.com/
    Blogroll: Tak
    Odpowiedz na pytanie: O olejowaniu włosów kremem Isana. Bo to faktycznie ciekawy i tani sposob(ten krem mozna kupic za ok 6 zl na promocji).

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: mistinguett (już bardzo długo)
    E-mail: pat.banas@interia.pl
    Notka: Tak
    (http://o-mistinguett.blogspot.com/2012/07/konkurs.html)
    Baner: Tak (www.o-mistinguett.blogspot.com)
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: hmm, każda notka jest dla mnie dawką informacji,ale niech będzie.

    http://kascysko.blogspot.com/2012/06/jak-zwalczyam-przetuszczanie-skory-gowy.html

    dlaczego? moje włosy są identyczne od momentu ukazania się na Twoim blogu tej notki staram się robić tak samo i mimo krótkiego czasu czuję, że jest coraz lepiej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako:moniak85
    E-mail: kulkaowszystkim@wp.pl
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Tak http://kulkaowszystkim.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: o SLS i SLES - wytłumaczyłaś mi to i owo ;) w ogóle to wszystkie posty są bardzo przydatne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: an.morpho
    E-mail: an.morpho@wp.pl
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie:Jak zwalczyłam przetłuszczanie skóry głowy. Cyhociaz teksty o ph równiez dały mi sporo do myslenia, dziekuje:) i wlasnie zalatwiam sobie papierki lakmusowe do badan ph:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako:lady1307
    E-mail: lady1307@interia.pl
    Notka: Nie
    Baner: Tak http://magicwordcherry.blogspot.com/
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?
    Dopiero wpadłam na Twój blog, a więc nie będę zmyślać co mi się tu najbardziej podobało ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako Kinga
    karen15@onet.pl
    notka: nie
    baner: nie
    blogroll: tak
    szalone-zycie-kingi.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?
    Najciekawszy jak dla mnie był post o detergentach w myciu włosów. Wytłumaczyłaś to wszystko znakomicie, wszystko zrozumiałam no i mój portfel jest ci wdzięczny, bo już mnie nie kuszą szampony Alterry

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: WalkingOnAir
    E-mail: ankak1@poczta.onet.pl
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Tak http://www.walkingonair-walkingonair.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Chociaż dopiero wpadłam na Twój blog to przejrzałam go i najbardziej zaciekawił mnie post o zwycięskiej walce z cellulitem, ponieważ nie znałam wcześniej tej metody.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: imprevisivel
    e-mail: kingablog@o2.pl
    Notka: nie
    Baner: nie
    Blogroll: Tak http://uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?
    Za najciekawszy uważam post o roli PH w pielęgnacji. Dlaczego ? Ponieważ przed nim nie miałam pojęcia , że jest coś takiego. A raczej , że ma to wpływ na nasze włosy. Od tamtej pory bardziej uważam. Np. nie wiedziałam , że umycie twarzy szarym mydłem jest czymmś złym , a tu taka niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: guiltypleasures
    E-mail: nat_alia89(at)o2.pl
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?
    Najbardziej przydatny chyba ten o maseczce z sody oczyszczonej, teraz sama stosuję i te widzę efekty. Poza tym cała seria "jak opanowałam trądzik".

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Czarownicująca
    E-mail: czarownicujaca.m@gmail.com
    Notka: Nie (jak coś to dopiszę ok?)
    Baner: Nie
    Blogroll: Tak
    Odpowiedź na pytanie: Te o detergentach. Przedstawiasz zawiłe zagadnienie w prosty sposób. Chcę więcej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję: Shinigami Phantomhive
    E-mail: sakurcia6319@interia.pl
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo podoba mi się seria o "Jak opanowalam trądzik"

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Nieprofesjonalna (nigdy nie wiem czy na pewno :p )
    E-mail: nieprofesjonalna@gmail.com
    Notka: Tak http://nieprofesjonalnieokosmetykach.blogspot.com/2012/07/kascysko-rozdanie.html
    Baner: Tak http://nieprofesjonalnieokosmetykach.blogspot.com/
    Blogroll: Oczywiscie! http://nieprofesjonalnieokosmetykach.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?

    Moja odp: Nie wiem! Odkad tu jestem kazdy mi sie podoba. Wiem, ze nie takiej informacji oczekiwalas, ale naprawde ciezko cos wybrac :) moj pierwszy post jaki tu czytalam byl o peelingu/maseczce z sody- musze go znalezc i w koncu wyprobowac ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: dobiezka
    E-mail: dobiezka@o2.pl
    Notka: nie
    Baner: Tak http://wlosowomi.blogspot.com/
    Blogroll: nie
    Odpowiedź na pytanie: najbardziej lubię notki, z których uczę się czegoś nowego;) tj. np. te o surfaktantach czy humektantach (;

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: loveyouamy
    E-mail: joasia.gawarecka@gmail.com
    Notka: nie
    Baner: nie
    Blogroll: tak (kreconowlosa.blogspot.com)
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?

    bardzo podobał mi się post o metodzie OCM, bo dzięki niej także opanowałam trądzik. cera znacznie się poprawiła, nie mam nosa w czarne kropki, czoło gładkie i bez bruzd ;) a poza tym to... też studiuję chemię, więc lubię Cię podczytywac ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako:BeautyWizaż
    E-mail: ewelina_niunia@o2.pl
    Notka: nie
    Baner:nie
    Blogroll: nie
    Odpowiedź na pytanie: lubię Twoje wypociny, absolutnie wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Panna Araven
    E-mail: missaraven@gmail.com
    Notka: Nie
    Baner: Tak www.iwannabeapinup.blogspot.com
    Blogroll: Tak www.iwannabeapinup.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: o różnicach między detergentami - sporo uświadomił. dodatkowo cudonwne poczucie humoru w notkach!

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: natalia311
    E-mail: natalia311@interia.eu
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?
    http://kascysko.blogspot.com/2012/06/dalsze-kremowanie-wosow.html
    Bo nigdy bym nie wpadła na to, że mogę nałożyć na włosy ten krem do ciała i to jeszcze z takim skutkiem! Jesteś genialna :) Cenię też bardzo Twoje analizy składników, podpowiedzi czego unikać a czego nie; to bardzo pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: M.ina
    E-mail: moje.spojrzenie.na.swiat@gmail.com
    Notka: Tak http://moje-spojrzenie-na-swiat.blogspot.com/2012/07/rozdanie-u-kascysko.html
    Baner: Tak http://moje-spojrzenie-na-swiat.blogspot.com
    Blogroll: Tak http://moje-spojrzenie-na-swiat.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?

    Ten, który traktuje o olejowaniu na odżywkę - całkowicie zmienił on moje życie (jeżeli chodzi o olejowanie :D) - już nie nakładam oleju inaczej, jak na odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: agnieszkazg
    E-mail: agoooooosia@gmail.com
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego? Najbardziej przypadł mi do gustu post pt. "Shrek yeah!". Dlaczego? Po pierwsze dlatego, że Shreka uwielbiam! :)), a po drugie dlatego, że nigdy nie słyszałam o glince, którą opisujesz w poście, ale patrząc na to, jakie ma działanie i do czego można ją użyć, stwierdzam, że czym prędzej muszę ją mieć! Więc jakby nie patrzeć dzięki Tobie odkryłam nowy produkt :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: kingabojanska
    E-mail: kingabojanska@hotmail.com
    Notka: Nie
    Baner: NIe
    Blogroll: Tak (www.dziewczynaaraba.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi sie podoba wszystko bo jest inny, niz inne typowe kosmetyczne :)

      Usuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: karinam6
    E-mail: karinam6@interia.pl
    Notka:Nie
    Baner: Tak
    http://biochemiakosmetyczna.blogspot.com/
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego? Wszystkie części - Jak opanowałam trądzik

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: monument-of-beauty
    E-mail: anita0410@onet.pl
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Tak monument-of-beauty.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego? moim zdaniem najciekawszym wpisem był wpis pt. drożdże inaczej niż wewnetrznie, nie wiedziałam że można takie zastosowania znaleść ;-) bardzo ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako:Zielona
    E-mail: odzia@autograf.pl
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Dla mnie najcenniejszy był post o żelu lnianym (moje loki go uwielbiają).

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: Blanka
    E-mail: unicorn8177@gmail.com
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Tak http://swiat-blanki.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Dla mnie bardzo cenne są posty z serii "Jak opanowałam trądzik", śledzę je cały czas. W prawdzie nie zmagam się z trądzikiem, ale z przebarwieniami i krostkami, ale Twoje rady są bardzo pomocne i służą mi bardzo dobrze w walce o piękną cerę. ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: Femme(Not)Fatale
    E-mail: femmenotfatale@gmail.com
    Notka: Nie
    Baner: Tak femmenotfatale.blogspot.com
    Blogroll: Tak femmenotfatale.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Babydream nie, Alterra nie - to czym myć nasze hery? Przyznam, że w życiu nie pomyślałabym o myciu tym płynem! Ale po przeczytaniu notki wpisałam do na listę 'do obczajenia; ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Martek
    E-mail: MartaJastrzebskaaa@interia.pl
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Nie potrafię wybrać jednego więc mam dwa :D
    "Jak zwalczyłam przetłuszczanie skóry głowy." i "Babydream nie, Alterra nie - to czym myć nasze hery?". Zawsze musiałam myć włosy codziennie, co bywa trochę uciążliwe. Od 6 miesięcy jestem na pokracznym CG. Najpierw przestawiłam się na mycie BD - wszystko ok, ale jednak przetłuszczanie skóry głowy nie było spektakularnie mniejsze. Dzięki Twojemu wpisowi o Facelle zmieniłam myjadło, dodałam maseczki z gluta i drożdży z wpisu o walce z przetłuszczającą się skórą głowy i jest lepiej. Mogę spokojnie chodzić 2-3 dni w rozpuszczonych włosach. Dochodzę do 4, ale wtedy już spinam. Jest mi o wiele wygodniej, zwłaszcza teraz, kiedy jestem na wakacjach na wsi :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: thinks
    E-mail: wikcia_@vp.pl
    Notka: Tak, http://lubietamto.blogspot.com/2012/07/olejek-lawendowy-rozdanie.html
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego? Post o oleju winogronowym - zachęciłaś mnie definitywnie do jego kupna i używania! Długo myślałam, aż się zdecydowałam. Dzięki :) A ogólnie to uwielbiam Twoje notki i Twój styl pisania, taki swobodny :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako:owieccccka
    E-mail: malwinadzieran@vp.pl
    Notka: Nie
    Baner: Tak http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: rola pha w pielęgnacji bo już od dawna szukałam odp na to pytanie

    OdpowiedzUsuń
  40. E-mail: redheadandfashion@gmail.com
    Notka: Tak (http://redheadandfashion.blogspot.com/2012/07/lbiotica-dwufazowa-odzywka-bez.html)
    Baner: Tak(redheadandfashion@blogspot.com)
    Blogroll: Tak (redheadandfashion@blogspot.com)
    Odpowiedź na pytanie: :Krótka fotorelacja z życia kłaczków"- sama mam kręcone włosy, kiedy zobaczyłam, jak twoje włosy zmieniły się (wręcz diametralnie!) po 4-ech miesiącach pielęgnacji-oniemiałam:) Wiem ile czasu, trudu trzeba poświęcić, aby loczki wyglądały na zdrowe i zadbane. Ten post pokazał mi, zmotywował mnie do dalszej walki o piękne, kręcone włosy! Pozdrawiam swoją "kręconowłosą siostrę". zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Szablon zgłoszenia:
    Obserwuję jako: eternalvoyageur
    E-mail: eternalvoyageur ((at)) gmail ((dot) com
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: "Joaśkowy krem do loków" bo zrobilam sobie go i pasuje do moich wlosow.

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: Saga
    E-mail: saga91@ymail.com
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Olejowanie z technicznego punktu widzenia - zawsze miałam z tym problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: italiana89
    E-mail: naturalnapielegnacja@gmail.com
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Tak naturalnapielegnacja.blogspot.com (już od jakiegoś czasu miałam, nie to że na konkurs :P)
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?
    Wszystkie o włosach! I serię o trądziku. Ciężko mi wybrać jeden, bardzo dużo się od Ciebie uczę i za to Ci dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: Wiedźminka
    E-mail: a_rey@wp.pl
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego? O trądziku. Nie mogę się uporać z tym draństwem na czole. Więc poczytam sobie i się dokształcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako "Agnieszka. B.". Sama nie wiem czemu mam taką głupią nazwę z tymi kropkami. :p
    Email: boruc.agnieszka@wp.pl
    Nie mam bloga.
    Odpowiedź na pytanie: "Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?". Lubię te "edukujące" posty, np. o detergentach w szamponach. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: roxi
    E-mail: donuty@wp.pl
    Notka: nie
    Baner: nie
    Blogroll: nie
    Odpowiedź na pytanie: Post o zwycięskiej walce z cellulitem przekonał mnie że z wrogiem można walczyć zobaczymy jak z efektami tej walki :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: Emila Ka
    E-mail: koluska666@gmail.com
    Notka: Tak (http://emilaka.blogspot.com/2012/07/konkurs-u-kascyska.html)
    Baner: Tak (http://emilaka.blogspot.com)
    Blogroll: Tak (http://emilaka.blogspot.com)
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego? "Jak opanowałam trądzik VII: maski bawełniane." Do dzisiaj miałam niezły zgryz z wybraniem najciekawszego posta. Już, już miałam wpisać całą serię o trądziku, ale na szczęście napisałaś o tych maskach. Po moich sukcesach z reanimowaniem skóry na dłoniach (krem i rękawiczki na noc) chciałam takiego samego nawilżenia na skórze twarzy. Tylko te gotowe maski są zatrważająco drogie. Dzięki Tobie dylemat "kasa czy porządne nawilżenie?" został rozwiązany. ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: Amrin
    E-mail: gadula525@wp.pl
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?
    -"Babydream nie, Alterra nie - to czym myć nasze hery?". Przez tego posta zaczęłam włosy traktować płynem higieny imtymnej, co do tej pory w głowie mi się nie mieściło ;)
    Podoba mi się też seria o trądziku, bo i mnie to dotyczy niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: wulkan_energii
    E-mail: nikol812@wp.pl
    Notka: Tak http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/2012/07/rozdanie-w-swiecie-blanki.html
    Baner:Tak http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/
    Blogroll: Tak http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?
    'Miłość do kremów Alterry ;)' uważam za najciekawszy post,ponieważ dzięki niemu odkryłam moich kosmetycznych ulubieńców! :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako: Carmen
    E-mail: nika337275@gmail.com
    Notka: TAK http://carmengalaxy.blogspot.com/2012/07/konkurs-u-kascyska.html
    Baner: TAK http://carmengalaxy.blogspot.com/
    Blogroll: TAK http://carmengalaxy.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?
    Na pewno: "Surfaktanty amfoteryczne, czyli jak działa betaina?"
    Bo pokazujesz, że studia to nie tylko papierek, ale także szczere zamiłowanie. A przez to Twoje posty są bardziej wiarygodne, bo każdy, kto widzi taki wpis zdaje sobie sprawę, że rzeczywiście się tym interesujesz. Plus za podnoszenie poziomu wśród blogerek włosowych - to już nie tylko próbowanie produktów, to już prawdziwa wiedza. Oby tak dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako: kosodrewina79
    E-mail: kosodrzewina79@gmail.com
    Notka: Tak - http://kosodrzewina79.blogspot.com/2012/07/konkurs-u-kascyska.html
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: O szamponie BD, gdy usiłowałam myć nim głowę za każdym razem robił mi się twardy kask, zamiast miękkiej piany miałam sztywną i szorstką skorupę, dopiero po dodaniu cytryny sytuacja się zmieniła, podoba mi się to, że odczarowywujesz mity o niektórych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako: Sheree Rafblack
    E-mail: shereerafblack@wp.pl
    Notka: Tak- http://polowostycznianka.blogspot.com/2012/07/konkurs-czemu-nie.html
    Baner: Tak- http://polowostycznianka.blogspot.com/
    Blogroll: Tak- http://polowostycznianka.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Tak myślałam sobie, co było tutaj najciekawsze, i w pewnym momencie dostałam olśnienia! Przypomniałam sobie co mnie najbardziej zaintrygowało, zdziwiło i tak naprawdę doprowadziło do wypróbowania tego na tym blogu. Odpowiedź, dla innych może banalna, ale dla mnie dosłownie wspaniała, a w dodatku to ''coś'' jest od tamtej chwili nierozłączonym przyjacielem mnie i każdego cudownego ranka. Co to jest? A właściwie jaki to był wpis? Żaden inny, a tem pt.: ''Pierwszy przepis - na upały i dla urody'' Pytasz czemu? Znowu prosta odpowiedź. Bo co innego może bardziej zadowolić człowieka niż jedzenie (dobra, dobra w tym przypadku akurat picie!) i piękne wyglądanie w jednym? Niedość, że mogę ochłodzić spragnione ciało i duszę, to jeszcze przy tym świetnie wyglądam, a to mi w tym pomaga. Dla niektórych post pomienięty, troszeczkę nie przydatny, a dla mnie? Nic innego niż raj na ziemi!

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepraszam, ale mam jeszcze taką malutką prośbę. Ja wyjeżdżam 8 sierpnia, a bardzo bym chciała zobaczyć wyniki, czy jest możliwość, jakiegoś innego terminu z ogłoszeniami czy to za duży kłopot? Bo mnie nie będzie od 8 do 19 sierpnia, a naprawdę mi zależy, aby zobaczyć kto wygrał.
    Pozdrawiam, Sheree Rafblack :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się przekazać je do 7 sierpnia ;)

      Usuń
    2. Jejku, naprawdę jestem Ci wdzięczna! Wiem, a raczej umiem sobie wyobrazić, ile to roboty, naprawdę Ci dziękuję!

      Usuń
  55. Obserwuję jako: Kasia P.
    E-mail: kasia6xd@interia.pl
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?

    Cała seria postów pt. " Jak opanowałam trądzik " jest godna uwagi. Od kilku lat walczę z tym uciążliwym problemem jakim jest trądzik. Już czasami po prostu się poddawałam, leki, które przepisywali mi dermatolodzy, niestety nie wiele zdziałały. Dzięki Twoim postom mam coraz większą nadzieję, że w końcu pozbędę się całkowicie trądziku i będę pewną siebie kobietą. Twoje rady pomagają mi, gdyż trądzik się naprawdę zmniejsza. Najbardziej zaintrygował mnie post z maskami bawełnianymi. Maska wykonana jest w bardzo kreatywny i ciekawy sposób, jeszcze się nigdy z takim czymś nie spotkałam, więc to już jest coś nowego,intrygującego. Maska zamknięta w pastylkę zmienia kształt i wielkość, co jest na prawdę ciekawe, zapewne nie tylko dla mnie. :) Chętnie bym wypróbowała i ten sposób na pozbycie się mojego trądziku, gdyż lubię produkty, które są z nutką kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako: gwiazdeczka60
    E-mail: gwiazdabloguje@interia.pl
    Notka: Nie
    Baner: Tak http://worldofcolorr.blogspot.com/
    Blogroll: Tak http://worldofcolorr.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Najbardziej lubię posty typu "Zakupy" Bardzo lubię oglądać produkty, które właśnie kupiłaś. Dzięki temu często podpatruję nowości kosmetyczne i zdarza się, że ja również je kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako: kubekczekolady
    E-mail: phideaux18@gmail.com
    Notka: Tak http://naratunekwlosom.blogspot.com/p/rozdania.html


    Baner: Tak http://naratunekwlosom.blogspot.com
    Blogroll: Tak (ten sam ;) )
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?

    Zainteresowała mnie notka na temat detergentów w szamponach - ostatnio dostałam komentarz, że uważana przeze mnie Alterra jako łagodny szampon to niestety nie do końca prawda i SCS jest również mocnym detergentem :( U Ciebie przeczytałam to po raz kolejny.

    Ta czerwona glinka mnie zaintrygowała, nigdy jej nie miałam ;-)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako: Kyasarin
    E-mail: katarzyna.lewandrowska@interia.pl
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Najbardziej podobają mi się posty nt. trądziku. Sama się z nim borykam od dłuższego czasu. Żadne kosmetyki drogeryjne nie pomogły. Mam nadzieję, że naturalna pielęgnacja przyniesie skutek :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako: wypad
    E-mail: madisek@o2.pl
    Notka: Tak http://wariacjeizi.blogspot.com/p/rozdania.html
    Baner: Tak http://wariacjeizi.blogspot.com/
    Blogroll: Tak http://wariacjeizi.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Na Twojego bloga trafiłam dzięki postowi o tytule "Jak zwalczyłam przetłuszczanie skóry głowy." Sama mam z tym problem, co prawda muszę myć włosy co dwa dni, nie mniej jednak dla mnie to uciążliwe. Walczę z tym i staram się poprzez szampony do włosów przetłuszczających się dojść do cudownych 3 dni bez mycia. Niedługo wkroczę do sklepów po arsenał wcierek, odżywek i masek i zobaczymy czy się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako: Katar(z)ynka
    e-mail: katarynka88@gg.pl
    Notka: nie
    Baner: nie
    Blogroll: nie
    Odpowiedź na pytanie: Mój ulubiony post na tym blogu to: "Babydream nie, Alterra nie - to czym myć nasze hery?" Dzięki niemu przetestowałam płyn Facelle do mycia włosów i o dziwo nie swędziała mnie skóra głowy a oleje zmywa wyśmienicie :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję jako: PinkAlice
    E-mail: Alice1996@poczta.fm
    Notka: NIE
    Baner: Tak www.pinkovo.blogspot.com
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: http://kascysko.blogspot.com/2012/07/jak-opanowaam-tradzik-vii-maski.html Dlaczego- pierwsze słyszę o takim specyfiku, na początku myślałam że to jakieś pastylki do łykania które w jakiś magiczny sposób mają nam pomóc w pozbyciu się trądziku a tu proszę to maska ! ;p Przydało by mi się takich parę na próbę, a wiedzę że można je wygrać :)
    5 sierpnia mam urodziny - może będę miała szczęście i prezent na urodziny xD

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako: OdysejaModowa
    E-mail: odysejamodowa@gmail.com
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?

    Najbardziej zaciekawił mnie post pt. ,,Jak opanowałam trądzik VII: maski bawełniane". Nigdy nie słyszałam o takim czymś jak maski bawełniane, które redukują trądzik. Niby taka mała kapsułka, a może zdziałać naprawdę wiele. Chciałabym więcej czytać o takich nowych, skutecznych wynalazkach kosmetycznych, które nie tylko pomagają naszej twarzy, ale także innym częścią naszego ciała.

    OdpowiedzUsuń
  64. obserwuję jako : LaVidaEsUnRegalo
    email : kinga47@poczta.onet.pl
    notka : nie
    baner : tak www.spodrzesmusnietychtuszem.blogspot.com
    blogroll : tak
    odpowiedź na pytanie : Najbardziej zaciekawił mnie post o depilacji olejem... dlaczego? bo był on dla mnie jak najbardziej przydatny. Sama mam problemy z konsekwencjami po depilacji o czym pisałam kiedyś na swoim blogu, często robię sobie krzywdę i budzę się z takimi czerwonymi krostkami na nogach, a dzięki Twojemu postowi wiem, czego nie robić, żeby nie obudzić się z nimi po raz kolejny :)))

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję jako: MuStories (inna ikonka ze zdjeciem niz tutaj)
    mail: jagoda.bemben@gmail.com
    notka: NIE
    banerL TAK http://make-up-stories.blogspot.com/
    blogroll: NIE

    pytanie: Najciekawszy wydaje mi sie post o oleju winogronowym. Lubie naturalne surowce i szczegółowe ich, rzetelne opisy!

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję jako: barbara162
    E-mail: barbara162@o2.pl
    Notka: Nie
    Baner: Tak http://basia86-naturalnie.blogspot.com/
    Blogroll: Tak http://basia86-naturalnie.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?

    - " Gdy włosy fochają się na nasze starania "
    przede wszystkim lubię krótkie, zwięzłe i treściwe posty;)
    uważam, że nie trzeba pisać mega długich postów, aby przekazać to co się chce przekazać, długi post może znudzić i zniechęcić już na wstępie. Ale do rzeczy;) wybrałam go ponieważ, miałam właśnie takie podejście do włosomaniactwa jakie opisujesz - nico paranormalne, najpierw wyrzuciłam kosmetyki, które miałam bo zawierały polyquaternium... itp, kupiłam mase oleji i polecane kosmetyki na blogach, nie ze wszystkich byłam zadowolona, zdarzyło mi się przegiąć z eko pielęgnacją, przedobrzyć z olejowaniem i tak dalej. Więc ten post był dla mnie jak kubeł zimnej wody, który mnie ocucił i uświadomił kilka rzeczy;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako: frau
    E-mail: a_nusia93@buziaczek.pl
    Notka: Tak http://anusia93.blogspot.com/2012/08/rozdanie-u-kascyskoblogspotcom.html
    Baner: Tak http://anusia93.blogspot.com/
    Blogroll: Tak http://anusia93.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Za najciekawsze uważam wszystkie posty o włosach. Z moimi włosami jest dużo problemów - raz się przetłuszczają, raz są strasznie suche, czasem pojawia się łupież. Te wszystkie posty na temat włosów są zbiorem naprawdę świetnych rad i informacji, z których każdy może korzystać. Pokazujesz nam jak o nie dbać, pielęgnować je, ale tez jak walczyć sobie z włosowymi problemami :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako: Cherie Currie
    E-mail: zaczarowanaxd@gmail.com
    Notka: Nie
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Który mój post uważasz za najciekawszy i dlaczego?
    Za najciekawsze uważam (nie jeden)wszystkie posty dotyczące trądziku, ponieważ borykam się z tym problemem od długiego czasu i uważam, że te notki są dla mnie bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Perfumy męskie Mexx mają cudny zapach - kupiłam mężowi kiedyś na urodziny i nawet już nie szuka innego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz