Eliksiry Green Pharmacy

Szukałam następcy Jantaru, i znalazłam! Ba, nawet dwóch ;)
Eliksiry te odkryłam dzięki znajomej z Wizażu, którą gorąco pozdrawiam ;) 

Występują w dwóch wersjach: wzmacniającej i do włosów farbowanych - osobiście mam obie wersje i kocham obie <3

Zacznijmy od butelki: plastik, ciemny, lekki, a do tego dobry spryskiwacz, jak na objętość 250 ml całkiem poręczna.

Skład: brak alkoholu ! I bogactwo ekstraktów(m.in z łopianu) - w tej kwestii obie wersje różnią się lekko zastosowanymi składnikami aktywnymi.

Zapach: mi się podoba ;) Jak na wcierkę to wręcz mistrzostwo świata, nie zaburza egzystencji i pozwala oddychać, nie jest nachalny. Ale nie wiem, z czym można by go porównać.

Efekt: jak dla mnie lepszy, niż po Jantarze - nie przetłuszcza mi szybciej włosów przy skalpie, bejbiki  występują w duże ilości, a i porost nadal szaleje.

Cena: me gusta :D 7,20 zł zapłaciłam za sztukę, a słyszałam, że można za około 6 też kupić. I jeszcze do tego 250 ml!

Niektóre dziewczyny stosują je jako mgiełki do włosów - ja jednak takiej dawki ziół włosom na długość nie planuje aplikować - ziółka zawsze mają potencjał wysuszający ;)


Zdjęcie z modaurodakosmetyki.pl




24 komentarze:

  1. Ciekawe :) Przez internet kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w drogerii w Krakowie, ale w sklepach zielarskich zwykle są. Myślę, że obejdzie się bez zakupów internetowych ;)

      Usuń
  2. A jak z dostępnością?

    Ps. Masz włączoną weryfikację obrazkową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nawet o tym nie pomyślałam :O

      Mam go dostępnego w każdym zielarskim, do którego wejdę, w drogeriach... w Rossie są inne kosmetyki GP, może eliksiry też wprowadzą.

      Usuń
    2. Będę się rozglądać w sklepach za eliksirami.

      Usuń
  3. Dobrze wiedzieć, że jest alternatywa dla Jantaru, bo choć działa super, to mi przyspiesza przetłuszczanie.
    Można te eliksiry dostać stacjonarnie?
    Wygooglałam, że jest na allegro po 6,39 i w jakiejś drogerii internetowej w podobnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz jakieś zielarskie w pobliżu to uderzaj ;) i w drogeriach też może być.

      Jantar przetłuszcza chyba przez dodatek silikonu, jaki posiada. Znaczy to moje zdanie ;)

      Usuń
  4. próbuję się przekonać do wcierek, ale szczerze mówiąc, ja nie umiem nakładać nic na skalp! gubię skórę głowy między włosami :D kupiłam nawet kiedyś jantar. i stoi w łazience. i czeka na lepsze czasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałaś z atomizerem? Bez to ja też nie potrafię :P

      Usuń
  5. hmm, nie próbowałam i nawet nie słyszałam o takim sposobie, ale to brzmi słusznie! misja na święta: dorwać butelkę z atomizerem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O tych jeszcze nie słyszałam :D
    Obecnie wcieram Ampułki z Radical w skórę głowy :D
    Obserwuję i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż?
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Radical ma alko, co powoduje u mnie problemy z przetłuszczaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idę do swojego super sklepu na bazarku :D dzięki za podzielenie się informacją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w rosmanie się pojawiła ta firma, więc tam stacjonarnie można kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są eliksiry w Rossie! właśnie wczoraj kupiłam :DDD
      N.

      Usuń
    2. Tez widziałam w Rossmannie, ale osobiście kupiłam wcześniej w Naturze (w niższej cenie;p)

      Usuń
  10. właśnie na wizażu wyczytałam o GP i chyba się wybiorę po nie, skoro mówisz, ze idealnie zastępują jantar ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam oba te eliksiry, na razie czekają na swoją kolej- stosuję obecnie Jantar i inną wcierkę od Dermatologa.
    Super, że Ci służą! A powiedz, ile u Ciebie wynosi średni przyrost włosów na m-c?
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. A jak często używacie tej wcierki?

    OdpowiedzUsuń
  13. A jak często używacie tej wcierki?

    OdpowiedzUsuń

Szablon dopasowała Karolina Gie