Holo-błękit



Lakiery z "dodatkowymi efektami specjalnymi" nadal są u mnie w cenie (chociaż, co dziwne, nic nowego mnie nie kusi...) ;). By mieć odmianę po piaskach i brokatach na moich paznokciach wylądował błękitny lakier holograficzny Holo Glitter Nail Polish Varnish Hologram Effect 10# 

Lakier ten na zdjęciach poglądowych wręcz skradł mi serducho - tak mocno holograficznego lakieru chyba jeszcze nie widziałam! Z wielką ciekawością zabrałam się więc za malowanie paznokci. Dwie warstwy wystarczyły do pełnego krycia, a z buteleczką oraz pędzelkiem dobrze się współpracuje. Szkoda tylko, że po pierwszym użyciu nie da się tej prostopadłościennej buteleczki dokręcić "na styk" ;).

Efekt na żywo... cóż, holoś jest holosiem tylko wieczorami, przy sztucznym świetle. "Za dnia" niestety efekt ten jest ledwo dostrzegalny. Nie żeby był jakiś paskudny czy tragiczny, jednak po napatrzeniu się na swatche w Internecie spodziewałam się po nim dużo więcej ;). Nie mam żadnych zastrzeżeń co do trwałości (5 dni) czy zmywania.


6 ml tego produktu kosztuje 6,44$.

A jak się Wam podoba? ;)





Komentarze

  1. wygląda całkiem przyjemnie, szkoda, że holo mało widoczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Może latem, jak będzie słoneczko? Wygląda całkiem obiecująco, dać mu światło, a pokaże co może :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam lakier ladny ale mi jakos niebieskosci tak strasznie niezdrowo wygladaja na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie niezdrowo wygląda większość odcieni pomarańczowych, a błękity uwielbiam <3

      Usuń
    2. Pomaranczy i zolci tez nie lubie ;) Wiadomo, ze duzo zalezy od tonacji i dopasowania do odcienia skory. Kolor sam w sobie podoba mi sie;) moze dlatego, ze taki 'nie moj'.

      Usuń
  4. Śliczny :) Holosie to moje ulubione lakiery! Uwielbiam te z Colour Alike ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam ani jednego, może powinnam to nadrobić xD

      Usuń
  5. Uwielbiam takie lakiery! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek, ale szkoda że holo tak mało widoczne. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz