Stan niespotykany, stan...



... dziwny. Oto kończy się 2014 rok, a ja w ogóle tego nie odczuwam o.O. Może zmian w ciągu mijającego roku było tak wiele, że przywykłam do nich? ;) Nie wiem, ale mimo wszystko ten okres wypada podsumować ;).

2014 rok był dla mnie okresem wielu nowych doświadczeń. Obroniłam pracę magisterską, dostałam się na studia doktoranckie i już prawie semestr mam za sobą. Na razie jeszcze nie do końca odnajduję się w nowej rzeczywistości, ale mam nadzieję, że z czasem się to zmieni ;). Dewiza na przyszłość: "Życie kształci, życie uczy, życie wiele nas nauczy" ;) :P.

Odwiedziłam też Szwecję, gdzie spędziłam naprawdę świetne dwa miesiące i mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję tam wrócić. Ba, może nawet zamieszkać, ale to takie marzenia pisane palcem po wodzie ;). 

Był to też rok, kiedy mój blog rozrósł się do niespodziewanych (dla mnie) rozmiarów. Liczba Obserwatorów przekroczyła 2200, a fanów na FB jest prawie 1700! Miesięcznie zaś wyświetlacie posty na blogu ponad 100 000 razy, a liczba Unikalnych Użytkowników przekracza 30 000! Ciężko mi w to uwierzyć, ale wszystkim Wam dziękuję za to, że jesteście ;) :*. Mam nadzieję, że nadal będę w stanie Was zaciekawić ;).

Z okazji nadchodzącego 2015 roku chciałabym Wam życzyć, by był dla Was czasem dużo lepszym niż mijający rok, i aby przyniósł ze sobą same radosne chwile, dobre decyzje i przemyślane zmiany. 

Moje życzenia dla samej siebie sprzed roku spełniły się - 2014 był dużo lepszym czasem niż 2013. Oby ta tendencja się utrzymała ;).

Do przeczytania w Nowym Roku! ;)

Komentarze

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ten rok był również dużo lepszy :D w przyszłym przede wszystkim chcę zdać maturę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę jeszcze więcej sukcesów niż w 2014 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatem na nowy Rok życzę "poogarniania", jeśli uważasz, że są obszary tego wymagające, spełnienia marzeń, dużo zdrowia, mniej suchej skóry, cudnych loczków i najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. nieustającej motywacji do działania w Nowym Roku i dużo szczęśliwych dni :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku i żeby ten 2015 był lepszy od poprzedniego :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieje, że twoje marzenia się spełnią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję statystyk i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejnych sukcesów w 2015, a do tego zdrowia i pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszego w 2015!
    PS: ja też nie odczuwam końca roku. Dla mnie dzisiejszy dzień jest bardzo zwyczajny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie prawie tego nie poczułam;)
    Samych wspaniałości w rym roku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. A więc by 2015 rok był rokiem lepszym niż 2014. I byś zawsze znajdowała sobie siłę by móc pokonać przeciwności losu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. ;*
    Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz