O kosmetykach przy kawie... ;) + kto zgarnia kosmetyk mineralny ;)




Obsuwa to ostatnio moje drugie imię :P. Dziś spieszę do Was z relacją z wydarzenia, w którym miałam okazję uczestniczyć ;).

22 listopada miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerek w Krakowie, które miało miejsce w Absyncie na starym Kazimierzu. Byłam w tym miejscu już kilkakrotnie, co jednak nie uchroniło mnie przed minimalnym pomyleniem drogi :P.





Na szczęście szybko wyłapałam pomyłkę i o 13 byłam już na miejscu ;). Tam miałam okazję spotkać się z Dziewczynami prowadzącymi blogi:


Nie obyło się bez długich rozmów o kosmetykach i pomysłach na to, jak radzić sobie z pewnymi kosmetycznymi problemami ;). Miałam również okazję wypić pyszną latte, która była ostatnią wypitą przeze mnie do tego momentu kawą :P. Przyznaję, że brakowało mi trochę kosmetycznych rozmów na żywo, ale nadrobiłam braki :D.
Nie obyło się też bez prezentów oraz pokazu makijażu wykonywanego na kosmetykach Vipera Cosmetics.





I jeszcze moje ostatnie zdjęcie w dłuższych włosach :P.  Na zakończenie spotkania przeprowadzona została licytacja kosmetyków oraz biżuterii na rzecz schroniska dla zwierząt.

Bardzo dziękuję za możliwość uczestniczenia w tak miłym wydarzeniu oraz poznania przesympatycznych Dziewczyn zakręconych na tym samym punkcie (kosmetycznym ;)).



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wybrany kosmetyk marki Earthnicity Minerals zgarnia: Caro
Gratuluję, zaraz wyślę do Ciebie maila, a wszystkich pozostałych zapraszam na kolejne konkursy ;)

Komentarze

  1. Cieszę się, że mogłam Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć kochana,
    Mam pytanie odnośnie toniku z kwasem migdałowym.
    Zrobiłam go według przepisu z mazideł (15ml wody + 1,25ml kwasu + 3,6ml HA).
    Tonik wyszedł za kwaśny, wiadomo, i tu zaczynają się moje wątpliwości.
    Musiałam dodać stosunkowo sporo sody, aby doprowadzić tonik do pH 4
    i teraz nie jest on taki ładny przeźroczysty, ale raczej biały i trochę mętny.
    Czy to jest ok?

    pozdrawiam :)
    Czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ok ;) Prawdopodobnie HA nie przeżył spotkania z sodą (skoku pH) w stanie nienaruszonym, ale to nie stanowi zagrożenia ;)

      Usuń
  3. Właśnie odpowiedziałam na maila, jestem przeszczęśliwa, dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź została przekazana, jutro paczka ma zostać wysłana ;)

      Usuń
  4. Cieszę się, ze spotkanie się udało. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz