Dzień Darmowej Dostawy + ponowne ogłoszenie wyników konkursu z Dermedic ;)



Większość z Was słyszała zapewne o jutrzejszej akcji zwanej Dniem Darmowej Dostawy. Listę sklepów biorących w niej udział można znaleźć tutaj. Oprócz typowych prezentów mikołajkowo-świąteczno-zabawkowych zamierzam zrobić niewielkie zakupy kosmetyczne. Mój wybór padnie na dwa nowe produkty na naszym rynku:

  • Kallos Blueberry;
  • Kallos Omega;
i być może jeszcze jakieś inne precjoza w ramach Mikołajek "dla samej siebie", chociaż w kwestii kosmetycznej raczej się ograniczę ;). 

Myślę, że po ogarnięciu tylu biurokratyczno-naukowych problemów w dwa miesiące należy mi się nagroda, może biżuteryjna? Kuszą mnie bransoletka albo pierścionek, ale znając mojego pecha pewnie będę sobie nimi zaciągać na bogatości rajstopy :P.

Trudne sprawy, pewnie skończy się tradycyjnie na naszyjniku albo kolczykach :P.

Dodatkowo zamierzam (jak już wspominałam) przeglądnąć ofertę sklepów "dzieciowych" w poszukiwaniu prezentów dla moich chrześniaków. Młody dostanie pewnie klocki Lego Duplo dla roczniaków (Anonimku, dziękuję!), a Młoda... jeszcze nie wiem xD.

A jakie Wy planujecie zakupy na DDD, jeśli w ogóle? ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ze względu na brak odpowiedzi od jednej z laureatek przedstawiam ponowne wyniki konkursu z Dermedic ;)

I miejsce: Ruda z czerwonym plecakiem 

II miejsce: Science Woman

III miejsce: Anna Ritz

Aniu, gratuluję i do czwartku do godziny 12 czekam na adres ;).

Komentarze

  1. Kallos Blueberry brzmi zachęcająco *-* Chociaż mam jeszcze z pół bananowego i cały czekoladowy w zapasach ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje bardzo za wygrana :-) Wyslalam juz maila z adresem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Darmowa dostawa to może niezbyt duża zniżka ale jestem pewna, że to i tak skusi setki osób do zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się wybieram po poduszki do Vinnsta:D i po woski do Goodies :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie moje drogi poszukiwań, ale życzę powodzenia :D

      Usuń
  5. ja nie na temat.
    polecasz ten krem z Ziaji liście manuka? bo nie wiem czy kupować na tej promocji z Rossmannie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składowo - bardzo dużo filmformerów jak na produkt potencjalnie złuszczający.

      Nie brałabym.

      Usuń
  6. A w jakim sklepie jest ten Kallos Blueberry? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja widziałam w drogerii kosmyk.

      Usuń
    2. Był na ezebrze, ale zniknął tuż po północy.

      Usuń
  7. Gratulacje :) a Kallosa to i ja muszę w końcu jakiegoś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jagodowy Kallos?! O niebiosa, muszę spróbować! Ja chyba skuszę się na jakieś zamówienie z minti i ecospa. Nie ma zamiaru szaleć, ale wiadomo - różnie to bywa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny powiadają, że nie pachnie jagodami xD

      Usuń
  9. Znów gratuluje ;-)
    a co do Kallosa, ja puki co mam zapas czekoladowego i latte więc chyba poczekam i za jakiś czas coś sobie kupię.
    ale podobno jagodowy nie pachnie jagodą :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kallosy już mam :D Z DDD jutro nie skorzystam bo sklepy, które mnie interesowały już wysyłają za darmo wiec nie czekałam tylko zamawiałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłabyś napisać skład tych masek?

      Usuń
    2. Też chętnie zobaczę, ale spodziewam się składu standardowego dla tej marki ;)

      Usuń
  11. Dziewczyny, jesli wiecie to podpowiedzcie.Chce kupic bialy podklad z Makeup Revolution do rozjasniania tych ktore juz mam ale w minti shopie nie jest dostepy. Moze znacie inne sklepy ktore go sprzedaja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://cocolita.pl/makeup-revolution a tu?

      Usuń
    2. Niestety, totalnie nie mam doświadczenia w takim asortymencie -.-

      Usuń
  12. Wiecie może, cze Darmowa Dostawa jest możliwa, jeżeli chce zapłacić za zakupy przy odbiorze?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz